Εννοώ αυτούς που έγραψαν οτι είναι γυφτακι, οτι έχει τατουαζ, οτι ειναι Βουλγαρα, Ρουμανα κτλ οτι την παίρνουν παρτουζα Άραβες με 400 στη Μύκονο οτι την ειδαν να διακτινιζεται, ότι την θέλουν για χεστρα κτλ
Πολλα απο αυτα που γραφεις πιο πολυ για τρολάρισμα μου ακουγονται. Οποτε μαλλον θα χρειαστει να βαλεις και τα συμφραζόμενα. Σε μια απο τις αναδρομές μου στο παρελθόν, καποιος εγραφε οτι οι προμοτορες μιλάγανε για ταξιδια στο ντουμπάι ωστε να δικαιολογηθεί η τιμή. Δεν θυμαμαι που στο διαολο το διάβασα ομως αυτο. Δεν ξερω τι γινεται στην αγορά της μυκόνου. Αν ειναι τοσο μαλάκες οι άραβες, ας την κρατήσουν εκει και με 800 οχι 250. Αν τρολαρουν η οχι, θα πρεπει να διαβασω τα συμφραζόμενα για να σου πω.
Οπως και να 'χει, καθε πληροφορία δεκτή. Κανε την λίστα σου, και στειλε την.

Lari Clonari

