Νέα

Αγγελική

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (1 μέλη και 27 επισκέπτες)
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.251
Κριτικές
2
Like
37.690

Aggelioforos1992

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2023
Μηνύματα
1.626
Like
3.707
Πόντοι
456
Eπιστρέψαμε και πάλι,καλό σας βράδυ,διαθέσιμη έως την Τρίτη,κάτι έτυχε και θα πρέπει να φύγω νωρίτερα απο Αθήνα,και μετά διακοπές,οπότε εκτός όλο τον Ιούλιο,και όλον τον Αύγουστο
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.251
Κριτικές
2
Like
37.690
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Πωπω ναι εχεις δίκιο, σέρνομαι :grin::grin:,αστα έχω φτάσει 150 κιλά,εναν δακτύλιο χρειάζομαι:cheesy::cheesy::cheesy:. Και ασε τα ρε φίλε σε εμένα,δεν με ξέρεις και απο χτες,ούτε μιλάς στο φίλο σου που θα πάτε για μπίρα και για μπάλα
 
Τελευταία τροποποίηση:

DisciplineLover

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουν 2026
Μηνύματα
80
Like
107
Πόντοι
0
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Συγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.
Η κοπέλα ήταν ειλικρινέστατη εξ αρχής. Πότε δεν έκρυψε ότι έχει περιφέρεια- ψωμάκια.
Αν γουστάρεις, επιλέγεις.
Αν θες μοντέλο, προχωράς.
Από που κι ως που τις κάνεις υποδείξεις για τη διατροφή της; Και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις.
Παχύσαρκη δεν ήταν ποτέ!
Η λίγη περιφέρεια είναι σε μεγάλο βαθμό γενετική υπόθεση. Δε σημαίνει ότι έχει εσωτερικό λίπος.
Δεν είναι θέμα υγείας. Είναι θέμα γούστου σου. Οπότε μη γράφετε κακίες με ιατρικά προσχήματα.
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.251
Κριτικές
2
Like
37.690
Συγγνώμη ρε φιλακαρακι αλλά αυτό που κάνεις είναι Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του bodyshaming.
Η κοπέλα ήταν ειλικρινέστατη εξ αρχής. Πότε δεν έκρυψε ότι έχει περιφέρεια- ψωμάκια.
Αν γουστάρεις, επιλέγεις.
Αν θες μοντέλο, προχωράς.
Από που κι ως που τις κάνεις υποδείξεις για τη διατροφή της; Και μάλιστα με ελλειπείς γνώσεις.
Παχύσαρκη δεν ήταν ποτέ!
Η λίγη περιφέρεια είναι σε μεγάλο βαθμό γενετική υπόθεση. Δε σημαίνει ότι έχει εσωτερικό λίπος.
Δεν είναι θέμα υγείας. Είναι θέμα γούστου σου. Οπότε μη γράφετε κακίες με ιατρικά προσχήματα.
Ευτυχώς γ μένα έχω ενα υγιες βάρος,μέτρια θεωρούμαι πιστευω,ούτε χοντρη,ούτε αδυνατη,κάτι στη μεση
 

big_nik

Μέλος
Εγγρ.
22 Απρ 2026
Μηνύματα
25
Like
104
Πόντοι
0
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Εν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.
Όποιος γουστάρει να γαμάει γυναίκες όπως η Αγγελική, τη βρίσκει σεξυ και κλείνει ραντεβού μαζί της.
Όποιος δε γουστάρει τέτοια σώματα, απλώς δεν ασχολείται καθόλου.
Οπότε εσύ απλώς ψάχνεις να τραβήξεις την προσοχή πετώντας τη μαλακία σου.
 

Bossy spacer

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2025
Μηνύματα
482
Κριτικές
6
Like
2.078
Πόντοι
481
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Αν σε ενδιέφερε πραγματικά η υγεία της κλπ, θα το συζητούσες μαζί της ιδιωτικά, όχι δημόσια!!
 

Alan Bradley

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2019
Μηνύματα
446
Κριτικές
12
Like
3.170
Πόντοι
731
Χωρίς body shaming η διάθεση να μειώσω..ρε φίλε εσένα σαρεσει το σώμα σου έτσι? θυμάμαι στις αρχές όταν είχες μπει είχες καλό σωμα κ σχετικά αδύνατη..πόσο φαστ φουντ πρέπει να τρως τώρα είναι κακό κ για την υγεία σ δε θα μπορείς να κουνηθεις με τέτοια περιφέρεια κάνε λίγο διατροφή κ μιση ώρα περπάτημα ή γυμναστική δε βλάπτει
Αυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)
και μαλιστα με χειραγωγικο τροπο, που ειναι ξεκαθαρα προσβλητικος, ειλικρινα με κανει να απορω.
Αν απαντησεις ΝΑΙ, μαθε οτι μολις παραβιασες την Ιατρικη Δεοντολογια !!
Ναι, εκεινης, αλλα και ολους οσους την ακολουθουμε, μας αρεσει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
ΕΣΕΝΑ, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εισαι "εδω" ??
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.251
Κριτικές
2
Like
37.690
Εν τω μεταξύ, ποιό το νόημα σε αυτό το σχόλιο δε μπορώ να καταλάβω.
Όποιος γουστάρει να γαμάει γυναίκες όπως η Αγγελική, τη βρίσκει σεξυ και κλείνει ραντεβού μαζί της.
Όποιος δε γουστάρει τέτοια σώματα, απλώς δεν ασχολείται καθόλου.
Οπότε εσύ απλώς ψάχνεις να τραβήξεις την προσοχή πετώντας τη μαλακία σου.
Και αν δεις τα μηνύματά του,έχει υπάρξει κάφρος και αλλού
 
OP
OP
Αγγελική

Αγγελική

Call-Girl
Εγγρ.
16 Αυγ 2020
Μηνύματα
6.251
Κριτικές
2
Like
37.690
Αυτο το πραγμα, του να βγαζετε δημοσια τοποθετησεις & "συμβουλες" για θεματα υγειας ( ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΣΑΙ?!)
και μαλιστα με χειραγωγικο τροπο, που ειναι ξεκαθαρα προσβλητικος, ειλικρινα με κανει να απορω.
Αν απαντησεις ΝΑΙ, μαθε οτι μολις παραβιασες την Ιατρικη Δεοντολογια !!
Ναι, εκεινης, αλλα και ολους οσους την ακολουθουμε, μας αρεσει ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
ΕΣΕΝΑ
, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εισαι "εδω" ??
Έχουμε μέγα επιστήμονες σε αυτό το σαιτ,οχι αστεία
 

Alan Bradley

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2019
Μηνύματα
446
Κριτικές
12
Like
3.170
Πόντοι
731
Έχουμε μέγα επιστήμονες σε αυτό το σαιτ,οχι αστεία
Φημες λενε, οτι εχει γινει μυστικη αλλα επισημη προταση
στον Administrator του BOU, απ' την NASA, για κατι ειδικα πειραματα
νοημονος ζωης στους εξωπλανητες του Ηλιακου συστηματος!
Τι? Πλακα κάνεις? :2funny::2funny::2funny:
 

Συνημμένα

  • 19 ΧΑΧΑ.gif
    19 ΧΑΧΑ.gif
    1,5 MB · Εμφανίσεις: 1

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom