Eπιστρέψαμε και πάλι,καλό σας βράδυ,διαθέσιμη έως την Τρίτη,κάτι έτυχε και θα πρέπει να φύγω νωρίτερα απο Αθήνα,και μετά διακοπές,οπότε εκτός όλο τον Ιούλιο,και όλον τον Αύγουστο
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Πωπω ναι εχεις δίκιο, σέρνομαι ,αστα έχω φτάσει 150 κιλά,εναν δακτύλιο χρειάζομαι. Και ασε τα ρε φίλε σε εμένα,δεν με ξέρεις και απο χτες,ούτε μιλάς στο φίλο σου που θα πάτε για μπίρα και για μπάλα
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Συγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.
Η κοπέλα ήταν ειλικρινέστατη εξ αρχής. Πότε δεν έκρυψε ότι έχει περιφέρεια- ψωμάκια.
Αν γουστάρεις, επιλέγεις.
Αν θες μοντέλο, προχωράς.
Από που κι ως που τις κάνεις υποδείξεις για τη διατροφή της; Και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις.
Παχύσαρκη δεν ήταν ποτέ!
Η λίγη περιφέρεια είναι σε μεγάλο βαθμό γενετική υπόθεση. Δε σημαίνει ότι έχει εσωτερικό λίπος.
Δεν είναι θέμα υγείας. Είναι θέμα γούστου σου. Οπότε μη γράφετε κακίες με ιατρικά προσχήματα.
Συγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.
Η κοπέλα ήταν ειλικρινέστατη εξ αρχής. Πότε δεν έκρυψε ότι έχει περιφέρεια- ψωμάκια.
Αν γουστάρεις, επιλέγεις.
Αν θες μοντέλο, προχωράς.
Από που κι ως που τις κάνεις υποδείξεις για τη διατροφή της; Και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις.
Παχύσαρκη δεν ήταν ποτέ!
Η λίγη περιφέρεια είναι σε μεγάλο βαθμό γενετική υπόθεση. Δε σημαίνει ότι έχει εσωτερικό λίπος.
Δεν είναι θέμα υγείας. Είναι θέμα γούστου σου. Οπότε μη γράφετε κακίες με ιατρικά προσχήματα.
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Εν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.
Όποιος γουστάρει να γαμάει γυναίκες όπως η Αγγελική, τη βρίσκει σεξυ και κλείνει ραντεβού μαζί της.
Όποιος δε γουστάρει τέτοια σώματα, απλώς δεν ασχολείται καθόλου.
Οπότε εσύ απλώς ψάχνεις να τραβήξεις την προσοχή πετώντας τη μαλακία σου.
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Αυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)
και μαλιστα με χειραγωγικο τροπο, που ειναι ξεκαθαρα προσβλητικος, ειλικρινα με κανει να απορω.
Αν απαντησεις ΝΑΙ, μαθε οτι μολις παραβιασες την Ιατρικη Δεοντολογια !!
Ναι, εκεινης, αλλα και ολους οσους την ακολουθουμε, μας αρεσει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ! ΕΣΕΝΑ, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εισαι "εδω" ??
Εν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.
Όποιος γουστάρει να γαμάει γυναίκες όπως η Αγγελική, τη βρίσκει σεξυ και κλείνει ραντεβού μαζί της.
Όποιος δε γουστάρει τέτοια σώματα, απλώς δεν ασχολείται καθόλου.
Οπότε εσύ απλώς ψάχνεις να τραβήξεις την προσοχή πετώντας τη μαλακία σου.
Αυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)
και μαλιστα με χειραγωγικο τροπο, που ειναι ξεκαθαρα προσβλητικος, ειλικρινα με κανει να απορω.
Αν απαντησεις ΝΑΙ, μαθε οτι μολις παραβιασες την Ιατρικη Δεοντολογια !!
Ναι, εκεινης, αλλα και ολους οσους την ακολουθουμε, μας αρεσει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
ΕΣΕΝΑ, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εισαι "εδω" ??
Φημες λενε, οτι εχει γινει μυστικη αλλα επισημη προταση
στον Administrator του BOU, απ' την NASA, για κατι ειδικα πειραματα
νοημονος ζωης στους εξωπλανητες του Ηλιακου συστηματος!
Τι? Πλακα κάνεις?