Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ειναι πυργοι απο εκει ανεβαινεις στα επιπεδα , μονοπατι με κληση αλλα εχει και σκαλοπατιααυτά τα στρογγυλά είναι σκάλες για να ανέβει κάποιος στην κερκίδα; ή ντεκόρ;
!!!! 8η σερί νίκη της λύκαινας ρεκόρ για το scudetto
!!!η ναπολι μπορουσε νσ κανει την κηδεια στην ρομα αλλα στο πρωτο μερος σε 2 σουπερ ευκαιριες η μπαλα δεν μπηκε μεσα. ειχε τυχη και αστρο η ρομα σημερα,φενετε να αντεχει ακομα και αναμενετε να αντεξει και αλλο μετα την σημερινη νικη που της δινει μεγαλη ψυχολογια για την συνεχεια !Έχει γαμηθεί η ρόμα. Και χωρίς τότι σήμερα απ' την αρχή σχεδόν
η ναπολι μπορουσε νσ κανει την κηδεια στην ρομα αλλα στο πρωτο μερος σε 2 σουπερ ευκαιριες η μπαλα δεν μπηκε μεσα. ειχε τυχη και αστρο η ρομα σημερα,φενετε να αντεχει ακομα και αναμενετε να αντεξει και αλλο μετα την σημερινη νικη που της δινει μεγαλη ψυχολογια για την συνεχεια !
Όντως η Ρόμα ήταν κ καλή αλλά κ τυχερή στο πρώτο ημίχρονο...
Αν έπαιζε από την αρχή ο Ιγκουαίν ίσως να ήταν αλλιώς τα πράγματα...
Τα αποτελέσματα της 8ης αγωνιστικής
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013
21:45 Ρόμα - Νάπολι 2-0
(45+4', 71' πέν. Πιάνιτς)
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013
19:00 Κάλιαρι - Κατάνια 2-1
(26' Ιμπαρμπό, 85' Πινίγια - 5' Μπερχέσιο)
21:45 Μίλαν - Ουντινέζε 1-0
(22' Μπίρσα)
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013
13:30 Αταλάντα - Λάτσιο 2-1
(41' Τσιγκαρίνι, 84' Ντένις - 53' Περέα)
16:00 Φιορεντίνα - Γιουβέντους 4-2
(66' πέν., 76', 80' Ρόσι, 78' Χοακίν - 37' πέν. Τέβες, 40' Πογκμπά)
16:00 Τζένοα - Κιέβο 2-1
(22', 50' Τζιλαρντίνο - 47' Μπεντιβόλιο)
16:00 Λιβόρνο - Σαμπντόρια 1-2
(90+2' Σιλιγκάρντι - 19' πέν. Έντερ, 90+6' πέν. Πότσι)
16:00 Σασουόλο - Μπολόνια 2-1
(12' πέν. Μπεράρντι, 17' Φλόρο Φλόρες - 34' πέν. Ντιαμάντι)
16:00 Βερόνα - Πάρμα 3-2
(9' Κατσιατόρε, 61' πέν. Τόνι, 88' πέν. Ζορζίνιο - 19' Παρόλο, 25' Κασάνο)
21:45 Τορίνο - Ίντερ
Είναι γνωστή η αντιπαλότητα Ρώμης και Νάπολης (σα πόλεις εννοώ). Γενικότερα η Νάπολι όταν πάει από Ρώμη και πάνω ακούει τα χειρότερα.Καμμία αντίρρηση ότι χρειάζεται καί ή τύχη πέρα απο την ποιότητα , αναφορικά όμως με την μικρή συμμετοχή του Higuain αγαπητέ Κρητικέ να σου αντιπαραθέσω τόσο την απουσία του Totti λόγω τραυματισμού απ' το παιχνίδι όσο καί αυτή του Zervigno για τον ίδιο λόγο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού απουσίες που θα φανεί πόσο θα διαρκέσουν καί πόσο θα επηρρεάσουν την απόδοση της ομάδας του Garcia , πάντως κάτι που μου έκανε αλγεινή εντύπωση ήταν τα εμετικά ρατσιστικά συνθήματα εναντίον των Ναπολιτάνων που ακούσθηκαν απο την Curva Sud πρίν απο το παιχνίδι εξ' αιτίας των οποίων υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τιμωρίας του Olympico .
Είναι ντεφορμέ ίσως από την αρχή της χρονιάς...όταν τα λέω εφω για την Juve....κάτι φταίει,η ομάδα δεν ρολάρει!
Συμφωνώ όσον αφορά τους τραυματισμούς..είδωμεν...Καμμία αντίρρηση ότι χρειάζεται καί ή τύχη πέρα απο την ποιότητα , αναφορικά όμως με την μικρή συμμετοχή του Higuain αγαπητέ Κρητικέ να σου αντιπαραθέσω τόσο την απουσία του Totti λόγω τραυματισμού απ' το παιχνίδι όσο καί αυτή του Zervigno για τον ίδιο λόγο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού απουσίες που θα φανεί πόσο θα διαρκέσουν καί πόσο θα επηρρεάσουν την απόδοση της ομάδας του Garcia , πάντως κάτι που μου έκανε αλγεινή εντύπωση ήταν τα εμετικά ρατσιστικά συνθήματα εναντίον των Ναπολιτάνων που ακούσθηκαν απο την Curva Sud πρίν απο το παιχνίδι εξ' αιτίας των οποίων υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τιμωρίας του Olympico .
: Udinese - Roma 0-1 με γκόλ του Bradley στο 82΄ καί ενώ έπαιζε καί με 10 παίκτες απο το 65' λόγω αποβολής του Maicon με δεύτερη κίτρινη , 9 χ 9 για την Roma που αποτελεί νέο ρεκόρ για το campionato Συμφωνώ όσον αφορά τους τραυματισμούς..είδωμεν...
Τι ακριβώς έλεγαν τα συνθήματα;Κ για ποιο λόγο ρατσιστικά;Σε τι ακριβώς είναι υποδεέστεροι;