Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
γαμημενοι ερχομαστεφιλαρακι το ξερεις δεν ασχολουμαστε καν μαζι σας..ελπιζω να ανεβεται γρηγορα στην στην α εθνικη
για ριχτοΕχω καλο σκηνικο στον τελικο του μπασκετ στο οακα το 98 ημουν μεσα αν και πιτσιρικος, τοτε στην κερκιδα κουμαντο εκανε ο μασκοφορος. Ηταν και ο μπελλος τοτε αλλα οχι οσο ενεργος ηταν πιο παλια, και αν θυμαμαι καλα πεθανε λιγο καιρο μετα.
Λοιπον για το παλικαρι που ανοιξε το θεμα, δεν ειναι τις θυρας 4 αλλα γενικα του λαου του ΠΑΟΚ το σκηνικο.για ριχτο
Λοιπον για το παλικαρι που ανοιξε το θεμα, δεν ειναι τις θυρας 4 αλλα γενικα του λαου του ΠΑΟΚ το σκηνικο.
Εγω ειμαι με τον σφ της κατερινης και επιδης δεν βαλανε πουλμαντοκατεβηκαμε την προηγουμενη νυχτα με τον καρβουνιαρη
μασα στο τραινο ειμαστε καμια 300 αρια απο επαρχια οι περισσοτεροι και αρκετοι χωρις εισιτηρια (θα τα περναμε η στο τρενο η κατω στον πανεληνιο)σκαμε μυτι 6 το πρωι στο σταθμο της λαρισης και κλασικα μεχρι και τον πανεληνιο που τοτε ηταν κοντα στην ομονοια δεν αφηνουμε τιποτα ορθιο
μετα και αφου φτασαμε στο πανεληνιο και αραξαμε στον γνωστο αθηναιο παοκτση τον παππου αν διαστηματα παρεες βολταρουν στην πλατεια ομονοιας και περιξ ωσπου κανα δυο δικοι μου απο κατερινη (ο ενας τωρινος προεδρος του συνδεσμου κατερινης, βλαχο νομιζω τον λενε. Ερχονται στον σφ γεματοι αιματα τους ειχαν κανει μια παρεα αθηναιων αγνωριστους εκει κοντα στην πλατεια της ομονοιας.Οποτε και μες σε λιγα λεπτα συγκεντρωνομαστε οσοι ειμασταν εκεινη την ωρα στο σφ λιγοι ακομα μιας και ηταν 9 με 9μιση το πρωι και αρχιζουμε να τους ψαχνουμε σε ολα τα γυρο στενα, φυσικα αυτη αφαντοι οποτε το μαρμαρο το πληρωνουν καποιοι παναθηναικοι που δεν ξερω πως τους ανακαλυψαν τα τσακαλια μας και αυτοι μετα απο αρκετα σουτια που εφαγαν απο τους δικους μας και πριν προλαβουμε να παμε ολοι εκει κλειστηκαν σε μια πολυκατικια.Εκει ενταξει κλεισαμε τους δρομους διαφυγης και περιμεναμε να κατεβουνε
τελος παντος και για να μην τα πολυ λογο τους γλιτωσαν κατι δυμοιριες που εφτασαν λιγο αργοτερα. Αυτα προς το παρον θα εχει και συνεχεια η ιστορια μου απ την πορεια μας μετα το γηπεδο του απολλωνα με σουτια στους ολυμπιακους και σπασιμο τον ηλεκτιρικο μεχρι της μαχες με πετρες που ειχαμε με τους παναθηναικους μεσα στο γηπεδο μια ωρα πριν ξεκινησει ο τελικος.
[/quote![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Πολυ ευαισθητουλης μας βγηκες εσυ ρε αδερφε..χαχαεγω θα αναφερω ενα περιστατικο πιο προσφατο...ηρακλης παοκ στο καυτατζογλειο.....τελευταια φορα που μας εδωσαν εισητηρια οι γριες....με τοργκελλε επιθετικο...χανουμε 1-0 παω να βγω εξω κια μολις βγαινω σκαει ενα ληγμενο δακρυγονο στα ποδια μου...κατεληξα νοσοκομειο με αναπνευστικα προβληματα και την επομενη μερα αισθανομουν οτι εκαιγαν τα σωθικα μου :S :S :S :S :S :S :S :S
εσυ μαλλον δεν εχεις φαει ληγμενα...ΤΥΧΕΡΕΕΕΕΕΕΕΠολυ ευαισθητουλης μας βγηκες εσυ ρε αδερφε..χαχα
