Νέα

Νικολέττα Ράλλη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα apostolou
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
και αφου το εχετε ρε γιατι δεν το δινετε? και πετατε το μπαλακι στον αλλον οτι να ναι
απλα δεν το εχετε
 

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
εστειλα πμ κανεις δεν απαντα ορεξη εχετε και τρολαρετε κανεις δεν εχει τον κωδικο ουτε το υλικο
 

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
τωρα βγηκε και αλλο ονομα
εγω δινω 50 γιατι ειμαι large αλλα ας απαντησει κανενας σοβαρος γιατι πηξαμε στα ανωριμα
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
εστειλα πμ κανεις δεν απαντα ορεξη εχετε και τρολαρετε κανεις δεν εχει τον κωδικο ουτε το υλικο
ρε τυπε εγώ τι να το κάνω το υλικό???εγώ την πηδούσα πριν πάει με τον κλαψομουνη..
 

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
ρε θα γραψεις ολα τα ονομα των μελων
δεν τσιμπαμε παμε παρακατω κανας σοβαρος υπαρχει εδω μεσα? μαλλον οχι
 

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
το ξερω ρε φιλε οτι δεν εχεις τιποτα φαινεται απο χιλιομετρα
το χερι σου το εχεις ονομασει νικολεττα μαλλον εεεεε
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
το ξερω ρε φιλε οτι δεν εχεις τιποτα φαινεται απο χιλιομετρα
το χερι σου το εχεις ονομασει νικολεττα μαλλον εεεεε


ειμαι ο ανθρωπος σου αλλα δεν θα σου πω ψεμματα
εχω πολυ λιγο υλικο,ξεκαθαρα πραματα
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
το ξερω ρε φιλε οτι δεν εχεις τιποτα φαινεται απο χιλιομετρα
το χερι σου το εχεις ονομασει νικολεττα μαλλον εεεεε
τυπε ένα στοιχείο θα σου δώσω...πέρυσι τον Γενάρη ο κλαψομουνης ήταν νομαντς ναμπερ ουαν και η Νικολέττα Κολομβία.....
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
ρε θα γραψεις ολα τα ονομα των μελων
δεν τσιμπαμε παμε παρακατω κανας σοβαρος υπαρχει εδω μεσα? μαλλον οχι
πουση βαγκον με κλειστα ματια τυπε...ο ανθρωπος σου....
δεν πουλαει ΧΑΡΙΖΕΙΙΙΙΙ
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ήρθε ο τσαμπιον...ώρα να φεύγουμε εμείς οι ερασιτεχνε
 

kapap

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος

στειλε πμ να δω ποιος εισαι
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
τυπε αντε για να μην στεναχωριεσε...αν δεν ησουνα τεμπελακος θα εβλεπες οτι το νημα εχει 187 σελιδες απο της οποιες οι 184 ειναι τρολλ και αστειακια μεταξυ των μελων...
πριν τα ζητατε ολα στο χερι και κατηγορητε  ψαξτε λιγο αλλοιως ....
ζητα πιμι απο ποδολαγνο αυτος εχει ολα τα ανωμαλα
 

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
695
Like
1.618
Πόντοι
206
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος

Μπαινε εδω τυπε (κωδικός: kutas)
κι εδω
Ανα τακτα διαστήματα τις ανεβαζουν τις φωτο της Ράλλη. Εχε τα εκει σταντ μπαι, τσέκαρε και αλλες φωτο οσο περιμενεις :cum: και ξεσκισε το ριφρες μπατον μεχρι να τις βαλουν παλι...  :headbaning2:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom