kaytos
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 6.904
- Like
- 18
- Πόντοι
- 66
καλημέρα , ο νέρι το κάρφωσε το γκολάκι του πάλι ;)
η τιμή του θα πάει στα ύψη ,και βλέπω να τον πουλάνε δυστυχώς,ελπίζω να μην γίνει αυτό τουλάχιστον φέτος![]()
![]()
Αν δεν τον πουλήσουν φέτος, ποιός εγγυάται καλή τιμή για το μέλλον (τρυματισμοί, ντεφορμαρίσματα, κλπ)