Νέα

Πώς φλερτάρετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sexy_funn
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 30
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (5 μέλη και 18 επισκέπτες)

toumpoukos

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2026
Μηνύματα
8
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
0
Καλησπερα θελω να αρχίσω να μιλαω σε γυναικες εξω στο δρόμο στην Αθήνα και να φλερταρω, καμια συμβουλή? Το θεωρω πολυ φυσιολογικό να μιλησεις σε μια γυναικα εξω παρα να κρυβεσαι πισω απο τα σοσιαλ και να της στελνεις μηνυματα .... Υπαρχει κανενας παλιος στο αθλημα να μας πει τα μυστικα?
Το μυστικο ειναι να εισαι χαλαρος. Οχι πολλα λογια, μια απλή αφορμή στον δρόμο, ενα χαμογελο... και αν τσιμπήσει, τσιμπήσε ;)
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKEF

GetYouBarbara

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
6.655
Κριτικές
110
Like
17.995
Πόντοι
33.365
Την πεταω εξω και λεω "Μωρο μου το "πρωινο, μεσημεριανο, βραδινο σου" αναλογα την ωρα της μερας.

ΥΓ: Περα απο την πλακα κανε αυτο που νοιωθεις και μην προσπαθεις να το υπεραναλυσεις στο κεφαλι σου. Στην τελικη αν φας χυλοπιτα εφαγες, προχωρας και πας στην επομενη. Καντο σε 10 γυναικες η 1 θα σου κατσει 100%.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.620
Κριτικές
14
Like
17.118
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.315
Κριτικές
13
Like
13.060
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
Ο γαλάζιος @Zebu λέει ότι εσένα μπορεί να σε ρηξει εύκολα και να πέσεις στα πατώματα για δ αυτόν.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Magi

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.620
Κριτικές
14
Like
17.118
Ο γαλάζιος @Zebu λέει ότι εσένα μπορεί να σε ρηξει εύκολα και να πέσεις στα πατώματα για δ αυτόν.
θα τον κανω αρχηγο στην 7 πτέρυγα εκει εχω τους μεγαλους γαμιαδες ..θα γκρινιαξει λιγο αλλα θα γουσταρει:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.398
Κριτικές
64
Like
59.517
Πόντοι
16.235
αν επιτρέπετε και μια άποψη από΄έναν παλιότερο: πρώτα απ' όλα, επέλεξε σωστό τον στόχο σου. Αυτό είναι και το σημείο που θα κρίνει την έκβαση του όλου. Να γνωρίζεις τα όρια σου , αλλά παράλληλα να μην ρίχνεις εντελώς τον πήχη. Στη συνέχεια, παίζει ρόλο η εμφάνιση, στην εκάστοτε συνθήκη. Αντίληψη και προαρμογή στις συνθήκες. Τέλος, μια σχεδόν άχαστη συνταγή, είναι η προσέγγιση με ευγένεια, ψυχραιμία και ειλικρίνεια. Η ειλικρίνεια έχει να κάνει με τις προθέσεις. Η ψυχραιμία, με τις συνθήκες, και η ευγένεια δεν χρειάζεται να εξηγηθεί. extra tip: μην πλησιάζεις όταν βρίσκονται σε αγέλη. θα σε κατασπαράξουν.
....η απλώς δεν θα δώσουν καμμία σημασία όταν βρίσκονται σε αγέλη.
 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.620
Κριτικές
14
Like
17.118
Οταν λοιπον μπεις σε πραγματικη διαδικασία φλερτ θα ξεχωριζεις και θα μαγνιτιζεις οτι ειναι σε κατασταση να φλερταρει ..
αδιαφορο αν ειναι σε αγελη αδιαφορο αν ειναι με πολυ η λιγο κοσμο ..μονο οι κηδείες ειναι εκτος που και παλι ολα παιζουν ..:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.398
Κριτικές
64
Like
59.517
Πόντοι
16.235
Το μυστικο ειναι να εισαι χαλαρος. Οχι πολλα λογια, μια απλή αφορμή στον δρόμο, ενα χαμογελο... και αν τσιμπήσει, τσιμπήσε ;)

Καλησπερα θελω να αρχίσω να μιλαω σε γυναικες εξω στο δρόμο στην Αθήνα και να φλερταρω, καμια συμβουλή? Το θεωρω πολυ φυσιολογικό να μιλησεις σε μια γυναικα εξω παρα να κρυβεσαι πισω απο τα σοσιαλ και να της στελνεις μηνυματα .... Υπαρχει κανενας παλιος στο αθλημα να μας πει τα μυστικα?
Αυτό πρέπει να γίνεται ακριβώς σε μεγάλες κοινωνιες όπου όλοι είναι άγνωστοι μεταξύ τους και όχι σε χωριό όπου όλοι ίσως να είναι συγγενείς .
 

psolaras1408

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2026
Μηνύματα
33
Like
58
Πόντοι
0
Ζουμε σε εποχη οπου η πλειοψηφία μιμειτε και δεν γεννά τον ερωτα ..

Το φλερτ ειναι αποτελμα απο μια γρηγορη συναισθηματική αναστατωση που σου προκαλεσε καποιο ατομο ..
Οταν λοιπον σου συμβει αυτο ,αυτοματος τα ματια σου θα λαμψουν η φωνη σου θα ορθώσει το σωμα σου θα στηθεί και το μυαλο θα δωσει πορεία στα υπολυπα ...

Πως καταλαβαινουμε οταν μας πλησιάζει ενας μιμος ..

1 δεν ξερει τι να μας πει
2 ειναι ταχα μαγκωμένος ταχα ντροπαλος ...

λογικο οταν θες να φλερταρεις απο βαρεμαρα σκατα θα τα κανεις γιατι απευθύνεσαι σε οντα με νουμοσηνη αλλα και με πονηρια
που σημαίνει οτι θα σε καταλαβουν ,δεν θα σου το πουν και μετα θα απλωνεις κασερια και ρουμπινια για κατι που ειναι ΔΩΡΕΑΝ :coffee:
Κοιτα μαγκι με ολο το σεβασμο εγω θα φοβομουν να σε προσεγγισω γιατι με την πρωτη μαλακια που θα εκανα εσυ μπορει να εβγαζες κανενα στραπον να με γαμησεις και την θελω την κωλοτρυπιδα μου
 

Cross Xaroula

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
590
Like
662
Πόντοι
86
Εμένα στην πραγματική ζωή με φελταρουν απλά εγώ δεν ενδιδω για ευνόητους λόγους...
Ασε που το έχω βαρεθεί αυτό το παιχνίδι....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom