ομως με εμας ασχολουνται ολοι!!!Πόσες αγωνιστικές έπρεπε να φάνε ΠΑΟ-ΑΕΚ που στον μεταξύ τους αγώνα διασχίσανε ολόκληρο το γήπεδο με καρέκλες στα χέρια?Μην μιλήσουμε για Τούμπα. Βρείτε τα πρώτα με τον Πρόεδρο σας (σε βλέπει ο Αμπράμοβιτς και τρέμει,γεια σου Ντέμη γεια σου Ντέμη) Μην ασχολείστε με τον Θρύλο. Ειστε πολύ λίγοι για να το κάνετε.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
:'(, για όλα τ'άλλα τα λέει όλα το πρωτοσέλιδο του ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ 