Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 858K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 27 άτομα (0 μέλη και 27 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Εμεις τους αναναδες τους τρωμε απο το δεντρο
Oπως εμείς τα κορομηλα και τα σύκα...σιγά μην πληρώνω για αυτά σε μανάβικα και σούπερ μάρκετ,δίπλα μας φυτρώνουν αφού,περπατάμε στον δρόμο και τσιμπάμε.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Φήμες στο σαη λένε ότι ο νιπλης βαφτίζει μόνο κορίτσια γιατί ο πνευματικος του του είπε ότι έτσι ίσως τον λυπηθεί ο Θεός και βγάλει γκομενα. Αληθευει?
Ήρεμα ρωτάω :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.108
Πόντοι
16.631
Φήμες στο σαη λένε ότι ο νιπλης βαφτίζει μόνο κορίτσια γιατί ο πνευματικος του του είπε ότι έτσι ίσως τον λυπηθεί ο Θεός και βγάλει γκομενα. Αληθευει?
Ήρεμα ρωτάω :coffee:

ΝΑΙ​

 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Χτες βράδυ χοιρινά καλαμάκια, πατάτες, πίτες και μπύρα Μαμμος.

Σήμερα φασολάδα λόγω νηστείας. Μετανοείτε αμαρτωλοί!
Άγιε, την ευχή σας! ( Και κάνα λουκάνικο αν περισσεψε από χτες γιατί με κόβει η πείνα...)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Χτες βράδυ χοιρινά καλαμάκια, πατάτες, πίτες και μπύρα Μαμμος.

Σήμερα φασολάδα λόγω νηστείας. Μετανοείτε αμαρτωλοί!
Άγιε, την ευχή σας! ( Και κάνα λουκάνικο αν περισσεψε από χτες γιατί με κόβει η πείνα...)

Ευλογία Κυρίου τέκνον μου. :priest:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256
ριζότο λίγο πίτσα κάτι ορεκτικά και κρασί λευκό ντιγκντάδικο

μετά πάβλοβα με σοκολάτα και παγωτό

τώρα πονάει η κοιλιά μου :confused:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
ριζότο λίγο πίτσα κάτι ορεκτικά και κρασί λευκό ντιγκντάδικο

μετά πάβλοβα με σοκολάτα και παγωτό

τώρα πονάει η κοιλιά μου :confused:
Χωρίς ρυζογκοφρετες στο μενού, είδες τι παθαίνεις;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.768
Πόντοι
6.256

Heavywash

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Φεβ 2025
Μηνύματα
596
Κριτικές
31
Like
6.775
Πόντοι
5.636
Παστίτσιο
IMG_20250914_163659.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom