Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).


ΠΟΥΤΣΑ-ΣΕΦ:
ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ το ματς στο ΟΑΚΑ.Η νυχτα του Αγιου Βαρθολομαιου θα αναβιωσει μονο για μια βραδiα.ΟΝΕ NIGHT STAND![]()
![]()
Υ.Γ:Το τελευταιο χρονο μας εχετε κερδισει μονο στο Καραισκακη και στο πολο(!).Παντου καροτσακι σας παμε![]()
![]()
συναγωνιστές,
το να ερθει η ο Ρονάλντο,ή ο Κλέμερσον ή όποιος άλλος παιχταράς στον θρύλο ειναι μονο θέμα χρηματων.Σιγουρα ειναι πολλά τα λεφτά,αλλά εάν ο Σωκράτης δέν κάνει την υπέρβαση να ρίξει πακέτο χοντρό,δέν προκειται να γινει τιποτα.Συμφωνω για τον μεγάλο παιχταρά Ζιοβάννι - θα παραμιλάνε για χρόνια ακόμη οι "τζάκ" και οι ντέμιδες και οι υπόλοιποι πελάτες.
Προσωπικά,θα ήθελα στην νεα σεζόν να δώ στον θρυλο Ρονάλντο,Ζε Ρομπέρτο,Κλέμερσον,κανα δυο άλλους παιχταράδες μικρους,μαζί με Ριμπο-Καστίγιο και στον πάγκο τον βραζιλιάνο ή κανενα άλλο ξενο μεγάλο όνομα και θα γίνει ο χαμός του συμπαντος επιτέλους παντου !!!
Πρωτάθλημα ξανα στον Πειραια!

μια δυο μπουνιες στο καλο να παει...καλα του εκανε τοτε και ας το βριζουν οι ολυμπιακοι.αυτοι 10 χρονια με ανατολακηδες και γεωργατομουνοπανα καναν χειροτεραΤι μας θυμισες τωρα!Ο Αλεφαντος σε συνεντευξη στη Σταη σαν κλαμμενο μουνι:
Να γιατι ενα νταμπλ σε 10 χρονια,εχει αξια!
Φιλαράκια - κολλητάρια μου γαύροι ,καλό απόγευμα κ καλό Σ/Κ.
Την Κυριακή το βραδάκι,μετά την μπάλλα που θα κατέβω στο Πασαλιμάνι για να πιω το ποτάκι μου,μην δω κατεβασμένα κεφάλια έτσι;
Παιχνίδι είναι το ποδόσφαιρο,είτε παίζεις με τη Ρόμα,είτε με τα Γιάννενα,είτε με την Α.Ε.Κ.
[move]ΤΣΟΥΝΑΜΙ,ΤΣΟΥΝΑΜΙ,ΤΣΟΥΝΑΜΙ-ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ[/move]
Ποιος γελάει τώρα? Τελείωσε το πρωτάθλημα και επίσημα σήμερα!(Απο την δεύτερη αγωνιστική είμαι σταθερά πρώτος)Χε,χε,χε,χε,χε.Δεν ξέρετε τι σας ξημέρωσε σήμερα.Δεν πάει το μυαλό σας.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Χε,χε,χε,χε,χε,χε,χε,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()