trelos kavliarhs
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 608
- Like
- 4.801
- Πόντοι
- 446
Τώρα γιατί με ξενερώνεις έτσι;;Σαν τράβελος έχει βαφτεί
Τώρα γιατί με ξενερώνεις έτσι;;Σαν τράβελος έχει βαφτεί
Δεν ξέρω τί άνθρωπος είναι αλλά θα ήθελα να την πάρω όσο πιο άγρια γίνεται, και με όλες μου τις δυνάμεις.
Τι ωραια καριολαρα που ειναι η πουταναρα..
Για κανέναν λόγο. Άλλη εποχή τότε άλλη τώρα αν ξεκίναγε τώρα η Τζούλια ούτε αυτή θα έκανε ταινίες τότε δεν υπήρχε ινστα τώρα όλες το παίζουν influencer βγάζουν ένα κάρο λεφτά από κάθε ποστάρισμα είναι αναγνωρίσιμες ακόμα και για φαγητό η ποτό να πάνε πληρώνονται από τις επιχειρήσεις και άμα γουστάρουν κλείνουν και έξτρα δουλειές πολύ επιλεκτικά πάντα.Οι ταινίες σε σταμπαρουν ανεπανόρθωτα όταν σταματήσει να περνάει η μπογιά τους θα βρουν έναν λεφτά 10-15 χρόνια μεγαλύτερό να εξασφαλιστούν με ταινίες όμως το ξεχνάνε και αυτό.Αυτή θυμίζει Τζούλια την εποχή που είχε ξεκινήσει ο κατήφορος. Αν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό την βλέπω να καταλήγει και αυτή στην Sirina.
Ισχύει συναγωνιστή τα είπες όπως ακριβώς έχουν. Η Τζούλια έκανε την ταινία του 2010 σαν sextape υποτίθεται κλεμμένο με το σύντροφο της κτλπ.Μιλαμε για μια εντελώς διαφορετική εποχή σε όλα αλλά ποσο μάλλον στο διαδίκτυο κ τη προβολή των social.Η διαφορά εποχής είναι λες και έχουν περάσει 50+ χρονια.Τα σοσιαλ γενικώς αλλάξανε όλο το παιχνίδι πλέον Η κάθε τελευταία το έχει δει ιστορία κ βγάζει χρήμα . Εδώ καμένα πατσαβουρακια π δε ξέρουν ούτε να μιλήσουν βγάζουν φράγκα από ηλίθιους λαγούς στο ινστα κ of κ κάνουν κ καμία βιζιτα ζητώντας 500€, παλιά θα έψηναν σε κανένα τυροπιτάδικο για 480€ . Ή τότε Τζούλια αν υπήρχε τώρα όλες αυτές θα τις κατουρούσε. Όλο το social κομμάτι θα την παρακαλούσε για ένα στορι π θα πληρωνόταν με πολλά χιλιάρικα.Επισης ένα of να είχε μέχρι μαγιό κ κανένα εσώρουχο εκεί κ εάν θα έκοβε. Τέλος και πολύ πολύ επιλεγμένες βίζιτες να έκανε θα την χρέωνε χρυσάφι,ώσπου θα έβρισκε ένα Μίδα να την αποκαταστήσει μια κ καλήΓια κανέναν λόγο. Άλλη εποχή τότε άλλη τώρα αν ξεκίναγε τώρα η Τζούλια ούτε αυτή θα έκανε ταινίες τότε δεν υπήρχε ινστα τώρα όλες το παίζουν influencer βγάζουν ένα κάρο λεφτά από κάθε ποστάρισμα είναι αναγνωρίσιμες ακόμα και για φαγητό η ποτό να πάνε πληρώνονται από τις επιχειρήσεις και άμα γουστάρουν κλείνουν και έξτρα δουλειές πολύ επιλεκτικά πάντα.Οι ταινίες σε σταμπαρουν ανεπανόρθωτα όταν σταματήσει να περνάει η μπογιά τους θα βρουν έναν λεφτά 10-15 χρόνια μεγαλύτερό να εξασφαλιστούν με ταινίες όμως το ξεχνάνε και αυτό.
Το ξέρω για αυτό τα γράφω και χαίρομαι που συμφωνούμε.Εχουν πλάκα όσοι λένε κάνε ταινία η κανε βίζιτες σε κάθε μία αναγνωρίσιμη με χιλιάδες followers.Αμα θέλουν όσες θέλουν μόνο και μόνο από την αναγνωρισιμότητα που έχουν μπορούν να το κάνουν σε πολύ κλειστό κύκλο προτάσεις σίγουρα έχουν με πολλά λεφτά δεν θα γίνουν ξεφτίλα κάνοντας το ανοιχτά.Ισχύει συναγωνιστή τα είπες όπως ακριβώς έχουν. Η Τζούλια έκανε την ταινία του 2010 σαν sextape υποτίθεται κλεμμένο με το σύντροφο της κτλπ.Μιλαμε για μια εντελώς διαφορετική εποχή σε όλα αλλά ποσο μάλλον στο διαδίκτυο κ τη προβολή των social.Η διαφορά εποχής είναι λες και έχουν περάσει 50+ χρονια.Τα σοσιαλ γενικώς αλλάξανε όλο το παιχνίδι πλέον Η κάθε τελευταία το έχει δει ιστορία κ βγάζει χρήμα . Εδώ καμένα πατσαβουρακια π δε ξέρουν ούτε να μιλήσουν βγάζουν φράγκα από ηλίθιους λαγούς στο ινστα κ of κ κάνουν κ καμία βιζιτα ζητώντας 500€, παλιά θα έψηναν σε κανένα τυροπιτάδικο για 480€ . Ή τότε Τζούλια αν υπήρχε τώρα όλες αυτές θα τις κατουρούσε. Όλο το social κομμάτι θα την παρακαλούσε για ένα στορι π θα πληρωνόταν με πολλά χιλιάρικα.Επισης ένα of να είχε μέχρι μαγιό κ κανένα εσώρουχο εκεί κ εάν θα έκοβε. Τέλος και πολύ πολύ επιλεγμένες βίζιτες να έκανε θα την χρέωνε χρυσάφι,ώσπου θα έβρισκε ένα Μίδα να την αποκαταστήσει μια κ καλή
Ρε τη καργιολιαΕγώ τα κοιτάω η αυτά με κοιτανε
Μην βρίζεις ρε δεν είναι σωστόΡε τη καργιολια
Η γκομενα είναι υπερτουμπανοΕγώ τα κοιτάω η αυτά με κοιτανε
Ηρεμα Νικ,μη βριζειςΜην βρίζεις ρε δεν είναι σωστό
Αυτες τυπε δεν ειναι για να μιλάνε πολύ."Πρώτο μπανάκι για σήμερα"
Ουτε να μιλάνε δεν ξέρουν
Το απολαμβάνει το χύσιμο στην μάπαNot bad...