Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οι ανυπαντρες ελλεεινιδες δεν συμφερουν τυπεΜα όλες έτσι είναι;
τυπε ας ειναι καλα τα μπουρδελα...μην στεναχωριεσαι... ;)Όχι, δεν κατάφερα να κάνω ποτέ μου σχέση. Γι' αυτό και αναρωτιέμαι τι διαστάσεις προσλαμβάνει η μπακουριά και πόσοι άλλοι υπάρχουν σαν εμένα.
Πολυ σωστά νομιζες !!!!!!!Μα γιατί ρε παιδιά; Τόσο υπερεκτιμημένες είναι δηλαδή οι σχέσεις; Εγώ νόμιζα ότι οι εμπειρία ενός 10λεπτου, ψυχρού π*δήματος σε κόκκινο σπιτάκι δε συγκρίνεται με μια που την έχεις ερωτευτεί και έχεις όλη την άνεση του χρόνου να "παίξεις" μαζί της.
τυπε απ τον αλλο μηνα με τον αριστερο αλεξη πρωθυπουργο, οι σχεσεις θα γινουν πιο οικονομικες, οι ελλεηνιδες θα προσαρμοστουν! το απολυτο ραντεβου θα ειναι σπαστο φραπεδακι και τυροπιτα απ τα εβερεστ με 1 ευρω προσφορα και τα 2, και για βραδακυ στο παρκο με καβατζα μπυρες απ τα λιντλ (40 λεπτα η μια) γιατι απ το περιπτερο ειναι πανακριβες! οτι σου κοστιζουν τα προφυλακτικα τυπε μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι όντως. Αλλά το σεξάκι στα μπουρδέλα είναι ανώτερο, θες να μου πεις; Όταν απουσιάζει το συναισθηματικό κομμάτι, βιάζεσαι να τελειώσεις και συχνά πέφτεις σε φόλες;τυπε ας ειναι καλα τα μπουρδελα...μην στεναχωριεσαι... ;)
Όχι, δεν κατάφερα να κάνω ποτέ μου σχέση. Γι' αυτό και αναρωτιέμαι τι διαστάσεις προσλαμβάνει η μπακουριά και πόσοι άλλοι υπάρχουν σαν εμένα.
τις φολες μπορεις να τις αποφυγεις με την βοηθεια του σαιτ κ γενικα αν ταιριαξει η ΄΄χημεια΄΄ σου με καποια...Ναι όντως. Αλλά το σεξάκι στα μπουρδέλα είναι ανώτερο, θες να μου πεις; Όταν απουσιάζει το συναισθηματικό κομμάτι, βιάζεσαι να τελειώσεις και συχνά πέφτεις σε φόλες;

@axaxouxas: Προϋπόθεση γι' αυτό το ειδύλλιο που περιγράφεις είναι να βρεις τη μοναδική για σένα, το έτερόν σου ήμιση. Με άλλα λόγια τη γυναίκα της ζωής σου που μόνο ένας στους χίλιους το επιτυγχάνει. Όλοι οι άλλοι, κρίνοντας και από τις απαντήσεις εδώ μέσα, με τις λάθος γυναίκες μπλέκουν.

Μερικοί έχουν μπλέξει την ψευδαίσθηση με την πραγματικότητα συνειδητα.Ναι όντως. Αλλά το σεξάκι στα μπουρδέλα είναι ανώτερο, θες να μου πεις; Όταν απουσιάζει το συναισθηματικό κομμάτι, βιάζεσαι να τελειώσεις και συχνά πέφτεις σε φόλες;
o κιριοσ αχα εχι τιν αγκελικουλα παντα πιστι σιντροφοσ@axaxouxas: Προϋπόθεση γι' αυτό το ειδύλλιο που περιγράφεις είναι να βρεις τη μοναδική για σένα, το έτερόν σου ήμιση. Με άλλα λόγια τη γυναίκα της ζωής σου που μόνο ένας στους χίλιους το επιτυγχάνει. Όλοι οι άλλοι, κρίνοντας και από τις απαντήσεις εδώ μέσα, με τις λάθος γυναίκες μπλέκουν.
κε το αφτιo κιριοσ αχα εχι τιν αγκελικουλα παντα πιστι σιντροφοσ
μεχρι κε τι μιτι του κσινι
σαφως κ υπερεχει...edit: @dimmits: Mε πρόλαβες. Στο κομμάτι του χρόνου όμως δε συμφωνείς ότι υπερέχει η σχέση;
Σίγουρα !!!!!!!!!@axaxouxas: Προϋπόθεση γι' αυτό το ειδύλλιο που περιγράφεις είναι να βρεις τη μοναδική για σένα, το έτερόν σου ήμιση. Με άλλα λόγια τη γυναίκα της ζωής σου που μόνο ένας στους χίλιους το επιτυγχάνει. Όλοι οι άλλοι, κρίνοντας και από τις απαντήσεις εδώ μέσα, με τις λάθος γυναίκες μπλέκουν.
edit: @dimmits: Mε πρόλαβες. Στο κομμάτι του χρόνου όμως δε συμφωνείς ότι υπερέχει η σχέση;
Το υψηλό τους κόστος όμως δε νομίζω να είναι ψευδαίσθηση, αλλά ένα αντικειμενικό γεγονός. Το επιβεβαιώνω κι εγώ τριγύρω πόσο υλίστριες είναι οι σημερινές γυναίκες. Πχ παρατηρείς ότι θα προτιμήσουν έναν που δουλεύει σε θέση γραφείου από έναν απλό πωλητή, έναν εργαζόμενο από ένα άνεργο ή κάποιον με αμάξι σε σχέση με έναν που μετακινείται με τα ΜΜΜ. Λάθος;Μερικοί έχουν μπλέξει την ψευδαίσθηση με την πραγματικότητα συνειδητα.
Ειναι επιλογή τους αυτο για να κρατούνται όσο μπορούν......
Πιθανόν έχουν πληγωθει και αντιδρούν ετσι
πήγαινε σκαραβαιο μαγαζάρα να παίξεις και παράτα με.κε το αφτι
ή το εννοουν σαν αριθμιτικη αντιστοιχιαΓιατι λένε τότε οτι για όλους υπάρχει καποια ?
οχι εισαι σωστος.Το υψηλό τους κόστος όμως δε νομίζω να είναι ψευδαίσθηση, αλλά ένα αντικειμενικό γεγονός. Το επιβεβαιώνω κι εγώ τριγύρω πόσο υλίστριες είναι οι σημερινές γυναίκες. Πχ παρατηρείς ότι θα προτιμήσουν έναν που δουλεύει σε θέση γραφείου από έναν απλό πωλητή, έναν εργαζόμενο από ένα άνεργο ή κάποιον με αμάξι σε σχέση με έναν που μετακινείται με τα ΜΜΜ. Λάθος;