megantoine
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 583
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
τωρα μην ανοιγεις πληγες γιατι αν αρχισω να γραφω δεν θα τελειωσω...
σε λιγο θα μας πει ο εβραιος πως δεν εδωσε λεφτα ο αγγελοπουλος!
σε λιγο θα μας πει ο εβραιος πως δεν εδωσε λεφτα ο αγγελοπουλος!
για πλέιμέικερ και του άκερ ήταν αποτυχία, ο παπαμακάριος δεν παίζει,ο στακ απο τα καλύτερα 4-5ενταρια τις ευρώπης(αποψή μου) τον είχε αχρηστεύσει πριν τραυματιστεί γενικώς φέτος έγιναν λαθη που τα έχουμε αναφέρει σε προηγουμενα post kai άλλοι φίλοι 