Αγγελική
Call-Girl
- Εγγρ.
- 16 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 6.253
- Κριτικές
- 2
- Like
- 37.726
Καλημέρα .Τρίτη, 2 ολόκληρους μήνες εκτος. Μετά καλό Σεπτέμβρη.καλημέρα, τελευταία μέρα δλδ και Τρίτη ήΔευτέρα;; ευχαριστώ
Καλημέρα .Τρίτη, 2 ολόκληρους μήνες εκτος. Μετά καλό Σεπτέμβρη.καλημέρα, τελευταία μέρα δλδ και Τρίτη ήΔευτέρα;; ευχαριστώ
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτειEπιστρέψαμε και πάλι,καλό σας βράδυ,διαθέσιμη έως την Τρίτη,κάτι έτυχε και θα πρέπει να φύγω νωρίτερα απο Αθήνα,και μετά διακοπές,οπότε εκτός όλο τον Ιούλιο,και όλον τον Αύγουστο
Πωπω ναι εχεις δίκιο, σέρνομαιΧωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Συγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Ευτυχώς γ μένα έχω ενα υγιες βάρος,μέτρια θεωρούμαι πιστευω,ούτε χοντρη,ούτε αδυνατη,κάτι στη μεσηΣυγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.
Η κοπέλα ήταν ειλικρινέστατη εξ αρχής. Πότε δεν έκρυψε ότι έχει περιφέρεια- ψωμάκια.
Αν γουστάρεις, επιλέγεις.
Αν θες μοντέλο, προχωράς.
Από που κι ως που τις κάνεις υποδείξεις για τη διατροφή της; Και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις.
Παχύσαρκη δεν ήταν ποτέ!
Η λίγη περιφέρεια είναι σε μεγάλο βαθμό γενετική υπόθεση. Δε σημαίνει ότι έχει εσωτερικό λίπος.
Δεν είναι θέμα υγείας. Είναι θέμα γούστου σου. Οπότε μη γράφετε κακίες με ιατρικά προσχήματα.
Εν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Αν σε ενδιέφερε πραγματικά η υγεία της κλπ, θα το συζητούσες μαζί της ιδιωτικά, όχι δημόσια!!Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Αυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Και αν δεις τα μηνύματά του,έχει υπάρξει κάφρος και αλλούΕν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.
Όποιος γουστάρει να γαμάει γυναίκες όπως η Αγγελική, τη βρίσκει σεξυ και κλείνει ραντεβού μαζί της.
Όποιος δε γουστάρει τέτοια σώματα, απλώς δεν ασχολείται καθόλου.
Οπότε εσύ απλώς ψάχνεις να τραβήξεις την προσοχή πετώντας τη μαλακία σου.
Έχουμε μέγα επιστήμονες σε αυτό το σαιτ,οχι αστείαΑυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)
και μαλιστα με χειραγωγικο τροπο, που ειναι ξεκαθαρα προσβλητικος, ειλικρινα με κανει να απορω.
Αν απαντησεις ΝΑΙ, μαθε οτι μολις παραβιασες την Ιατρικη Δεοντολογια !!
Ναι, εκεινης, αλλα και ολους οσους την ακολουθουμε, μας αρεσει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
ΕΣΕΝΑ, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εισαι "εδω" ??
Φημες λενε, οτι εχει γινει μυστικη αλλα επισημη προτασηΈχουμε μέγα επιστήμονες σε αυτό το σαιτ,οχι αστεία



Με πολλά μεταπτυχιακά στις κακιούλες !!!Έχουμε μέγα επιστήμονες σε αυτό το σαιτ,οχι αστεία
Kαι αυτός ο συγκεκριμένος εχει προϋπηρεσία στο να κράζειΜε πολλά μεταπτυχιακά στις κακιούλες !!!
όποιος κράζει θαυμάζει !Kαι αυτός ο συγκεκριμένος εχει προϋπηρεσία στο να κράζει



Καλημέρα,ναι εγώ ήμουν με το κοντό φόρεμα,πολύ σωστά,εγω πάλι είδα εναν με μηχανή να με κοιτάει,και λέω τι έγινε,τι με κοιτάει; Χαχαχα και άμα γινοταν ατύχημα,άντε να εξηγούσε. Η καθηγήτρια αγγλικών των παιδιών σου είδες; (Το σενάριό μας,δεν το ξεχνάω). Ήμουν εκει με τη σκιά μου,και το κραγιον μου,και θα του τράβηξα την προσοχηΧθες το απόγευμα, λίγο πριν τις 5μιση, παρκάρωντας την μηχανή στο στενό, απέναντι από την πλαϊνή πόρτα του Prive, βλέπω μία κοπέλα με φόρεμα, σχετικά κοντό, να κατευθύνεται από το στενό προς το Bill και ένας τύπος με μηχανή που έστριβε από την Κεραμέων προς το στενό να την κοιτάζει επίμονα, τόσο που παραλίγο να πέσει επάνω μου. Όταν πάρκαρα είδα ότι ήταν η Αγγελική. Τελικά προκαλείς μεγάλες ζημιές Αγγελικούλα!!!