Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
παλι στον καθρεφτη μιλας ρε;μα τι διαολο ρε πουστη θελω να μου πεις ποσο καιρο σκεφτοσουν για να βαλεις τοσο γκευ νικνειμ,και αλλο τοσο γκευ αβαταρ.α ρε πουστη φοιτητικα χρονια :'( :'(
Μην ζηλεύεις όλοι κρύβουν ενά παίδι μέσα τους,αν θες βγάλτο!!!α ρε πουστη φοιτητικα χρονια :'( :'(
το θεμα ειναι οτι αυτος δεν εχει μεσα του παιδι,αλλα καποιον αλλο...και δεν θελει να τον βγαλει με τιποτα..Μην ζηλεύεις όλοι κρύβουν ενά παίδι μέσα τους,αν θες βγάλτο!!!
Σιγά εσύ μάστερ όλα τα ξέρεις πια,ακόμα και τα εσώψυχαααα ενός nick!!!το θεμα ειναι οτι αυτος δεν εχει μεσα του παιδι,αλλα καποιον αλλο...και δεν θελει να τον βγαλει με τιποτα..
ελα ρε μπαμ κανει...και το ονομα και το αβαταρ με τον τυπα με τα ρουχα οριενταλ.Σιγά εσύ μάστερ όλα τα ξέρεις πια,ακόμα και τα εσώψυχαααα ενός nick!!!![]()
κοιτα με τι φωτο καυλωνει ο ζωρζετο...ρε εσυ εισαι ανωμαλιαρης καργα.master στη μαλακια, παει για doctora
o master σε φαση ογκου
![]()
ξαπλωσε χαλαρωσε,και ονειρεψου τον λουα λουα,να σε χαιδευει τρυφερα...καλα νταξ, κουρασες βλακακο
ρε μαλακα η αγορινα με τα μαυρα που χορευει διπλα της εισαι?????ου μωρη ανωμαλη σαλιαρα μαλαμω
Ο Αντωνακης σημερα ηταν για-περιπου- τα μπαζα....

....τους εκαψε ο συνταξιουχος κηπουρος![]()
Βλεπουμε Μπαρτσα,δες και εσυ Καρλε
Θα σου κανει καλο
Μεχρι και τις μερες τις "κομμενες"(τις Γιαννακοπουλεικες ντε..) θα
αναπληρωσεις....
αααααααααααχαχαχαχαχχαχαχαχαχααχαχ
39 ο αντωνης 41 ο διαιτητης!!!Aπλα ο Νικοπολιδης πρεπει να αποχωρει σιγα σιγα απο τον Ολυμπιακο!!
Δεν ειναι γκολ αυτα που τρωει,ενταξει στο πρωτο γκολ δεν πιανοτανε,αλλα
το δευτερο γελοιο,δεν βγηκε στο σωστο σημειογια να διωξει την μπαλα!
Περασανε τα χρονακια του
