Σωστα λες δεν ζητανε. Εχω επισκεφθει πολλες φορες και δεν εγινε τετοιο ζητημα. Κανενα προβλημα απο το ξενοδοχειο ολα κομπλεΔεν ζητάνε. Μόνο αν δείχνει η κοπέλα πολύ μικρή.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Hotel Priamos (Παγκράτι)
- Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgos21ath
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 240
- Εμφανίσεις 63K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)
lavro
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2018
- Μηνύματα
- 2.235
- Κριτικές
- 50
- Like
- 8.188
- Πόντοι
- 11.836
Ποτε δεν έχουν ζητήσει εκείΣωστα λες δεν ζητανε. Εχω επισκεφθει πολλες φορες και δεν εγινε τετοιο ζητημα. Κανενα προβλημα απο το ξενοδοχειο ολα κομπλε
manosnikolaou
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2024
- Μηνύματα
- 99
- Like
- 137
- Πόντοι
- 0
Καλησπέρα,μπορώ να πάω στο Πρίαμος και να μου κανονίσει η reception κοπέλα;
nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
Ζακέτα να παρειςΚαλησπέρα,μπορώ να πάω στο Πρίαμος και να μου κανονίσει η reception κοπέλα;
socos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 1.584
- Κριτικές
- 7
- Like
- 3.456
- Πόντοι
- 736
Σε καμία περίπτωσηΚαλησπέρα,μπορώ να πάω στο Πρίαμος και να μου κανονίσει η reception κοπέλα;
ELMOUNIO
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 833
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.858
- Πόντοι
- 486
Δύο μαζί εννοείς ; Ή να έρθουν ή μια μετά την άλλη ;Καλησπέρα μάγκες. Μπορώ μέσα στο τρίωρο να πάρω δύο κοπέλες? Θα υπάρχει πρόβλημα με το δωμάτιο?
Μια μετά την αλληΔύο μαζί εννοείς ; Ή να έρθουν ή μια μετά την άλλη ;
gamawmetiskaltses
Μέγας
- Εγγρ.
- 29 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 4.025
- Like
- 19.680
- Πόντοι
- 3.506
+10 € το άτομο, σιγά το ποσόΚαλησπέρα μάγκες. Μπορώ μέσα στο τρίωρο να πάρω δύο κοπέλες? Θα υπάρχει πρόβλημα με το δωμάτιο?
Vice-human
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 95
- Κριτικές
- 4
- Like
- 250
- Πόντοι
- 280
για 3 ώρες ισχύει η κράτηση στην αρχή? Μπορεί να γίνει επέκταση για 1 - 2 ώρες ακόμα η μετά πληρώνεις αναγκαστικά την διανυκτέρευση.
Εμένα μου είπαν κράτηση κάνουμε εκτός Παρασκευής και Σαββάτουγια 3 ώρες ισχύει η κράτηση στην αρχή? Μπορεί να γίνει επέκταση για 1 - 2 ώρες ακόμα η μετά πληρώνεις αναγκαστικά την διανυκτέρευση.
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.556
- Πόντοι
- 5.956
Έτσι είναι.Εμένα μου είπαν κράτηση κάνουμε εκτός Παρασκευής και Σαββάτου
Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κράτηση τις ημέρες αιχμήςΈτσι είναι.
xamilontonon
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 410
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2.552
- Πόντοι
- 441
Το έχω παθει και εγώ ΠαρασκευήΕμένα μου είπαν κράτηση κάνουμε εκτός Παρασκευής και Σαββάτου
Ναι δυστυχώςΤο έχω παθει και εγώ Παρασκευή
M40
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 1.414
- Like
- 23.220
- Πόντοι
- 4.656
Το θεμα ειναι αν θελεις να καθαριστει ενδιαμεσα το δωματιο και να μπουν νεα σεντονια.Εγω πχ ειχα ρωτησει στο Κρυσταλ γιατι ειχα 2 παντρεμενες την ιδια ημερα και μου ειπαν πως χρεωνεται 2η κρατηση αν αλλαχτουν σεντονια / πετσετες κτλ.Καλησπέρα μάγκες. Μπορώ μέσα στο τρίωρο να πάρω δύο κοπέλες? Θα υπάρχει πρόβλημα με το δωμάτιο?
ΣΕΞΟΤΟΥΡΙΣΤΑΣ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2024
- Μηνύματα
- 305
- Κριτικές
- 6
- Like
- 1.449
- Πόντοι
- 481
Φίλοι συναγωνιστές, βλέπω στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ότι οι τιμές στα δωμάτια ανεβαίνουν μετά τις 4 το απόγευμα. Μπορεί κάποιος υπεύθυνα να μου πει με ποια τιμή θα πληρώσω αν πάρω δωμάτιο πριν τις 4, αλλά η ημιδιαμονή μου ολοκληρωθεί μετά τις 4; π.χ. 15:30 με με 18:30;
captain 69
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Αυγ 2015
- Μηνύματα
- 5.057
- Κριτικές
- 2
- Like
- 20.556
- Πόντοι
- 5.956
Γιατί δεν τους τηλεφωνάς να ρωτήσεις;Φίλοι συναγωνιστές, βλέπω στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ότι οι τιμές στα δωμάτια ανεβαίνουν μετά τις 4 το απόγευμα. Μπορεί κάποιος υπεύθυνα να μου πει με ποια τιμή θα πληρώσω αν πάρω δωμάτιο πριν τις 4, αλλά η ημιδιαμονή μου ολοκληρωθεί μετά τις 4; π.χ. 15:30 με με 18:30;
ΣΕΞΟΤΟΥΡΙΣΤΑΣ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2024
- Μηνύματα
- 305
- Κριτικές
- 6
- Like
- 1.449
- Πόντοι
- 481
Σοφή ερώτηση. Γιατί να μην εμπιστευτώ άραγε έναν υπάλληλο που το αφεντικό του τον έχει βάλει να μου φάει όσα πιο πολλά μπορεί;Γιατί δεν τους τηλεφωνάς να ρωτήσεις;

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 22K
- Απαντήσεις
- 115
- Εμφανίσεις
- 30K
- Απαντήσεις
- 77
- Εμφανίσεις
- 25K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 9
- Εμφανίσεις
- 4K