Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Για Eros studio Nicol είναι όπως τα είπε ο vicepresident. Να προσθέσω ότι στο δωμάτιο έχει χρονομετρητή (λάμπα στη γωνία) που ανάβει σε 12 λεπτά. Τόσο μένει το μέγιστο στο δωμάτιο η Νικόλ.

Ε οχι και ιδιοκτητρια η Νικη μη χεσω (ουτε και Ελληνιδα, Ρουμανα με πολλα χρονια Ελλαδα ειναι). Απο Ορεστιαδα εφυγε πριν ενα μηνα γιατι δεν δουλευε καθολου το srudio και εστειλαν εκει τη Sonia.Οσο για το δευτερο studio στην Αμφιτριτη υπομονη λιγες μερες ακομα και ερχεται και τριτο στην Αβαντος (κατα το Πασχα) με ιδικτητη παλιο τραβελι της περιοχής.
.
εδώ και λίγες μέρες Ορεστιάδα!!! Πληροφορίες κανείς??????ΦΙΛΕ ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ) ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝΠΑΛΗΚΑΡΙΑ,ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ STUDIO ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΚΩΛΑΡΑΚΙ.ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ Η ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΘΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.....
ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ 5 ΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ
Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ KYRA BANKS Η ΟΠΟΙΑ ΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ DOUBLE ΤΗΣ. ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ANAL ΤΗΣ "ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ" ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΤΩΡΑ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΤΑΤΤΟΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ PIERCING ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ. ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΧΤΕΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΛΟ....ΣΚΕΤΗ ΓΚΑΥΛΑ ΤΟ ΜΩΡΟ. ΤΟ ΚΩΛΟΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΑ ΚΙ ΑΠΟ 18ΑΡΑΣ.....ΚΟΛΑΣΗ 
ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ....ΘΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΙ Ο ΒΗΧΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΠΛΑΚΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΗΣΙ ΣΤΗΝ KYRA BANKS ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΙΑΣΕΙ.....τελικά από Αλεξανδρούπολη μεριά τη έγινε έφυγε η λαουρα ;και αν έφυγε ποια ήρθε;
Αν μπεις από Εγνατία οδό είναι η έξοδος του Αεροδρομίου. Δεν μπαίνεις μέσα στο χωριό, είναι πάνω στον δρόμο και λέγεται "23". Ανοιχτά από τις 14.00 έως τις 02.00.Συμβουλεύτηκα τον κύριο γκουγλη με τους χάρτες του και είδα ότι η Αμφιτρίτη είναι σχεδόν πάνω στην έξοδο της Εγνατίας για αεροδρόμιο Δημόκριτος. Το μαγαζί φαίνεται από το δρόμο ή πρέπει να μπεις στο χωριό;
Πως λέγεται το μαγαζί;
Τι ωράρια έχει;
Όποιος πήγε ας μας φωτίσει παρακαλώ.
ΦΙΛΕ ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ) ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ 5 ΜΕΡΕΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ
Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ KYRA BANKS Η ΟΠΟΙΑ ΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ DOUBLE ΤΗΣ. ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ANAL ΤΗΣ "ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ" ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΤΩΡΑ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΤΑΤΤΟΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ PIERCING ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ. ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΧΤΕΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΛΟ....ΣΚΕΤΗ ΓΚΑΥΛΑ ΤΟ ΜΩΡΟ. ΤΟ ΚΩΛΟΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΑ ΚΙ ΑΠΟ 18ΑΡΑΣ.....ΚΟΛΑΣΗ
![]()
Οπα ρε μεγαλε πρωτευουσιάνε...χαλάρωσε μην τρελαινεσαι...θα ερθει κι απο κει αμα τη θελετε!!!KYRA BANKS?Θα μα ςτρελανεις?Σιγα να μην ηρθε η Kyra Banks να δουλεψει σε μπουρδελο στην Αλεξ/πολη.Ρε πατε καλα?Μην μας τρελανετε.
Συνελθετε λιγο!!!