Νέα

Πώς φλερτάρετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sexy_funn
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 38
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (4 μέλη και 6 επισκέπτες)

toumpoukos

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2026
Μηνύματα
8
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
0
Καλησπερα θελω να αρχίσω να μιλαω σε γυναικες εξω στο δρόμο στην Αθήνα και να φλερταρω, καμια συμβουλή? Το θεωρω πολυ φυσιολογικό να μιλησεις σε μια γυναικα εξω παρα να κρυβεσαι πισω απο τα σοσιαλ και να της στελνεις μηνυματα .... Υπαρχει κανενας παλιος στο αθλημα να μας πει τα μυστικα?
Το μυστικο ειναι να εισαι χαλαρος. Οχι πολλα λογια, μια απλή αφορμή στον δρόμο, ενα χαμογελο... και αν τσιμπήσει, τσιμπήσε ;)
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKEF

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.655
Κριτικές
110
Like
18.005
Πόντοι
33.365
Την πεταω εξω και λεω "Μωρο μου το "πρωινο, μεσημεριανο, βραδινο σου" αναλογα την ωρα της μερας.

ΥΓ: Περα απο την πλακα κανε αυτο που νοιωθεις και μην προσπαθεις να το υπεραναλυσεις στο κεφαλι σου. Στην τελικη αν φας χυλοπιτα εφαγες, προχωρας και πας στην επομενη. Καντο σε 10 γυναικες η 1 θα σου κατσει 100%.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
14
Like
17.167
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.339
Κριτικές
13
Like
13.073
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
Ο γαλάζιος @Zebu λέει ότι εσένα μπορεί να σε ρηξει εύκολα και να πέσεις στα πατώματα για δ αυτόν.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Magi

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
14
Like
17.167
Ο γαλάζιος @Zebu λέει ότι εσένα μπορεί να σε ρηξει εύκολα και να πέσεις στα πατώματα για δ αυτόν.
θα τον κανω αρχηγο στην 7 πτέρυγα εκει εχω τους μεγαλους γαμιαδες ..θα γκρινιαξει λιγο αλλα θα γουσταρει:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.401
Κριτικές
64
Like
59.522
Πόντοι
16.235
αν επιτρέπετε και μια άποψη από΄έναν παλιότερο: πρώτα απ' όλα, επέλεξε σωστό τον στόχο σου. Αυτό είναι και το σημείο που θα κρίνει την έκβαση του όλου. Να γνωρίζεις τα όρια σου , αλλά παράλληλα να μην ρίχνεις εντελώς τον πήχη. Στη συνέχεια, παίζει ρόλο η εμφάνιση, στην εκάστοτε συνθήκη. Αντίληψη και προαρμογή στις συνθήκες. Τέλος, μια σχεδόν άχαστη συνταγή, είναι η προσέγγιση με ευγένεια, ψυχραιμία και ειλικρίνεια. Η ειλικρίνεια έχει να κάνει με τις προθέσεις. Η ψυχραιμία, με τις συνθήκες, και η ευγένεια δεν χρειάζεται να εξηγηθεί. extra tip: μην πλησιάζεις όταν βρίσκονται σε αγέλη. θα σε κατασπαράξουν.
....η απλώς δεν θα δώσουν καμμία σημασία όταν βρίσκονται σε αγέλη.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
14
Like
17.167
Οταν λοιπον μπεις σε πραγματικη διαδικασία φλερτ θα ξεχωριζεις και θα μαγνιτιζεις οτι ειναι σε κατασταση να φλερταρει ..
αδιαφορο αν ειναι σε αγελη αδιαφορο αν ειναι με πολυ η λιγο κοσμο ..μονο οι κηδείες ειναι εκτος που και παλι ολα παιζουν ..:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.401
Κριτικές
64
Like
59.522
Πόντοι
16.235
Το μυστικο ειναι να εισαι χαλαρος. Οχι πολλα λογια, μια απλή αφορμή στον δρόμο, ενα χαμογελο... και αν τσιμπήσει, τσιμπήσε ;)

Καλησπερα θελω να αρχίσω να μιλαω σε γυναικες εξω στο δρόμο στην Αθήνα και να φλερταρω, καμια συμβουλή? Το θεωρω πολυ φυσιολογικό να μιλησεις σε μια γυναικα εξω παρα να κρυβεσαι πισω απο τα σοσιαλ και να της στελνεις μηνυματα .... Υπαρχει κανενας παλιος στο αθλημα να μας πει τα μυστικα?
Αυτό πρέπει να γίνεται ακριβώς σε μεγάλες κοινωνιες όπου όλοι είναι άγνωστοι μεταξύ τους και όχι σε χωριό όπου όλοι ίσως να είναι συγγενείς .
 

psolaras1408

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2026
Μηνύματα
33
Like
61
Πόντοι
0
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
Κοιτα μαγκι με ολο το σεβασμο εγω θα φοβομουν να σε προσεγγισω γιατι με την πρωτη μαλακια που θα εκανα εσυ μπορει να εβγαζες κανενα στραπον να με γαμησεις και την θελω την κωλοτρυπιδα μου
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
594
Like
664
Πόντοι
86
Εμένα στην πραγματική ζωή με φελταρουν απλά εγώ δεν ενδιδω για ευνόητους λόγους...
Ασε που το έχω βαρεθεί αυτό το παιχνίδι....
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
594
Like
664
Πόντοι
86
Γυναικες η αντρες σε φλερταρουν?
Από Άντρες μερική με των τρόπο τους οι περισσότεροι με φθόνο(Όταν έχουν ειδικά Γυναίκα μαζί τους!),ζήλια η προσπαθούν να καταλάβουν πώς γίνεται να φελταρω ειλικρινά χωρίς να το θέλω σχεδόν όλες τις γυναίκες που τινχανη να βρίσκονται στους χώρους που είμαι.
Α οι γυναίκες σχεδόν όλες διακριτικά βέβαια....
Όταν το δέχεσαι το φλερτ πίστεψέ με το νιώθεις.
Πολλές φορές αισθάνομαι όπως έγραψα πιο πάνω άσχημα γιατί δεν το επιδιώκω!
Είναι πολύ κουραστικό.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.375
Like
4.020
Πόντοι
456
Βοηθάει να είσαι στο σωστό τόπο, οι συγκυρίες και πραγματικά να υπάρχει αμοιβαίο ενδιαφέρον. Δηλαδή σε μέρος που είναι όλοι χαλαροί και όλοι επιδιώκουν γνωριμία.

Αυτό που δεν πρέπει να κάνεις κατά τη γνώμη μου είναι πεσίματα σε γυναίκες που δουλεύουν και τελείως στο ξεκάρφωτο. Παράδειγμα, σερβιτόρες. Έχουν τη σκορδοκαίλα τους έχουν και τον κάθε ημιμεθυσμένο τραχανοπλαγιά να τους το παίζει dating coach. Κάτι πεσίματα στο ξεκάρφωτο στο δρόμο ή στο αστικό δουλεύουν μόνο στο tiktok. Το πιο πιθανό είναι να σε περάσουν για ανώμαλο ή να φας κανένα βρωμόξυλο.
Κοινή λογική δηλαδή.
 

Kbs

Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2026
Μηνύματα
57
Like
165
Πόντοι
0
Καλησπερα θελω να αρχίσω να μιλαω σε γυναικες εξω στο δρόμο στην Αθήνα και να φλερταρω, καμια συμβουλή? Το θεωρω πολυ φυσιολογικό να μιλησεις σε μια γυναικα εξω παρα να κρυβεσαι πισω απο τα σοσιαλ και να της στελνεις μηνυματα .... Υπαρχει κανενας παλιος στο αθλημα να μας πει τα μυστικα?
Ως βετεράνος του αθλήματος εγώ τις γυναίκες τις ρίχνω με τις χορευτικές μου ικανότητες ή με τις αμυντικές μου ικανότητες (λαβή judo,ποδοσφαιρικό τάκλιν) Και τα δύο να ξέρεις ότι έχουν πολύ μεγάλο ποσοστό επιτυχίας γιατί στο τέλος έπεφταν στα στιβαρά μου μπράτσα χωρίς καμιά αντίσταση. Μυστη μου πρέπει να μαθεις ότι τα μωράκια τα παλεύουμε πριν τα ρίξουμε
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.635
Κριτικές
14
Like
17.167
Κοιτα μαγκι με ολο το σεβασμο εγω θα φοβομουν να σε προσεγγισω γιατι με την πρωτη μαλακια που θα εκανα εσυ μπορει να εβγαζες κανενα στραπον να με γαμησεις και την θελω την κωλοτρυπιδα μου
στην ευγένεια ειμαι ευγενικη και στην αγένεια καφρος ..δεν ξυπναω με στοχο να γαμησω ...γαμαω δεν περιμενω το γκομενακι
:coffee:
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.767
Κριτικές
14
Like
8.455
Πόντοι
6.795
καταρχήν για να φλερτάρεις απαιτείται το θηλυκό να μην έχει πάθει αγκύλωση στον αυχένα από την οθόνη
δεν υπάρχει φόρμουλα παληκάρι
δεν υπάρχει τυφλοσούρτης
όλα κολλάνε σε 5 δεύτερα ή...δεν κολλάνε
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

mpougatsas5

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2017
Μηνύματα
35
Κριτικές
1
Like
130
Πόντοι
0
Εγώ στα δύο ταιλευταια χρόνια που βρίσκομαι εκτός σχέσης προερχόμενος από μακροχρόνια έχοντας ξεχάσει το άθλημα έχω φάει ένα σωρό χειλοπιτες.
ΔΕν έχω ύψος είμαι 1,70 ( καμία δεν θέλει κοντό δίπλα της ούτε καν το πιο μπαζο) δεν έχω life style στα social δεν εχώ λεφτά και πλέον στις 20 του μήνα μένω με λίγα ευρώ στον λογαριασμό.
Τό μόνο που έχω είναι κοιλιακοι και πάλι ξενέρωτος θεωρούμε γιατί προσέχω το τρώω και πάω συννεχεια γυμναστήριο.
Αλλά σε αυτές τις φορές που προσπάθησα σίγουρα θά είπανε στις φίλες τους καλός αλλά κοντός.
 

vladgr

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.175
Like
695
Πόντοι
96
Εγώ στα δύο ταιλευταια χρόνια που βρίσκομαι εκτός σχέσης προερχόμενος από μακροχρόνια έχοντας ξεχάσει το άθλημα έχω φάει ένα σωρό χειλοπιτες.
ΔΕν έχω ύψος είμαι 1,70 ( καμία δεν θέλει κοντό δίπλα της ούτε καν το πιο μπαζο) δεν έχω life style στα social δεν εχώ λεφτά και πλέον στις 20 του μήνα μένω με λίγα ευρώ στον λογαριασμό.
Τό μόνο που έχω είναι κοιλιακοι και πάλι ξενέρωτος θεωρούμε γιατί προσέχω το τρώω και πάω συννεχεια γυμναστήριο.
Αλλά σε αυτές τις φορές που προσπάθησα σίγουρα θά είπανε στις φίλες τους καλός αλλά κοντός.
θα τον κανω αρχηγο στην 7 πτέρυγα εκει εχω τους μεγαλους γαμιαδες ..θα γκρινιαξει λιγο αλλα θα γουσταρει:coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom