Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γιατι άλλη η τιμη σε ξενοδοχειο κι αλλη στο σπιτι? Για να το πληρωσουμε το εικοσαρικο επιπλεον ούτως ή αλλως δηλαδη?Calm!Δεν είναι τυπική δικαιολογία έχω πελατολόγιό που με γνωρίζουν καλά.Οσο για το 80 είναι σε ξενοδοχείο κ τα 100κατοίκων.
Μην είστε τόσο αρνητικοί Ίσως αλλάξετε γνώμη...Παρ όλα αυτά Ευχαριστώ για τις διευκρίνησεις!
Φιλιά πολλά κ οπότε θες στη διάθεσή σου!Που δεν το βλέπω.Γιατί εργάζομαι Κέντρο αγόρι μου!Αν εσύ θέλεις Βάρκιζα?Σκέφτηκε κ μας λίγο αγοριααααααααα
Α μιλαμε για συγκεκριμενο ξενοδοχειο δηλαδη στο κεντρο? Δηλαδη αν θελω ξενοδοχειο στη Βαρκιζα θα δωσω 100 συν το ξενοδοχειο?Γιατί εργάζομαι Κέντρο αγόρι μου!Αν εσύ θέλεις Βάρκιζα?Σκέφτηκε κ μας λίγο αγοριααααααααα
Φιλιά πολλά κ οπότε θες στη διάθεσή σου αν και δεν το βλέπω.Χα..Χα.. Μαρίνα, γειά σου, και αντίο!
Οπότε εσύ αποφασίσεις πάρε με τηλ.και θα συνεννοηθούμε.Ολα καλά!Α μιλαμε για συγκεκριμενο ξενοδοχειο δηλαδη στο κεντρο? Δηλαδη αν θελω ξενοδοχειο στη Βαρκιζα θα δωσω 100 συν το ξενοδοχειο?
Ποσταρε καμια φωτο μονικαρα να δουμε τι παιζει

Και εγώ θέλω ένα 20μετρο σκάφος...Θέλουμε φωτογραφίες!!!
![]()
![]()
![]()
τσικα,παιχτη μου, πριν ποσταρεις,βεβαιωσου για ποια κοπελα προκειται.....Οχι η μαλακια δικια μου , δικιο εχει ο Εττορε , για αλλλη Monica-Elena πηγαινε το ποστ μου , απλα νομιζα οτι ηταν αυτη γι αυτο και ποσταρα , γραψτε λαθος :S :S
Καλημέρα!Οπότε εσύ αποφασίσεις πάρε με τηλ.και θα συνεννοηθούμε.Ολα καλά!
Καλημέρα!
Τηλ??
Βασίλη, στο προφίλ της έχει βάλει αγγελία με τηλέφωνο