Τον αλλον τον πειραξε οτι γεμισε η σελιδα με μαλακιες κ δεν τα ανεβαζουν δημοσια
:S

αντι να τον πειραξει που κατι βλαμμενα κανουν πλακα μεταξυ τους κ γεμιζουν ολες τις σελιδες με μαλακιες. Ας ανοιξουν μια σελιδα να κανουν τις πλακες τους μονοι τους. Το μονο σωστο ειναι πως ενας admin χρειαζεται σιγουρα
:S

αντι να τον πειραξει που κατι βλαμμενα κανουν πλακα μεταξυ τους κ γεμιζουν ολες τις σελιδες με μαλακιες. Ας ανοιξουν μια σελιδα να κανουν τις πλακες τους μονοι τους. Το μονο σωστο ειναι πως ενας admin χρειαζεται σιγουρα
