Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
δάσκαλε τι έχουμε...?
επιδοτούμενα ραντεβού για καλές κριτικές...?
Πρωτη φορά το ακούς; Για αυτό σταμάτησα να γράφω κριτικές. Άλλες είναι αχρείαστες απλά θα είχαν +1 και άλλες μου έλεγαν βοήθησε με κ στο επόμενο ραντεβού θα σε φτιάξω.
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Πρωτη φορά το ακούς; Για αυτό σταμάτησα να γράφω κριτικές. Άλλες είναι αχρείαστες απλά θα είχαν +1 και άλλες μου έλεγαν βοήθησε με κ στο επόμενο ραντεβού θα σε φτιάξω.
και μετά βγαίνουν και κάνουν παράπονα....?
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Κανεις από όσους έγραψαν και υπερασπίζοντουσαν δεν παίζει να έσκασαν τα 250αρια τυπε. Μερικοί μπουφηδες νεοι ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ να τα έσκασαν! Άμα ανοίξω το στόμα μου για πολλές εδώ μέσα θα πλακώσουν οι αγαπουληδες κ θα γίνει πανικός.


Έτσι είναι, ακόμα και ο γιαννεβαν είχε γράψει ότι δεν πλήρωσε 250 γιατί απλά δεν του ζητήθηκε αυτό το ποσό αλλά πολύ λιγότερα.
Προφανώς και αυτή ξέρει ότι είναι για 100 και στην συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο δεν μπορούσε να πει 250.
Θα τον έπιαναν τα γέλια τον γιατρό.  :2funny:
 

Peel p50

Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2017
Μηνύματα
104
Like
18
Πόντοι
1
Έτσι είναι, ακόμα και ο γιαννεβαν είχε γράψει ότι δεν πλήρωσε 250 γιατί απλά δεν του ζητήθηκε αυτό το ποσό αλλά πολύ λιγότερα.
Προφανώς και αυτή ξέρει ότι είναι για 100 και στην συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο δεν μπορούσε να πει 250.
Θα τον έπιαναν τα γέλια τον γιατρό.  :2funny:
Είναι σαν τα γέλια που μας έπιασαν όταν αυτός ο γόης ο γιατρός μας έγραφε ότι τον είδε τυχαία η Βερόνικα σε εστιατόριο και έπεσε ξερή απ'την ομορφιά του!  :2funny:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγω το 2016 τοτε που ηταν Σταρ του Μπου!
Ε ναι έγινε σταρ κ από 70 την ώρα το πήγε το μισάωρο. Και έβγαινε η κλανια ο zebu κ οι άλλοι κ έλεγαν ποτέ δεν το είχε 70. Αναρωτιέμαι την ξέρουν από το 14 κ έχουν άποψη; η επειδή το έλεγε η πουτανα; Τώρα που το θυμήθηκα ακόμα περιμένω τα απειλητικά pm που έλαβε η ίδια πο μένα να τα ποστάρει!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Και εγω μια απο τα ιδια και μαλιστα στο τηλεφωνο ο νταβας της μου ειχε πει "" θα μενεις πολυ ευχαριστημενος φιλε""
Εισαι άσχετος η μου φαίνεται; Δεν είχε νταβα η ίδια μίλαγε στο τηλ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
+10000 Σωστότατος!


Τώρα που έσκασε η φούσκα Βερονικα20 οι παραπάνω Zebu, tasouras21, giwrgos mani, aaaa51, ioannisp71, Karelia69, Deviliasmenos (και 2,3 ακόμα που ξέχασες) δεν εμπνέουν καμια εμπιστοσύνη, δεν μπορεί κανείς να τους πιστέψει ή να βασιστεί στα σχόλια και στις κριτικές τους.


Παραπλανουσαν τα υπόλοιπα μέλη του σαιτ σε βαθμό κακουργηματος. Εξυμνούσαν καθημερινά την Βερονικα20, έγραφαν συνέχεια ψεύτικα διθυραμβικά σχόλια και ψεύτικες κριτικές.
(μάλιστα κάποιοι από τους παραπάνω έχουν γράψει από 2 έως 3 κριτικές με fake βαθμολογία, όλα 10)


Εκτος από την δημόσια παραπληροφοριση. Οι ανωτέρω προσέγγιζαν/πλεύριζαν μέλη με υψηλό(και όχι μόνο) status στο σαιτ.
Έστελναν προσωπικά μηνύματα(ΠΜ) προτρέποντας μέλη να συναντήσουν την Βερονικα, με το ανάλογο αντίτιμο πάντα(250Ε).


Οι παραπάνω τράβαγαν κουπί στην βάρκα με το όνομα Βερονικα20. Τράβαγαν κουπί για να πιάνει κορόιδα των 250 . Τώρα που η βάρκα βούλιαξε τους πηρε μαζί της στον πάτο.
Παρακαλω πολυ ΟΛΑ τα μελη να βγάλουν πμ στην φορα που τους εστειλα να συναυησουν την βερόνικα. ΟΠΟΙΟΣ κι αν ειναι αυτος να βγει και να το πράξει.

Λάρι μην λες μαλακιες που δεν ισχύουν!

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ! ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΜ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ!
 

Dirty69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2010
Μηνύματα
5.471
Κριτικές
50
Like
8.357
Πόντοι
28.635
Παρακαλω πολυ ΟΛΑ τα μελη να βγάλουν πμ στην φορα που τους εστειλα να συναυησουν την βερόνικα. ΟΠΟΙΟΣ κι αν ειναι αυτος να βγει και να το πράξει.

Λάρι μην λες μαλακιες που δεν ισχύουν!

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ! ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΜ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ!

Σε τρολάρουν φιλαράκι, μη τσιμπάς ...

Οι περισσότεροι είναι ημιμαθείς/ημιγνώστες τα περισσότερα τα μαντεύουν σαν Πυθίες.
 

Moutro69

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2016
Μηνύματα
234
Like
16
Πόντοι
1
Πως ειναι δυνατον να βάζουν 2-3 κριτικές και ολα 10ρια ?
Ποιοι το εχουν κανει ?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Σε τρολάρουν φιλαράκι, μη τσιμπάς ...

Οι περισσότεροι είναι ημιμαθείς/ημιγνώστες τα περισσότερα τα μαντεύουν σαν Πυθίες.
Να βγει και να βγαλει αποδείξεις για αυτα που βλεει.  Να βγει αν ισχυει αυτο ο οποιοσδήποτε και δη με μεγαλο στάτους οπως λεει να πει οτι του πασαρα την βερονικα εχει σαρανταοκτω ωρες να το κανει.

Τον απειλω δημοσια αν δεν βρει αποδείξεις και αν δεν βρεθει κανεις να βγαλει τετοιο πμ εις βαρος μου.  Ακομα και μέηλ αν εχω στειλει που πασαρω την βερόνικα να βγει και να το βγαλει οποιοσδήποτε.



Προς τους διαχειτηστες..  Τον εχω απειλεισει δημοσια πραξτε οτι νομιζετε.  Στην διαθεση σας ο  λογαριασμος μου ξεσκιστε τον.


Λάρι ειλικρινα.  Η βγάζεις αποδείξεις η μου ζητάς δημοσια συγνωμη.  Σε καθε αλλη περιπρλτωση θα μιλησουμε αλλιως.


Επαναλαβμαβω μοντς καντε οτι νομιζετε!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Να βγει και να βγαλει αποδείξεις για αυτα που βλεει.  Να βγει αν ισχυει αυτο ο οποιοσδήποτε και δη με μεγαλο στάτους οπως λεει να πει οτι του πασαρα την βερονικα εχει σαρανταοκτω ωρες να το κανει.

Τον απειλω δημοσια αν δεν βρει αποδείξεις και αν δεν βρεθει κανεις να βγαλει τετοιο πμ εις βαρος μου.  Ακομα και μέηλ αν εχω στειλει που πασαρω την βερόνικα να βγει και να το βγαλει οποιοσδήποτε.



Προς τους διαχειτηστες..  Τον εχω απειλεισει δημοσια πραξτε οτι νομιζετε.  Στην διαθεση σας ο  λογαριασμος μου ξεσκιστε τον.


Λάρι ειλικρινα.  Η βγάζεις αποδείξεις η μου ζητάς δημοσια συγνωμη.  Σε καθε αλλη περιπρλτωση θα μιλησουμε αλλιως.


Επαναλαβμαβω μοντς καντε οτι νομιζετε!
Ένα δάκρυ κύλησε...! Έχεις άλλους 10 να γραφείς λογικό ότι δεν σε νοιάζει..!!
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
παιδια σορυ :) :)εμεις μπορουμε να κλεισουμε ραντεβου για :knockinb: :knockinb: με τις παλιες τιμες???
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Πειτε με μαλακα αλλα δεν καταλαβαινω γιατι συνεχιζετε ο καβγας??
Κ γω το 12 πηρα την sensual jane με 300  την ωρα
Τωρα παιρνει 450
ε και
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom