αν έχεις και μεγάλα αρχίδια σου έχω ιδέα για τις απόκριεςτο δικό μου αν ειχε 2 τρύπες μπροστα , θα ηταν προβοσκίδα βαζελάκο...![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αν έχεις και μεγάλα αρχίδια σου έχω ιδέα για τις απόκριεςτο δικό μου αν ειχε 2 τρύπες μπροστα , θα ηταν προβοσκίδα βαζελάκο...![]()
![]()
το δικό μου αν ειχε 2 τρύπες μπροστα , θα ηταν προβοσκίδα βαζελάκο...![]()
![]()
:2funnyαν έχεις και μεγάλα αρχίδια σου έχω ιδέα για τις απόκριες
περσονα δεν θα διαφωνησωδιαφωνώ. αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
και δεν είναι ότι είμαι βάζελας.
στο ΟΑΚΑ έχεις δίκιο. Το πέναλτυ δε δωθηκε γιατί μετά ποιός άκουγε τον Πατέρα.
στο παίγνιο με τον γάβρο έγιναν όργια και από τους 4.........
εχθές μόνο στον πειθαρχικό έχεις παράπονα. και αυτό με υποσημείωση.
η πρώτη κίτρινη του χριστοδουλόπουλου είναι ανύπαρκτη.

Δικό του ήταν το F16 που ήταν παρκαρισμένο στη Νεα Ελβετία? ¨εχει αεροδρόμιο στο Ρέντη?
για να γλιτώσεις την καζούρα.βρές άλλη, δυτης είχα ντυθεί παλιά
την άκουσα τη δήλωση του παπάρα.αλλα βγαινει και λεει ο οικοδομος για την φαση της δευτερης καρτας που επρεπε να παρει
''ειμαι πιο ψηλος απο τον χαβιτο,δεν γινεται να του δωσω αγκωνια''
αχαχαχαχααχχααχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχ
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δεν γίνεται για φέτο πεσ'του. Η επιστήμη έχει σηκώσει χέρια και πόδια ψηλάστου ρέντη έχει εγκαταστήσει κέντρο πυρηνικών δοκιμών.
προσπαθεί να βρει τρόπο να πάρει κούπα φέτο με πυρηνική σύντηξη.
δεν γίνεται για φέτο πεσ'του. Η επιστήμη έχει σηκώσει χέρια και πόδια ψηλά
ποιος τους γαμαει???Τους κάνατε ρε μαλάκα και βγάλανε γλώσσα 45 νούμερο παπούτσι....
Ρε πήγανε χιλιάδες στο αεροδρόμιο λες και πήρανε το διηπειρωτικό... κι όλα αυτά για μια νίκη στο πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός που από το 1998 περνάει από την Τούμπα τί έπρεπε να κάνει ?Τους κάνατε ρε μαλάκα και βγάλανε γλώσσα 45 νούμερο παπούτσι....
ποιος τους γαμαει???
καθε 30 χρονια δικαιουνται ακομη & οι τουρκογυφτοι..
Υ.Γ οποιος θελει να πεσει στην πρεζα,το ματζικ εχει το χτεσινο παιχνιδι..
Ρε πήγανε χιλιάδες στο αεροδρόμιο λες και πήρανε το διηπειρωτικό... κι όλα αυτά για μια νίκη στο πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός που από το 1998 περνάει από την Τούμπα τί έπρεπε να κάνει ?
εχουμε εκδρομη..
εχουμε εκδρομη..
απο δω & περα εχει ΝΤΟΥ απο παΝΤΟΥ..
ναι με τα πουστακια..με τα τιγράκια δεν παίζουμε την κυριακή ρε ?
μην βιάζεσαι για τις εκδρομές...έχουμε κ κοντινότερες αποβάσεις...;)
Μωρέ καλώς τον αγαπούλη :-* :-*την γλυτωσαν φετος τα αρνια
ε ρε κλαμα οι κτηνοτροφοι
