Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..
Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...
Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..
1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...
λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ