dimitrakis29
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 14.808
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.358
- Πόντοι
- 4.765
Να και τα διαγωνισματα στην Κρατικη επιτροπη με λιαν καλως τα εδωσα και τα 3 και εκανα φασαρια γιατι δεν θελαν να μου βαλουν 5 αριστα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝΑ ΡΩΣΣΟΣ αυτη η ακαδημια μαζι με την ακαδημια του υπουργειου εξωτερικων θεωρειται απο τα καλητερα πανεπηστημια της Ρωσσιας για ανωτατους κρατικους λειτουργους.Οπου λεω οτι εχω τελειωσει αυτο το πανεπηστημιο τα παιζουν!
Νομιζεις οτι ειμαι σαν κ'εσας τους φουκαραδες?Σαν τον Χριστο Λαζαρου να κοβω ξυλα και να φτιαχνω ξυλινες χεστρες
ή Κηπουρος ή να ψηνω Χαμπουργκερ στα goodys ή να εχω ψιλικατζηδικο ή το χειροτερο σαν τον Shinohara μουτζούρης
Εγω εδω στα Ρωσσικα σπουδασα αναμεσα σε Ρωσσους και σε αυτο το ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΦΟΙΤΟΥΝΕ ΞΕΝΟΙ!Γιατι απλουστατα ετοιμαζει κρατικους υπαλληλους για υπερεσιες της Ρωσσιας.Οσο για το Μολδολαγνο οταν πηγε Τιρασπολ
μια 29χρονη και ξετρελαθηκε.Εγω στην πλουσια Αγια Πετρουπολη 29 χρονες δεν
! 
ή Κηπουρος ή να ψηνω Χαμπουργκερ στα goodys ή να εχω ψιλικατζηδικο ή το χειροτερο σαν τον Shinohara μουτζούρης
Εγω εδω στα Ρωσσικα σπουδασα αναμεσα σε Ρωσσους και σε αυτο το ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΦΟΙΤΟΥΝΕ ΞΕΝΟΙ!Γιατι απλουστατα ετοιμαζει κρατικους υπαλληλους για υπερεσιες της Ρωσσιας.Οσο για το Μολδολαγνο οταν πηγε Τιρασπολ
μια 29χρονη και ξετρελαθηκε.Εγω στην πλουσια Αγια Πετρουπολη 29 χρονες δεν
! 
.και "κυρια στο κρεβατι" μ αυτους,, 
οπως στην Ελλαδα.Στη Ρωσσια μια γυναικα πανω απο 25 ετων ειναι πολυ δυσκολο να βρει καποιον να παντρευτει.Οι Ρωσσοι συνηθως παιρνουνε μια κοπελιτσα 19-20 για να παντρευτουνε.Μια γυναικα ανω των 25-27 θα βρει καποιον ανω των 35 αν θελει να κανει σχεση.Μια 30αρα θα βρει απο 40 και πανω.Μονο στην Ελλαδα τη χωρα της
και ντυμενος εντελως λα'ι'κα και εκτος απο αυτα ολα εχεις και ενα ακομα μειον ΟΤΙ ΜΕΝΕΙΣ ΕΚΕΙ οταν ολες οι γκομενες ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ 'ΚΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ!Εσυ τι θα τους λες?Παμε να σας τα'ι'σω στου Μολδολαγνου?
στο κάτω κάτω καλό θα σου κάνουν αυτά που σου λέω τώρα με την εννοια οτι μπορεί και να συνέλθεις και να σταματήσεις να γράφεις και να μας λες μπούρδες