Για την μπάλα τα λέω και με κράζουν οι δικοί μου.Αποψη μου όμως.
Αλλά για το μπάσκετ σοβαρά τώρα μιλας?
Τι άλλο θα ακούσουμε.
Έξι τύπε,έξι!!6!
Γιατί μιλάς για το 2013(για σας τότε που σηκώσατε τα δύο κατσαρόλια ξεκίνησε η διοργάνωση,πριν ήταν τόμπολα...

)και δεν μας λες για το 2002(με Βασιλακόπουλο ε;)που μετά την κούπα παίξαμε σε 3 μέρες ημιτελικά και αποκλειστήκαμε?
Το να έχεις αδικηθεί σε 1-2 παιχνίδια και να κάνεις ότι έκανες πέρσυ με το μέχρι τέλους σε κάνει μικρή ομάδα...
Φίλε είχα διαρκείας στο μπάσκετ, όταν ο Ολυμπιακός έπαιζε στον Κορυδαλλό με Γιαννουζάκο, Μάρκοβιτς και Μορις Έβανς. Άρα δεν ανήκω στους πανηγυρτζήδες.
Ο λόγος που ανέφερα το 2013 είναι διότι τότε σταμάτησες να έχεις μεγάλη ομάδα λόγω φυγής Ομπράντοβιτς και ανάληψης καθηκόντων από Τράκη. Και πολύ απλά μετέφερα το ποδοσφαιρικό επιχείρημα " Κάνουμε πορείες στην Ευρώπη, δεν κερδίζουμε το πρωτάθλημα, άρα ο Ολυμπιακός κλέβει το πρωτάθλημα¨ στο μπάσκετ, με θύμα τον Ολυμπιακό και θύτη την ομάδα σου. Εσύ μπορεί να διαφωνείς με το ποδοσφαιρικό επιχειρημα, αλλά είσαι η εξαίρεση. Το 95% των βαζελων τα βγάζει όλα στημένα, εκτός από το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ ανδρών (παλαιότερα ήταν και η ευρωλίγκα καθαρή αλλά από το 2013 έγινε και κέινη ευρωλίγδα).
Δυστυχώς δεν έχω αδικηθεί μόνο σε 1-2 παιχνίδια, εκτός αν εννοείς 1-2 παιχνίδια από τα πέντε των τελικών κάθε χρόνο.
Ακόμα και τις χρονιές που πήρα πρωτάθλημα, η αβάντα ήταν απροκάλυπτη. Το 2012 στον 5ο τελικό κέρδιζα στο τέλος της 3ης περιόδου με 15 πόντους , ξεκινάει η 4η και σε 45 δευτερόλεπτα έχω 5 ομαδικά και Χαινς-Ντορσει με 4 στον πάγκο. Και πάιζω με Λάζο Παπαδόπουλο και κόντεψε να γυρίσει το παιχνίδι. Το 2015 είχα σε κάθε ματς Ντάνστον και Χάντερ με 5 φάουλ έξω από τον Μαυροκεφαλίδη. Το 2016 με εμφανώς καλύτερη ομάδα έπρεπε να βάλει τα τρίποντα ο Σπαν για να κερδίσω ματς που ήταν για 10 πόντους (μη μου γράψεις για βήματα).
Στην τελική είχες κάποτε μεγάλη ομάδα στο μπάσκετ, αλλά από το 2007 που μπήκαν οι Αγγελό μέχρι το 2019 οι τίτλοι έπρεπε να ήταν μοιρασμένοι. Ακριβώς όπως είναι πάνω κάτω και τα ματς στην Ευρωλίγκα τα τελευταία χρόνια (δεν σου αναφέρω καν ότι έχουμε παραπάνω νίκες).
Την περίοδο 2002-2007 μόνο ήμουνα ανύπαρκτος, που ο Κόκκαλης είχε παρατήσει το μπασκετ και δεν διεκδικούσα κανέναν τίτλο. Αν ήμουνα βάζελος, βέβαια θα έλεγα ότι για την τότε κατάντια του Ολυμπιακού φταίει ο Βασιλακόπουλος που στήνει τα ματς. Όπως στο μυαλό του 99% των βάζελων ο Γκαγκάτσης φταίει για την κατάντια του ποδοσφαιρκού βάζελου τα τελευταία 10 χρόνια. Αυτή είναι η διαφορά μας σαν οπαδοί.
Το μόνο λάθος των Αγγελό ήταν που δεν έφυγαν νωρίτερα, το 2016 πχ που πήραμε πρωτάθλημα και είχαμε δυνατή ομάδα στην Ευρωλίγκα. Το timing ήταν λάθος και ρίχνει νερό στο μύλο του κάθε φαροφυλακα