Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Ρε βρήκα το μπελά μου επειδή είδα δακτυλιες και οχι ραγάδες και κυτταρίτιδα...και έγινα κλώνος επειδή διαφώνησα.
Απο ποιους? Από αυτούς που οι "αντιπαλοι" τους, τους βγάζουν με κάθε ευκαιρία ψεύτες!
Δεν πάει να έχει και οστρακια (όπως στο GOT)
Εγω πάντως αν επέστρεφε θα προσπαθούσα να την πηδηξω!
Εσεις αν έχετε πρόβλημα με την εμφάνιση της υπάρχουν κορμαρες, όπως έχω διαβάσει εδώ, που τα σπάνε και όπως λένε οι φήμες είναι αρκετά φτηνότερες!
Ο καθένας είναι άξιος και υπεύθυνος για τις όποιες επιλογές κάνει.
Όποτε γιατί χαλάμε την διάθεση μας, διαφωνώντας μεταξύ μας...
Στο κάτω κάτω η λίστα με όσους λέτε ότι σας παραπλάνησαν αναρτήθηκε.57 κριτικές και οι 50+ είναι ψεύτικες! Σημειώστε τα ονόματά τους και κρίνετε όταν γράφουν οτιδήποτε,  ποιος είναι αξιόπιστος ή ΟΧΙ!
Αντε να ξεπρασινησω να μπορώ να τα λέω και καλύτερα...
 

lari

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2016
Μηνύματα
99
Like
26
Πόντοι
0


+10000 Σωστότατος!


Τώρα που έσκασε η φούσκα Βερονικα20 οι παραπάνω Zebu, tasouras21, giwrgos mani, aaaa51, ioannisp71, Karelia69, Deviliasmenos (και 2,3 ακόμα που ξέχασες) δεν εμπνέουν καμια εμπιστοσύνη, δεν μπορεί κανείς να τους πιστέψει ή να βασιστεί στα σχόλια και στις κριτικές τους.


Παραπλανουσαν τα υπόλοιπα μέλη του σαιτ σε βαθμό κακουργηματος. Εξυμνούσαν καθημερινά την Βερονικα20, έγραφαν συνέχεια ψεύτικα διθυραμβικά σχόλια και ψεύτικες κριτικές.
(μάλιστα κάποιοι από τους παραπάνω έχουν γράψει από 2 έως 3 κριτικές με fake βαθμολογία, όλα 10)


Εκτος από την δημόσια παραπληροφοριση. Οι ανωτέρω προσέγγιζαν/πλεύριζαν μέλη με υψηλό(και όχι μόνο) status στο σαιτ.
Έστελναν προσωπικά μηνύματα(ΠΜ) προτρέποντας μέλη να συναντήσουν την Βερονικα, με το ανάλογο αντίτιμο πάντα(250Ε).


Οι παραπάνω τράβαγαν κουπί στην βάρκα με το όνομα Βερονικα20. Τράβαγαν κουπί για να πιάνει κορόιδα των 250 . Τώρα που η βάρκα βούλιαξε τους πηρε μαζί της στον πάτο.

 

demole

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
15
Κριτικές
10
Like
603
Πόντοι
990
πάλι την ξεθάψαμε αυτή, δεν είχαμε ψηφίσει να διαγραφεί το προφίλ της?!
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
Αφού και ο lari (της Μαριαλενας) σας υπερασπιζετε, όλα σιγά σιγά αρχίζουν να βγάζουν νόημα
Τελικά μέσα σε αυτό το forum πρέπει να μην χάνεις επεισόδια!
Καλό σας απόγευμα
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
843
Πόντοι
376
Αφού και ο lari (της Μαριαλενας) σας υπερασπιζετε, όλα σιγά σιγά αρχίζουν να βγάζουν νόημα
Τελικά μέσα σε αυτό το forum πρέπει να μην χάνεις επεισόδια!
Καλό σας απόγευμα

Η Μαριαλένα με την Βερόνικα είναι κολλητές. Μην το ξεχνάς... έχουν κάνει και ντουέτα.  :grin: :grin: :grin:
 

TriXXX

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2017
Μηνύματα
116
Like
80
Πόντοι
1
Ρε βρήκα το μπελά μου επειδή είδα δακτυλιες και οχι ραγάδες και κυτταρίτιδα...και έγινα κλώνος επειδή διαφώνησα.
Απο ποιους? Από αυτούς που οι "αντιπαλοι" τους, τους βγάζουν με κάθε ευκαιρία ψεύτες!
Δεν πάει να έχει και οστρακια (όπως στο GOT)
Εγω πάντως αν επέστρεφε θα προσπαθούσα να την πηδηξω!
Εσεις αν έχετε πρόβλημα με την εμφάνιση της υπάρχουν κορμαρες, όπως έχω διαβάσει εδώ, που τα σπάνε και όπως λένε οι φήμες είναι αρκετά φτηνότερες!
Ο καθένας είναι άξιος και υπεύθυνος για τις όποιες επιλογές κάνει.
Όποτε γιατί χαλάμε την διάθεση μας, διαφωνώντας μεταξύ μας...
Στο κάτω κάτω η λίστα με όσους λέτε ότι σας παραπλάνησαν αναρτήθηκε.57 κριτικές και οι 50+ είναι ψεύτικες! Σημειώστε τα ονόματά τους και κρίνετε όταν γράφουν οτιδήποτε,  ποιος είναι αξιόπιστος ή ΟΧΙ!
Αντε να ξεπρασινησω να μπορώ να τα λέω και καλύτερα...
έχεις απόλυτο δίκαιο κάποιος σε είπε κλώνο άλλος σε είπε ότι είσαι γυναίκα και κάνεις ραντεβού,
τελικά δεν ξέρει κανείς τι να πιστέψει
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Ρε βρήκα το μπελά μου επειδή είδα δακτυλιες και οχι ραγάδες και κυτταρίτιδα...και έγινα κλώνος επειδή διαφώνησα.
Απο ποιους? Από αυτούς που οι "αντιπαλοι" τους, τους βγάζουν με κάθε ευκαιρία ψεύτες!
Δεν πάει να έχει και οστρακια (όπως στο GOT)
Εγω πάντως αν επέστρεφε θα προσπαθούσα να την πηδηξω!
Εσεις αν έχετε πρόβλημα με την εμφάνιση της υπάρχουν κορμαρες, όπως έχω διαβάσει εδώ, που τα σπάνε και όπως λένε οι φήμες είναι αρκετά φτηνότερες!
Ο καθένας είναι άξιος και υπεύθυνος για τις όποιες επιλογές κάνει.
Όποτε γιατί χαλάμε την διάθεση μας, διαφωνώντας μεταξύ μας...
Στο κάτω κάτω η λίστα με όσους λέτε ότι σας παραπλάνησαν αναρτήθηκε.57 κριτικές και οι 50+ είναι ψεύτικες! Σημειώστε τα ονόματά τους και κρίνετε όταν γράφουν οτιδήποτε,  ποιος είναι αξιόπιστος ή ΟΧΙ!
Αντε να ξεπρασινησω να μπορώ να τα λέω και καλύτερα...


Εγώ όταν επανήλθα στο site είχα σκοπό να την συναντήσω αλλά στο τσακ δεν πρόλαβα, σταμάτησε.
Στην συνέχεια μου επιτέθηκε χωρίς λόγο μετά από ένα ποστ που έκανα κσι στο οποίο διαφωνούσα για την κίνηση που έκανε να γράψει τακτική για πελάτη.
Παρόλα αυτά και τώρα θα την συναντούσα αν ξαναέβαζε αγγελία αλλά όχι βέβαια στα 250.
Μέχρι 120 είναι αρκετά, με τίποτα δεν είναι ανώτερης εμφάνισης από Κατερίνα, Αλίκη.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Εχει κανεις τα βιντεακια να μου τα στειλει?
 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.706
Like
3.359
Πόντοι
506
Τώρα που έσκασε η φούσκα Βερονικα20 οι παραπάνω Zebu, tasouras21, giwrgos mani, aaaa51, ioannisp71, Karelia69, Deviliasmenos (και 2,3 ακόμα που ξέχασες) δεν εμπνέουν καμια εμπιστοσύνη, δεν μπορεί κανείς να τους πιστέψει ή να βασιστεί στα σχόλια και στις κριτικές τους.


Παραπλανουσαν τα υπόλοιπα μέλη του σαιτ σε βαθμό κακουργηματος. Εξυμνούσαν καθημερινά την Βερονικα20, έγραφαν συνέχεια ψεύτικα διθυραμβικά σχόλια και ψεύτικες κριτικές.
(μάλιστα κάποιοι από τους παραπάνω έχουν γράψει από 2 έως 3 κριτικές με fake βαθμολογία, όλα 10)


Εκτος από την δημόσια παραπληροφοριση. Οι ανωτέρω προσέγγιζαν/πλεύριζαν μέλη με υψηλό(και όχι μόνο) status στο σαιτ.
Έστελναν προσωπικά μηνύματα(ΠΜ) προτρέποντας μέλη να συναντήσουν την Βερονικα, με το ανάλογο αντίτιμο πάντα(250Ε).


Οι παραπάνω τράβαγαν κουπί στην βάρκα με το όνομα Βερονικα20. Τράβαγαν κουπί για να πιάνει κορόιδα των 250 . Τώρα που η βάρκα βούλιαξε τους πηρε μαζί της στον πάτο.
πωπωπωπω.....πωπωπωπω!!!!! :wanker: :wanker: :wanker: :wanker:
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
θα έρθουν τα καινούργια....
λίγο υπομονή.... :grin:
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
696
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
+10000 Σωστότατος!


Τώρα που έσκασε η φούσκα Βερονικα20 οι παραπάνω Zebu, tasouras21, giwrgos mani, aaaa51, ioannisp71, Karelia69, Deviliasmenos (και 2,3 ακόμα που ξέχασες) δεν εμπνέουν καμια εμπιστοσύνη, δεν μπορεί κανείς να τους πιστέψει ή να βασιστεί στα σχόλια και στις κριτικές τους.


Παραπλανουσαν τα υπόλοιπα μέλη του σαιτ σε βαθμό κακουργηματος. Εξυμνούσαν καθημερινά την Βερονικα20, έγραφαν συνέχεια ψεύτικα διθυραμβικά σχόλια και ψεύτικες κριτικές.
(μάλιστα κάποιοι από τους παραπάνω έχουν γράψει από 2 έως 3 κριτικές με fake βαθμολογία, όλα 10)


Εκτος από την δημόσια παραπληροφοριση. Οι ανωτέρω προσέγγιζαν/πλεύριζαν μέλη με υψηλό(και όχι μόνο) status στο σαιτ.
Έστελναν προσωπικά μηνύματα(ΠΜ) προτρέποντας μέλη να συναντήσουν την Βερονικα, με το ανάλογο αντίτιμο πάντα(250Ε).


Οι παραπάνω τράβαγαν κουπί στην βάρκα με το όνομα Βερονικα20. Τράβαγαν κουπί για να πιάνει κορόιδα των 250 . Τώρα που η βάρκα βούλιαξε τους πηρε μαζί της στον πάτο.
Αχαχαχαχαχαχαχαχ.....πραγματικα εχω κλασει στο γελιο!!!!
Οτι κριτικες εχω γραψει ειναι αληθεστατες!!!
Βρες μου μια που εχω γραψει και ειναι ψεμματα!!!εννοειται και οτι εχω πει για βερονικα ισχυει!!!δεν εχω κανενα σκοπο να αλλαξω τη γνωμη που εχετε για μενα....εδω εχω βοηθησει πολλα παιδια και το ξερουν πολλοι...στα αρχιδια μου αν πιστευετε οτι σας εχω παραπλανησει!!!
Δεν εχω παραπλανησει ποτε κανενα δεν εχω κοροιδεψει ποτε κανεναν!!!!
Μακαρι να ημουν προμοτορας και να εβγαζα χαρτζιλικι οπως πολλοι εχουν πει για μενα...θα ειχα παρει επιτελους και ενα αυτοκινητο που παλευω χρονια να παρω!!!!
Και κατι τελευταιο...ρε βλακα εχω στειλει πμ σε καποιον και του λεω πηγαινε με βερονικα??
Αυτοι μου εστελναν και με ρωταγαν να παω η οχι!!!και τους ελεγα εννοειται να πας!!!και τωρα τα ιδια ελεγα!!!αντε βλακα!!!
Μην ξανααναφερετε το ονομα μου και λετε οτι εχω κοροιδεψει παιδια εδω μεσα!!!πειτε οτι αλλο θελετε αλλα οχι αυτο!!!
Αντε μαλακες με βγαλατε απο τα ρουχα μου!!!!
 

Peel p50

Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2017
Μηνύματα
104
Like
18
Πόντοι
1
Τώρα όλων αυτών που κατονομαστηκαν τους κάναμε τα μούτρα κρέας, είμαι σίγουρος πως δεν θα κοιμηθούν απόψε. :sleeping:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγώ όταν επανήλθα στο site είχα σκοπό να την συναντήσω αλλά στο τσακ δεν πρόλαβα, σταμάτησε.
Στην συνέχεια μου επιτέθηκε χωρίς λόγο μετά από ένα ποστ που έκανα κσι στο οποίο διαφωνούσα για την κίνηση που έκανε να γράψει τακτική για πελάτη.
Παρόλα αυτά και τώρα θα την συναντούσα αν ξαναέβαζε αγγελία αλλά όχι βέβαια στα 250.
Μέχρι 120 είναι αρκετά, με τίποτα δεν είναι ανώτερης εμφάνισης από Κατερίνα, Αλίκη.
Κανεις από όσους έγραψαν και υπερασπίζοντουσαν δεν παίζει να έσκασαν τα 250αρια τυπε. Μερικοί μπουφηδες νεοι ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ να τα έσκασαν! Άμα ανοίξω το στόμα μου για πολλές εδώ μέσα θα πλακώσουν οι αγαπουληδες κ θα γίνει πανικός.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Κανεις από όσους έγραψαν και υπερασπίζοντουσαν δεν παίζει να έσκασαν τα 250αρια τυπε. Μερικοί μπουφηδες νεοι ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ να τα έσκασαν! Άμα ανοίξω το στόμα μου για πολλές εδώ μέσα θα πλακώσουν οι αγαπουληδες κ θα γίνει πανικός.

Την εκλεισα μισαωρο, της γαμησα πανω απο ωρα, της εδωσα 70 ευρω.  ;)
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Κανεις από όσους έγραψαν και υπερασπίζοντουσαν δεν παίζει να έσκασαν τα 250αρια τυπε. Μερικοί μπουφηδες νεοι ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ να τα έσκασαν! Άμα ανοίξω το στόμα μου για πολλές εδώ μέσα θα πλακώσουν οι αγαπουληδες κ θα γίνει πανικός.
δάσκαλε τι έχουμε...?
επιδοτούμενα ραντεβού για καλές κριτικές...?
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom