Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

bokolis$$

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2015
Μηνύματα
1.545
Κριτικές
8
Like
428
Πόντοι
296
Εννοώ αυτούς που έγραψαν οτι είναι γυφτακι, οτι έχει τατουαζ, οτι ειναι Βουλγαρα, Ρουμανα κτλ οτι την παίρνουν παρτουζα Άραβες με 400 στη Μύκονο οτι την ειδαν να διακτινιζεται, ότι την θέλουν για χεστρα κτλ

Πολλα απο αυτα που γραφεις πιο πολυ για τρολάρισμα μου ακουγονται. Οποτε μαλλον θα χρειαστει να βαλεις και τα συμφραζόμενα. Σε μια απο τις αναδρομές μου στο παρελθόν, καποιος εγραφε οτι οι προμοτορες μιλάγανε για ταξιδια στο ντουμπάι ωστε να δικαιολογηθεί η τιμή. Δεν θυμαμαι που στο διαολο το διάβασα ομως αυτο. Δεν ξερω τι γινεται στην αγορά της μυκόνου. Αν ειναι τοσο μαλάκες οι άραβες, ας την κρατήσουν εκει και με 800 οχι 250. Αν τρολαρουν η οχι, θα πρεπει να διαβασω τα συμφραζόμενα για να σου πω.

Οπως και να 'χει, καθε πληροφορία δεκτή. Κανε την λίστα σου, και στειλε την.

 

DoctorWh?

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2010
Μηνύματα
420
Κριτικές
17
Like
291
Πόντοι
291
Εννοώ αυτούς που έγραψαν οτι είναι γυφτακι, οτι έχει τατουαζ, οτι ειναι Βουλγαρα, Ρουμανα κτλ οτι την παίρνουν παρτουζα Άραβες με 400 στη Μύκονο οτι την ειδαν να διακτινιζεται, ότι την θέλουν για χεστρα κτλ




Όλα αυτά είναι προφανώς μια άσκοπη συζήτηση.
Ούτε εσύ ξέρεις σίγουρα την καταγωγή της ούτε προφανώς και όλοι οι άλλοι. Ο καθένας γράφει ότι του κατέβει αναλόγως της συμπάθειας ή αντιπάθειας.
Πάντως με την  φωτο που ανέβηκε το μεσημέρι όλα πιθανά είναι, δεν φαινόταν ελληνίδα.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Να προσέχεις το τρακ και να μας ενημερώνεις έγκαιρα αν και όταν προλαβαίνεις.
Καπετάν ψεμματία.
Να προσέχεις το τρακ και να μας ενημερώνεις έγκαιρα αν και όταν προλαβαίνεις.
Καπετάν ψεμματία.
Σε γράφω στο πουτσο μου κλώνε..!!! Και εσένα κ τους υπόλοιπους σαν εσένα.

Ημερομηνία εγγραφής: 26/08/17, 12:12
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Όλα αυτά είναι προφανώς μια άσκοπη συζήτηση.
Ούτε εσύ ξέρεις σίγουρα την καταγωγή της ούτε προφανώς και όλοι οι άλλοι. Ο καθένας γράφει ότι του κατέβει αναλόγως της συμπάθειας ή αντιπάθειας.
Πάντως με την  φωτο που ανέβηκε το μεσημέρι όλα πιθανά είναι, δεν φαινόταν ελληνίδα.
κάποιος είπε ότι σε ένα από τα βίντεο μιλάει άλλη γλώσσα..! Σε εκείνο ππυ την κατουράει κ τον λέει μαλακα μετά
 

Ghost Rider III

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2017
Μηνύματα
237
Κριτικές
1
Like
97
Πόντοι
1
κάποιος είπε ότι σε ένα από τα βίντεο μιλάει άλλη γλώσσα..! Σε εκείνο ππυ την κατουράει κ τον λέει μαλακα μετά
Εσύ που είδες το βίντεο τι άκουσες?
Ξένη γλώσσα ή ξενική προφορά?
Και στο ραντεβού σου (αλήθεια ή ψέμματα δεν με ενδιαφέρει) χρησιμοποιουσες την νοηματική ή Google translator?
Γιατί επικαλείσαι "κάποιον"? Φοβάσαι μη σου πουν ότι έπεσες από τα μάτια τους που τόσο καιρό τους κοροιδευες?
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εσύ που είδες το βίντεο τι άκουσες?
Ξένη γλώσσα ή ξενική προφορά?
Και στο ραντεβού σου (αλήθεια ή ψέμματα δεν με ενδιαφέρει) χρησιμοποιουσες την νοηματική ή Google translator?
Γιατί επικαλείσαι "κάποιον"? Φοβάσαι μη σου πουν ότι έπεσες από τα μάτια τους που τόσο καιρό τους κοροιδευες?
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ
Διαλεξε ότι νομίζεις για σένα καλύτερο τυπε. Σε ποιανού τα μάτια ρε βλάκα να πέσω; Χεστηκα τι πιστεύει κανείς για μένα εδώ μέσα δεν με απασχολεί καν. Όσο για το βίντεο όταν το είδα δεν πρόσεξα. Συγνώμη που το μυαλό μου δεν ήταν στο τι λέει όταν την κατουραγε ο άλλος. Καληνύχτα Σπύρο!
 

anemoss119

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2010
Μηνύματα
380
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
1
τελικα εχει καποιος καποιο link  για τα βιντεακια και την φωτο , να δουμε και εμεις που δεν προλαβαμε !!, σε pm , ωστε να μην δημιουργειθει και καποιο προβλημα !! ευχαριστω
 

pipis81

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2017
Μηνύματα
26
Like
30
Πόντοι
0
τελικα εχει καποιος καποιο link  για τα βιντεακια και την φωτο , να δουμε και εμεις που δεν προλαβαμε !!, σε pm , ωστε να μην δημιουργειθει και καποιο προβλημα !! ευχαριστω

Στείλτε κι απο δω ρε παιδιά
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Πανούλη, αφού σου αρέσει να σε λένε δάσκαλο
Γι αυτό ασε τις μετριοφροσινες ρε ψωναρα
Τωρα αν νομίζεις ότι έγινες πιστευτος με την μαλακία που πέταξες, ότι δεν άκουσες καλά αλλά θυμάσαι κάτι που διάβασες (ενώ όπως ισχυρίζεσαι την έχεις συναντήσει και πρέπει να έχεις γνώμη), μόνο οι μαθητές σου θα σε πιστέψουν!
Καλημέρα και καλή δουλειά (όσοι δουλεύουν)
Δεν Μαρεσει να επαναλαμβάνομαι αλλά για σένα Σπύρο μου θα το κάνω όσες φορές χρειαστεί.!!!  Ηλίθιε εάν το άκουγα εγώ δεν είχα λόγο να μην το πω..! :hi:
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
για το βίντεο που την κατουράνε...?
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
για το βίντεο που την κατουράνε...?
Nαι ρε τυπε. Μου την λεει επειδη ειπα οτι καποιος εγραψε οτι δεν μιλαει ελληνικα καποια στιγμη και οτι φοβαμαι να το πω ο ιδιος χαχαχααχαχα.
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Nαι ρε τυπε. Μου την λεει επειδη ειπα οτι καποιος εγραψε οτι δεν μιλαει ελληνικα καποια στιγμη και οτι φοβαμαι να το πω ο ιδιος χαχαχααχαχα.
ο μπαγάσας που την κατούρησε ...
είχε τραβήξει τελάρο μπίρες....
πολύ ζουμί έβγαλε.... :2funny: :2funny: :2funny:
 

Corrupter91

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2008
Μηνύματα
29
Κριτικές
3
Like
81
Πόντοι
0
Όποιος δεν βαριεται ας στειλει το βινδεο και απο εδω. Πρωτα ενημερωνομαστε, μετα εκφερουμε αποψη. xD
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
καλώς τον ολυμπιονίκη στο δέκαθλο της  :jerking2:

ο γνωστός  :orchestra:  Lari Clonari  :tooth:





 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
bagg ο μεσος όρος της κοπέλας είναι 8.1 βάση των 57 κριτικών της.

όπως κάποιοι την παρουσίασαν θεά του 10 έτσι και κάποιοι άλλοι έφτασαν στο άλλο άκρο και την έθαψαν.

ο μέσος όρος λοιπόν είναι αυτό που πρέπει να κοιτάμε και όχι μεμονωμένες κριτικές.

επίσης άποψη πρέπει να έχουμε εφόσον κάνουμε ραντεβού με τις κοπέλες αλλιώς καλύτερα να μην εκφράζουμε την γνώμη μας διότι δεν έχει καμία βαρύτητα.

να σου πω και εγώ λοιπόν που την έχω πάρει τρεις φορές στα 120 ευρώ ότι 1-2 κοπέλες έχω στο μυαλό μου που έπιαναν την εμφάνιση της και τις υπηρεσίες της από αυτές που έχω δοκιμάσει και δεν είναι και λίγες.  

στα 250 δεν αξίζει καμία αν με ρωτήσεις.

αυτά :hi:

Μέσος όρος:   8.1

Εμφάνιση (πρόσωπο): 8.3   (57)
Εμφάνιση (σώμα): 8.4   (57)
Γενική συμπεριφορά: 8.0   (57)
Επικοινωνία:        7.9   (57)
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή: 8.0   (57)
Σχέση απόδοσης/τιμής:        7.8   (57)



Όταν υπάρχουν πολλές κριτικές ο μέσος όρος είναι συνήθως αντιπροσωπευτικός.
Εκεί περίπου είναι το πακέτο εμφάνισης της Βερόνικα. Όπως εκεί περίπου είναι και οι άλλες. Λίζα και Αγγελική έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο (8,5) και Jenny και Αλίκη ελαφρώς μικρότερο (8,0).

Οι άλλες 4 όμως ζητάν κάτω από το μισό των 250, ενώ είναι τουλάχιστον ισάξιες όπως αποτυπώνεται και στις κριτικές.


Παρότι κάποιοι διαφώνησαν το θέμα ήταν  η τιμή.
Προσπαθούσαν κάποιοι να πείσουν τους αδαής, ότι θα πάρουν κάτι εξαιρετικό στα
250 ενώ επ' ουδενί δεν ηταν ανώτερης εμφάνισης από τον ανταγωνισμό.
 

lari

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2016
Μηνύματα
99
Like
26
Πόντοι
0
Τώρα που έσκασε η φούσκα Βερονικα20 οι παραπάνω Zebu, tasouras21, giwrgos mani, aaaa51, ioannisp71, Karelia69, Deviliasmenos (και 2,3 ακόμα που ξέχασες) δεν εμπνέουν καμια εμπιστοσύνη, δεν μπορεί κανείς να τους πιστέψει ή να βασιστεί στα σχόλια και στις κριτικές τους.


Παραπλανουσαν τα υπόλοιπα μέλη του σαιτ σε βαθμό κακουργηματος. Εξυμνούσαν καθημερινά την Βερονικα20, έγραφαν συνέχεια ψεύτικα διθυραμβικά σχόλια και ψεύτικες κριτικές.
(μάλιστα κάποιοι από τους παραπάνω έχουν γράψει από 2 έως 3 κριτικές με fake βαθμολογία, όλα 10)


Εκτος από την δημόσια παραπληροφοριση. Οι ανωτέρω προσέγγιζαν/πλεύριζαν μέλη με υψηλό(και όχι μόνο) status στο σαιτ.
Έστελναν προσωπικά μηνύματα(ΠΜ) προτρέποντας μέλη να συναντήσουν την Βερονικα, με το ανάλογο αντίτιμο πάντα(250Ε).


Οι παραπάνω τράβαγαν κουπί στην βάρκα με το όνομα Βερονικα20. Τράβαγαν κουπί για να πιάνει κορόιδα των 250 . Τώρα που η βάρκα βούλιαξε τους πηρε μαζί της στον πάτο.

καλώς τον ολυμπιονίκη στο δέκαθλο της  :jerking2:

ο γνωστός  :orchestra:  Lari Clonari  :tooth:


Όταν κάνεις παράθεση σε δικά μου σχόλια μην σβήνεις το περιεχόμενο.
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Όταν κάνεις παρένθεση σε δικά μου σχόλια μην σβήνεις το περιεχόμενο.
κλωνάρι lari όταν γράψεις αποδείξεις για αυτά που ισχυρίζεσαι θα κάνω παράθεση στα γραφόμενα σου έως τότε ισχύει παλαιότερη δήλωσή μου :tooth: :tooth:

μην ασχολείστε με τον lari, ο τύπος είναι ντόκτορ αυνάν :jerking:

μικροφαλλικός μισογύνης που βολοδέρνει   :jerking2: στα threads και σχολιάζει άσχημα όλες τις κοπέλες

δε μετράει η γνώμη του :idiot:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom