analskipper
Μέγας
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 2.690
- Κριτικές
- 32
- Like
- 4.088
- Πόντοι
- 4.365
Έχει πάει κανένας συνάδερφος στο Salem στην Αργυρούπολη, μετά την ανακαίνιση, να μας πει καμία γνώμη ???
ΥΓ. Έψαξα για σχετικό θέμα, αλλά δεν βρήκα κάτι. Αν υπάρχει, ας συγχωνευτεί !
ΥΓ. Έψαξα για σχετικό θέμα, αλλά δεν βρήκα κάτι. Αν υπάρχει, ας συγχωνευτεί !

