Νέα

Κλαρινολατρεία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DIKY
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 76
  • Εμφανίσεις 7K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
ο Μαγκασ ινε θρισκια, ροτα το Νικολακι ινε ιδικοσ
 

panourgos

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2007
Μηνύματα
747
Like
10
Πόντοι
6
οχι ρε παιδια και ο μαγκας καλος ....
να πουμε πετρος λουκας , κυριτσης κτλ ναι !!!
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
ολι η τσιγκανι αδερφι ινε μεγαλι κλαριναδεσ
 

deker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2008
Μηνύματα
10.587
Like
9
Πόντοι
166
κλαρινο πιανεται κ η πιπα...........? :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

Υπουργός

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Σεπ 2006
Μηνύματα
3.634
Κριτικές
41
Like
2.121
Πόντοι
8.235
Το καλυτερο κλαρινο το παιζει ενας μαγκακος στη Σκωτια στη reception ενος φτηνου ξενοδοχειου με γυαλια που στηριζονται στον αερα / ολα αυτα που σας λεω σας φαινονται ακαταλαβιστικα αλλα ρωτηστε το DIKY να σας πει .....
 

deker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Σεπ 2008
Μηνύματα
10.587
Like
9
Πόντοι
166
βρε τα κλαρινα σαν του υπουργου τη φωτο πιανουν?
 

panourgos

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2007
Μηνύματα
747
Like
10
Πόντοι
6
καθε κλαρινο εχει τη χαρη του !!!
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
Το καλυτερο κλαρινο το παιζει ενας μαγκακος στη Σκωτια στη reception ενος φτηνου ξενοδοχειου με γυαλια που στηριζονται στον αερα / ολα αυτα που σας λεω σας φαινονται ακαταλαβιστικα αλλα ρωτηστε το DIKY να σας πει .....
τετοιο παιζει?
URL]]
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.584
Πόντοι
45.097
:rockon: :rockon:
http://[URL unfurl="true"]www.atraktos.net/update/photos/magas.jpg[/img[/URL]]
[img]http://exeisminima.files.wordpress.com/2007/07/magas200.jpg

Γιώργος Μάγγας...the one and only! :dancing:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom