Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 78 άτομα (3 μέλη και 75 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
:2funny: όσα φάγανε και οι νέοι θα φάνε οι μουναρες
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Θρύλε γαμα θρυλε γαμα
Της Ευρώπης την καλύτερη πουτανα
 

gbeyyt11

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.512
Like
142
Πόντοι
16
Αραξανε στο δευτερο και δε συνεχιστηκε το γαμησι...  :tickedoff:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917
Αραξανε στο δευτερο και δε συνεχιστηκε το γαμησι...  :tickedoff:
aυριο προστιμο σε ολους τους παικτς μας που την αραξαν στο δευτερο ημιχρονο και δεν εριξαν αλλα 3 στον πελατη :cheesy:

θα εχει κ παραπονα ο πελατης μας :grin:
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.591
Like
13.368
Πόντοι
3.656
ολοι σκαι κικ οφ για ΠΟΟΟΟΟΛΥΥΥΥΥΥ  ΓΕΕΛΙΟ  :erection: δε χανεται σημερα
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.591
Like
13.368
Πόντοι
3.656
:grin: :grin: :grin: μουνια κλαμενα!!!!!!το τραγικο πανελ ειναι πολυ γλαφυρο αποωε  :erection: :erection: :erection:
 

dimakoss777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2014
Μηνύματα
28
Κριτικές
14
Like
525
Πόντοι
290
Μιλαμε για τρελη πουτσα σημερα κριμα που ημασταν κουρασμενοι απο την αστανα θα ειχε εξαρα :wanker:
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Όλη νύχτα το ΤΖΟΚΕΡ θα μας δείχνουν οι γαμώσπιτοι σήμερα...

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
Μπράβο στην ομάδα στο κόσμο σε όλους.ολοι από κάτω  αλαφουσκας ρωσοποντιος λαθρεμπορας.κατακαημενοι έχετε ακόμα να παθετε πολλά χρόνια ακόμα. :hi: :orchestra: :erection: θρυλαραααααα
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.500
Κριτικές
617
Like
100.219
Πόντοι
48.067
μεσα επεσε ο γασπαρης !!! το προεβλεψε σωστα το πρωι !!  :rockon:
 

Caymans

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2009
Μηνύματα
682
Κριτικές
4
Like
117
Πόντοι
6
Σκεψου τι θα εκανε η ομαδα του βαλβερδε σαυτην την ομαδουλα
 

doritis spermatos

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2007
Μηνύματα
9.863
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
66
:pipa2: :2on1:
 

Συνημμένα

  • 15.jpg
    15.jpg
    123,1 KB · Εμφανίσεις: 104

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.055
Κριτικές
499
Like
43.550
Πόντοι
45.097
καυλα το σημερινο  :pipa2:
απιστευτος παλμος μεσα στο γηπεδο  :rockon:


14910581_1455515921130086_7388188702141401659_n.jpg
 

gp07

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.814
Like
343
Πόντοι
36
Ερώτηση φαπα-Θεοδώρου σε Τάκη Φύσσα (γνωστός και ως θα γκρεμίσω τη Ριζούπολη)


-Θεωρείς ότι ο Ουζουνίδης είναι έτοιμος να αναλάβει μεγάλη ομάδα ?

Φύσσας:

- Φυσικά και είναι έτοιμος ο Μαρίνος , εξάλλου ο Μπέντο πως είναι ; τι έχει κάνει ; Εντάξει ήτανε στην Εθνική Πορτογαλίας και μετά στην Σπόρτινγκ , αλλά δεν έχει άλλη εμπειρία. Ο κάθε Ουζουνίδης , Έλληνας προπονητής είναι έτοιμος γι αυτό το βήμα


Λοιπόν βαζέλες , ακούστε , δεν έχετε καμία σωτηρία , έρχεται δεύτερος γύρος σανού.
Και να 'χετε χάρη που ο Βαγγέλας αποκτά τα χούγια του μπαμπά σας του Σωκράτη και τους βάζει να πατήσουν φρένο με σας, γιατί αν ήτανε σήμερα καμιά αεκ , κανας παοκ με 3 απ'το ημίχρονο θα φεύγανε απ΄το γήπεδο και δε θα θυμόντουσαν πόσα θα 'χανε στην πλάτη..

Α , και μια λαμπάδα που έχασε το πενηνταρίσιο πέναλντι ο Λεντέσμα γιατί θα κόβαμε την πλάκα και θα τους αμωλούσαμε πάλι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom