You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Νικολέττα Ράλλη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα apostolou
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
τυπε με απαξιωσεςκαι αφου το εχετε ρε γιατι δεν το δινετε? και πετατε το μπαλακι στον αλλον οτι να ναι
απλα δεν το εχετε
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
τυπε μας απαξιωσες.....εχει και κοπια ασφαλειας ο μπιρλας τυπε...ζητα πμ...εμενα μου εχει στειλει
42 ευρω παιρνει το καθε πιμι ο χελρεισερ23
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
νασσος αθανασιαδης τυπε...εγγυησητωρα βγηκε και αλλο ονομα
εγω δινω 50 γιατι ειμαι large αλλα ας απαντησει κανενας σοβαρος γιατι πηξαμε στα ανωριμα
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
ρε τυπε εγώ τι να το κάνω το υλικό???εγώ την πηδούσα πριν πάει με τον κλαψομουνη..εστειλα πμ κανεις δεν απαντα ορεξη εχετε και τρολαρετε κανεις δεν εχει τον κωδικο ουτε το υλικο
pussy wagon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 28.736
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.578
- Πόντοι
- 1.796
το ξερω ρε φιλε οτι δεν εχεις τιποτα φαινεται απο χιλιομετρα
το χερι σου το εχεις ονομασει νικολεττα μαλλον εεεεε
ειμαι ο ανθρωπος σου αλλα δεν θα σου πω ψεμματα
εχω πολυ λιγο υλικο,ξεκαθαρα πραματα
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
τυπε ένα στοιχείο θα σου δώσω...πέρυσι τον Γενάρη ο κλαψομουνης ήταν νομαντς ναμπερ ουαν και η Νικολέττα Κολομβία.....το ξερω ρε φιλε οτι δεν εχεις τιποτα φαινεται απο χιλιομετρα
το χερι σου το εχεις ονομασει νικολεττα μαλλον εεεεε
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
πουση βαγκον με κλειστα ματια τυπε...ο ανθρωπος σου....ρε θα γραψεις ολα τα ονομα των μελων
δεν τσιμπαμε παμε παρακατω κανας σοβαρος υπαρχει εδω μεσα? μαλλον οχι
δεν πουλαει ΧΑΡΙΖΕΙΙΙΙΙ
pussy wagon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 28.736
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.578
- Πόντοι
- 1.796
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
στειλε πμ να δω ποιος εισαι
Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
τυπε ψήφισες για μίστερ?οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
τυπε αντε για να μην στεναχωριεσε...αν δεν ησουνα τεμπελακος θα εβλεπες οτι το νημα εχει 187 σελιδες απο της οποιες οι 184 ειναι τρολλ και αστειακια μεταξυ των μελων...οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
πριν τα ζητατε ολα στο χερι και κατηγορητε ψαξτε λιγο αλλοιως ....
ζητα πιμι απο ποδολαγνο αυτος εχει ολα τα ανωμαλα
ledis7
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 695
- Like
- 1.618
- Πόντοι
- 206
οποιος εχει κατι ας στειλει εδω ειμαι περιμενω τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που σημαινει δεν εχω τιποτα και τρολαρω και εγινα καποιος
Μπαινε εδω τυπε (κωδικός: kutas)
κι εδω
Ανα τακτα διαστήματα τις ανεβαζουν τις φωτο της Ράλλη. Εχε τα εκει σταντ μπαι, τσέκαρε και αλλες φωτο οσο περιμενεις
και ξεσκισε το ριφρες μπατον μεχρι να τις βαλουν παλι... 
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 16K
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 7K
