Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μια και θα βρεθω προς το τελος του μηνα για επαγγελματικες δουλειες.....εστειλα e-mail στο συγκεκριμενο πρακτορειο...αμεση απαντησηΝα συνεισφέρω με την εμπειρία μου και εγώ καθώς επισκέφτηκα το Felina κατά τις ολογοήμερες διακοπές μου στην Βαρκελώνη. Απόσταση σχετικά κοντά με ταξί από το κέντρο της πόλης. Στο site πήζεις στα μουνιά, αλλά εκεί το περιβάλλον είναι σκοτεινό και στενό (διαδρομάκος με συνεχόμενες πόρτες) και τέτοιο ημίφως που και την Sindy Crawford να σου φέρουν δεν θα την εκτιμήσεις. Πολλές κοπέλλες οι οποίες σου συστήνονται και σε φιλούν στο μάγουλο, είδα τόσες που σημείωνα στο τηλέφωνο ποιές μου άρεσαν και πάλι δεν θυμόμουν στο τέλος την εμφάνιση... πήρα την πιο κωλαρού βιζαρού που είδα, μπήκα στο δωμάτιο, 45 λεπτά=100 ευρώ + 50 για να την χύσεις στο στόμα... σύνολο 150. Πολύ απολύμανση, μπάνιο μαζί, αντισηπτικό στόματος, αλλά πολύ ημίφως στο δωμάτιο αδερφάκι μου... Service καλό, σεβασμός στον χρόνο, στα 45 λεπτά ακριβώς την είχε κάνει, όχι τίποτα τρομερό σαν συνολική εμπειρία κυρίως λόγω του χώρου. Σας συστήνω λοιπόν να καλέσετε αυτήν που σαν ενδιαφέρει στο ξενοδοχείο σας για να απολάυσετε τα service με την ησυχία σας και με όσο φωτισμό θέλετε... Τα ωράρια που λέει στο site δεν πολυανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, απαντούν στις ερωτήσεις σας και αν τους στείλετε e-mail.

ωραιος ;)...και εγω εκει εχω καταληξει....και μαλλον οχι για να παρω στο χοτελι (οπως αρχικα σκεφτομου)ν..αλλα να παω και εγω απο εκει..για να τις δω απο κοντα (ερωτηση ? στην ωρα παιζει μονο μια καταθεση ? ή αν προλαβαινεις σε αφηνουν και για 2η ?)![]()
σωστος ;)...και εγω θα βρισκομαι στην ιδια κατασταση με εσενα (συναδελφους κ.τ.λ.π)Στην ωρα ειναι δυο καταθέσεις , φυσικά εχει και προγραματα της μισης και των 45 λεπτων
εγω προτιμησα την ωρα παντως ..
Σε οτι αφορα αποστολή στο Χοτελι , μπορει να υπάρξει προβλημα γιατι καποια δεν αφήνουν , επισης στο μαγαζι υπάρχουν τεμαχια που δεν εχουν μπει στο ιντερνετ η κρυβουν για ευνοητους λογους το προσωπο τους ..
Φυσικά το ειχα σκεφτει και εγω να πάρω στο ξενοδοχειο , αλλα ειχε πολυκοσμια απο συναδελφους και δεν γουσταρα να δωσω δικαιωματα
..οποτε μονοδρομος...βεβαιa μου το ειπε και η ιδια σε e-mail που της εστειλα...οτι αρκετα κοριτσια δεν τα εχει στο siteμπαρτσελονετα, κατεβαινεις τα σκαλια και εισαι στον παραδεισοΜαγκες παω την αλλη εβδομαδα βαρκελωνη με την κοπελα μου,για πειτε κανα καλο μαγαζι για νυχτα ;) ;) ;)
VAMOS A JODER ? CLARO QUE SI MI AMOR ;) Στην Barcelona Δεν Χρειαζεται να Πληρωσει κανεις ! Οι Καταλανες ειναι Παρα πολυ Γλυκιες, Φιλικιες και οι περισσοτερες κανουν ΕΚΕΙΝΕΣ το Πρωτο βημα! Ερχονται και σου μιλανε σαν να σε ηξεραν απο καιρο ! Ειναι απιστευτο το ποσο ευκολες αλλα και ομορφες ειναι οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ της Barcelona ! Θα ηθελα να παω να ζησω εκει Para Siempre !
και γεματα πορτοφολια υπάρχει και το Luz de Gas (διεύθυνση: Muntaner 246 & Diagonal), το οποίο έχει ζωντανή μουσική με ωραίο προγραμματάκι τις Παρασκευές και Σάββατα και μετά τις 2.00 το γυρίζει σε Dj. Το συγκεκριμένο μαζεύει κυρίως Καταλανές και milfs....και γενικά έχει αρκετό παιχνίδι...