Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μακάρι να ξέρει κάποιος πιο συγκεκριμένα να σου πει,αλλά σε γενικές γραμμές είναι σίγουρα πολύ χαμηλός!εγώ δεν μπορώ να πω πολλά για την σημερινή κατάσταση(στα κομμάτια μισθών,ακρίβειας,κτλ κυρίως)αλλά έχω ακούσει διάφορες απόψεις.σίγουρα πάντως είναι ακριβότερα απ'ότι παλιότερα,αλλά(όπως και παλιά)σίγουρα υπάρχουν και μέρη(για όλα:ψώνια,φαγητό,καφέ,ποτό)που είναι "φυσιολογικότατες" τιμές.Ακουσα οτι ο βασικος μισθος στην Ουγγαρια ειναι 300 ευρω αληθευει?
Ακουσα οτι ο βασικος μισθος στην Ουγγαρια ειναι 300 ευρω αληθευει?
Πάντως εν Αθήναις χωρίς να είμαι ρατσιστής το κέντρο της Αθήνας έχει κατακτηθεί μόνο από Πακιστανούς,Μπαγκλαντές ,Ασιάτες κλπ.Χθες πανηγύρια εξαλοσύνες μετά την νίκη του Ορμπάν. Σίγουρα ο προηγούμενος πρόεδρος ο' τι κι αν ήταν σταμάτησε τις ορδές των ισλαμο φασιστο Ταλιμπάν στην χώρα τους. Τώρα που ήρθε η φούστα- μπλούζα της δήθεν κανονικοτητας - θα αλωθει και το τελευταίο προπύργιο απέναντι στο λθρ μετανασταριό και θα γίνει ο τόπος τους ένας απέραντος ισλαμο σκουπιδότοπος. Το αστείο είναι ότι μετά θα βλέπουν να παίρνουν κοινωνικά όλα την φθίνουσα αλλά δεν θα μπορούν να κάνουν τιποτα- Ο δούρειος ίππος με το μανδύα του δημοκρατικού τόξου μπήκε εντός των τοιχων- τώρα είναι στην φάση της μέθης του πανηγυριού της νίκης -μεθαύριο όμως θα κλαίνε και θα αυτομουτζωνονται με αυτό που έπραξαν.
Βλέπουμε καθημερινά τα χάλια μας. Μα αφού είναι περήφανο λέει το παιντί (που νομίζει ότι κυβερνά) ότι η χώρα μας γίνεται σιγά σιγά πολυπολιτισμική με τον Αντνάν και τον Χασάν. Όχι με τον Πήτερ και τον Τζακ.Πάντως εν Αθήναις χωρίς να είμαι ρατσιστής το κέντρο της Αθήνας έχει κατακτηθεί μόνο από Πακιστανούς,Μπαγκλαντές ,Ασιάτες κλπ.
Δηλαδή δεν ανήκει πλέον σε Έλληνες.
Εγώ πλέον το κέντρο το θεωρώ άλλη χώρα.Ισλαμαμπαντ κάτι ας πούμε.
Στο τέλος για να μπει κέντρο Έλληνας θα του κάνουν πρώτα έλεγχο οι ξένοι.
Δεν θα κρατουσε πολυ, οταν παραμελεις τον λαο και δημιουργεις κομματικη ελιτ που πλουτιζει μονο αυτη τοτε ερχεται αργα η γρηγορα το τελοςΧθες πανηγύρια εξαλοσύνες μετά την νίκη των δημοκρατικών κατά του Ορμπαν. Σίγουρα ο προηγούμενος πρόεδρος ο' τι κι αν ήταν σταμάτησε τις ορδές των ισλαμο φασιστο Ταλιμπάν στην χώρα τους. Τώρα που ήρθε η φούστα- μπλούζα της δήθεν κανονικοτητας - θα αλωθει και το τελευταίο προπύργιο απέναντι στο λθρ μετανασταριό και θα γίνει ο τόπος τους ένας απέραντος ισλαμο σκουπιδότοπος. Το αστείο είναι ότι μετά θα βλέπουν να παίρνουν κοινωνικά όλα την φθίνουσα αλλά δεν θα μπορούν να κάνουν τιποτα- Ο δούρειος ίππος με το μανδύα του δημοκρατικού τόξου μπήκε εντός των τοιχων- τώρα είναι στην φάση της μέθης του πανηγυριού της νίκης -μεθαύριο όμως θα κλαίνε και θα αυτομουτζωνονται με αυτό που έπραξαν.
δημιουργεις κομματικη ελιτ που πλουτιζει μονο αυτη
Mε μια λέξη Μητσοτάκης δηλαδή.Δεν θα κρατουσε πολυ, οταν παραμελεις τον λαο και δημιουργεις κομματικη ελιτ που πλουτιζει μονο αυτη τοτε ερχεται αργα η γρηγορα το τελος
Ναι! Ειχα μια συζητηση με εναν ουγγρο, ειχε ερθει απο Ολλανδια οπου δουλευε σε εργοστασιο αυτοκινητων. Μου περιεγραψε πολυ ασχημα πραγματα και δεν ηταν αριστερος!Mε μια λέξη Μητσοτάκης δηλαδή.
Οχι, δεν γιναται σε ολα, μονο σε καποια που εχουν τα χαρακτιριστηκα μπανανιαςΣε ολα τα κράτη αυτο γινεται.
Οχι, δεν γιναται σε ολα, μονο σε καποια που εχουν τα χαρακτιριστηκα μπανανιας
Η ζωη δεν ειναι μαυρο ασπρο, πραγματικα απορω με μερικουςΕχω μιλησει με ατομα απο σχεδον ολα τα εθνη της Γης. Ολοι το ιδιο μου λενε... Συμπτωση; Και στις ΗΠΑ τι νομιζεις οτι γινεται; Μια οι Δημοκρατικοι και μια οι Ρεπουμπλικανοι, πεφτουν με τα μουτρα στην μαρμιτα και τρωνε οσο μπορουν.... Προφανως εκει η διαφθορα ειναι λιγοτερη, οχι επειδη ειναι οι ανθρωποι καλυτεροι αλλά επειδη εχουν θεσμους που λειτουργουν πολυ καλυτερα απο οτι στο Γιουνανισταν.
Δεν νομίζω να δεχτούν ορδές από πακια Μπαγκλαντές κλπ οι Ούγγροι έχουν άλλη νοοτροπία από εμάς , είναι πρώτα για τη χώρα τους και μετά για τους άλλους όπως και οι Πολωνοί,άλλωστε και ο καινούργιος που βγήκε δεν το δέχεται αυτό..Χθες πανηγύρια εξαλοσύνες μετά την νίκη των δημοκρατικών κατά του Ορμπαν. Σίγουρα ο προηγούμενος πρόεδρος ο' τι κι αν ήταν σταμάτησε τις ορδές των ισλαμο φασιστο Ταλιμπάν στην χώρα τους. Τώρα που ήρθε η φούστα- μπλούζα της δήθεν κανονικοτητας - θα αλωθει και το τελευταίο προπύργιο απέναντι στο λθρ μετανασταριό και θα γίνει ο τόπος τους ένας απέραντος ισλαμο σκουπιδότοπος. Το αστείο είναι ότι μετά θα βλέπουν να παίρνουν κοινωνικά όλα την φθίνουσα αλλά δεν θα μπορούν να κάνουν τιποτα- Ο δούρειος ίππος με το μανδύα του δημοκρατικού τόξου μπήκε εντός των τοιχων- τώρα είναι στην φάση της μέθης του πανηγυριού της νίκης -μεθαύριο όμως θα κλαίνε και θα αυτομουτζωνονται με αυτό που έπραξαν.
Mακαρι.. μην ταξουν όμως στους κυβερνώντες γη και ύδωρ και εξαγοραστεί με το αζημιωτο η αγάπη για την πατρίδα τους - όπως υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα κι εδώ φυσικά.Δεν νομίζω να δεχτούν ορδές από πακια Μπαγκλαντές κλπ οι Ούγγροι έχουν άλλη νοοτροπία από εμάς , είναι πρώτα για τη χώρα τους και μετά για τους άλλους όπως και οι Πολωνοί,άλλωστε και ο καινούργιος που βγήκε δεν το δέχεται αυτό..