Νέα

Salem hotel... Αργυρούπολη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα analskipper
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 28
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

analskipper

Μέγας
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.690
Κριτικές
32
Like
4.088
Πόντοι
4.365
Έχει πάει κανένας συνάδερφος στο Salem στην Αργυρούπολη, μετά την ανακαίνιση, να μας πει καμία γνώμη ???





ΥΓ. Έψαξα για σχετικό θέμα, αλλά δεν βρήκα κάτι. Αν υπάρχει, ας συγχωνευτεί !
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
δεν ξέρω τι παίζει μ'αυτό το ξενοδοχείο ,
είχα περάσει πριν κανά 6μηνο και ήταν κλειστό
τώρα τι έγινε ξανάνοιξε ?  :think:
 
OP
OP
analskipper

analskipper

Μέγας
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.690
Κριτικές
32
Like
4.088
Πόντοι
4.365
δεν ξέρω τι παίζει μ'αυτό το ξενοδοχείο ,
είχα περάσει πριν κανά 6μηνο και ήταν κλειστό
τώρα τι έγινε ξανάνοιξε ?  :think:

Δεν ξέρω, γι αυτό ρωτάω. Είδα στο internet (πάσα από το Priamos) ότι έχει κάνει ανακαίνηση με θεματικά δωμάτια σουίτες κλπ κλπ. Και μια και είναι στα  Νότια Προάστια, είπα να ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς τίποτα !
 

alfreewind

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Απρ 2012
Μηνύματα
1.230
Κριτικές
32
Like
232
Πόντοι
2.007
Δεν πηγα,αλλα ειδα κινηση αρα λειτουργει.
 

Spartan_Gr

Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
2.061
Like
221
Πόντοι
16
δεν ξέρω τι παίζει μ'αυτό το ξενοδοχείο ,
είχα περάσει πριν κανά 6μηνο και ήταν κλειστό
τώρα τι έγινε ξανάνοιξε ?  :think:

Πρόσφατα ανακαινίστηκε και ξαναλειτουργεί!Δεν έχω πάει απλά περνούσα από την περιοχή και σε ένα φανάρι μοιράζανε φυλλάδια!Πάντως όπως το έκοψα από τις εικόνες είναι πολύ κιτς!
 

alfreewind

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Απρ 2012
Μηνύματα
1.230
Κριτικές
32
Like
232
Πόντοι
2.007
καρακιτς φιλε...
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Το απλο δωματιο εχει ενα 15αρι....Και ειχε και υπογειο παρκινγκ με διακριτικη πορτουλα
Τωρα δεν ξερω τι και πωs.....
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.339
Κριτικές
6
Like
24
Πόντοι
66
Εδώ φαίνονται κάποιες φωτογραφίες από μέσα που δίνουν μία ιδέα για εσωτερικούς χώρους και διακόσμηση


Δεν λέω ότι έτσι θα είναι και τα δωμάτια ημιδιαμονής (αν και κάποια θα είναι), ως ενδεικτικές τις ανεβάζω.
 

moras123

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
399
Κριτικές
9
Like
9
Πόντοι
1
Λοιπόν παικταραδες  ΞΑΝΑΝΟΙΞΕ   ειναι μαλλον παραρτημα ΤΟΥ ΠΡΙΑΜΟΣ  αλλα τσιμπημενες τιμες που το βρηκατε αυτο το 15 αρι γαι δωματιο

εγω κατω απο 25 για απλο δωματιο και πρωι δεν βρηκα
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
15
Πόντοι
16
Οι φωτογραφίες είναι παλιές στο site. Το ξενοδοχείο επαναλειτουργεί. Πέρασα και είδα φωτισμούς κόκκινους μέσα σε δωμάτιο. Είχαν αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Πολύ παλιά που πήγαινα η όλη κατάσταση θύμιζε νοσοκομείο με τους γκρι εσωτερικούς τοίχους. Με όποιαδήποτε γκόμενα είχα πάει όλο τσακωνόμαστουν.
Πάντως καλό είναι που γίνονται ανακαινήσεις.

Εδώ φωτογραφίες από το ανακαινισμένο ξενοδοχείο. Η σελίδα στο facebook.


κσι η επίσημη σελίδα.

Μια γεύση από το Δωμάτιο lady Gaga
15oa490.jpg


:birdman:

 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
Λοιπόν παικταραδες  ΞΑΝΑΝΟΙΞΕ  ειναι μαλλον παραρτημα ΤΟΥ ΠΡΙΑΜΟΣ  αλλα τσιμπημενες τιμες που το βρηκατε αυτο το 15 αρι γαι δωματιο

εγω κατω απο 25 για απλο δωματιο και πρωι δεν βρηκα
Δεν εχω παει προσφατα...Απλα απο διαφημιστικο φυλλαδιο που το μοιραζανε στουs οδηγουs ειδα την τιμη
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.339
Κριτικές
6
Like
24
Πόντοι
66
Δεν εχω παει προσφατα...Απλα απο διαφημιστικο φυλλαδιο που το μοιραζανε στουs οδηγουs ειδα την τιμη

Μπορεί να ήταν καμιά προσφορά γνωριμίας, καμία ειδική τιμή για λίγες ημέρες κτλ.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.147
Πόντοι
9.345
σ'αυτα τα ξενοδοχεια παιζει ρολο η ηχομονωση. Προσφατα σε hotel στο φαληρο
ενας γκαριζε σαν νταλικέρης

"τι σου κανω μωρη καριολα..."  :2funny:
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.580
Κριτικές
6
Like
151
Πόντοι
16
περνούσα από την περιοχή και σε ένα φανάρι μοιράζανε φυλλάδια
Αληθές.
Να το φυλλάδιο.
Μου το έδωσε από το παράθυρο στο φανάρι μια μουνίτσα, μικρής ηλικίας, που μάλλον ντρεπόταν γι' αυτά που μοίραζε.
 

Συνημμένα

  • Salem.jpg
    Salem.jpg
    166,7 KB · Εμφανίσεις: 135

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Αληθές.
Να το φυλλάδιο.
Μου το έδωσε από το παράθυρο στο φανάρι μια μουνίτσα, μικρής ηλικίας, που μάλλον ντρεπόταν γι' αυτά που μοίραζε.
Και εμενα η ιδια μου το εδωσε... :dancing:
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
συμφωνω οτι τα 25 ειναι ακριβο οταν στο πριαμο βρισκεις και με 17 και με 19
 

Spartan_Gr

Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
2.061
Like
221
Πόντοι
16
Και εμενα η ιδια μου το εδωσε... :dancing:

Και μένα!  :dancing: :dancing: :dancing:

Πιστεύω πάντως πως για τέτοια ξενοδοχεία γύρω στα 20 ευρώ είναι μια χαρά.Τα πιο πολλά που έχω δώσει είναι 23 σε ένα που είναι στο μικρολίμανο και γουστάρουμε με τη δικιά μου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom