Διαγραμμένο μέλος 174826
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 744
- Like
- 628
- Πόντοι
- 26
Τόσα μου ζητά ένα θεομουνο για τριο με λεσβιακο... το σκέφτομαι
Τα φώτα σας παρακαλώ
Τα φώτα σας παρακαλώ
Εξαρταται τι ηλικια εχουν? εθνικοτητα? 600ε για ποση ωρα?Τόσα μου ζητά ένα θεομουνο για τριο με λεσβιακο... το σκέφτομαι
Τα φώτα σας παρακαλώ
Την εχεις παρει μονη της? ειναι καλη?
Είναι μουναρα και ψηλή. Την έχω δοκιμάσει σόλο στα 250. Μου υπόσχεται ωραία παρτουζαΤην εχεις παρει μονη της? ειναι καλη?
Να ξερεις οτι στο τριο η μια απ της 2 τεμπελιαζει παντα γενικοτερα , δεν ξερω για την συγκεκριμενη
Μπαινεις σε τριο μονο υπο προυποθεσεις και ξεκαθαρισμα απο πριν τι θελεις
Αν την έχεις πάρει, σου άρεσε και είσαι οκ οικονομικά δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην το προχωρήσεις.Είναι μουναρα και ψηλή. Την έχω δοκιμάσει σόλο στα 250. Μου υπόσχεται ωραία παρτουζα
Για 600 ευρώ θα πρέπει να είναι κάτι πολύ εξαιρετικό , ένα δίωρο με δυο θεομουνα να τα κάνουν όλα σαν να γυρνάνε τσόντα με το Ρόκο Σιφρεντι και στο τέλος να σε αφήσουν ημιθανή και εσύ παράλληλα να έχεις χαπακωθει για να μη σε κρεμάσει το πουλίΤόσα μου ζητά ένα θεομουνο για τριο με λεσβιακο... το σκέφτομαι
Τα φώτα σας παρακαλώ
Για εσένα που τόσα περνεις να αλλάξεις ένα καζανάκι....εδώ μέσα υπάρχει φτωχός κόσμοςΤσάμπα πράμα... Απορώ που δεν έχεις πάει ακόμα....
Και πλούσιος να είσαι αμα δινεις τοσα λεφτά για γαμησι σε λιγο θα κυκλοφορείς με μετρό και λεωφορείοΓια εσένα που τόσα περνεις να αλλάξεις ένα καζανάκι....εδώ μέσα υπάρχει φτωχός κόσμος