Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (2 μέλη και 52 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Κάτσε καλα μη σου"τρυπήσω" τον υμένα καθυστερημένη αμόρφωτη αγαμητη πουστρα της πρεζας :2funny::2funny::2funny:
εγω λεω να μου γλυψεις τ αρχιδια αδερφουλα
που το κατεχεις κιολας
Εκτος κι αν εισαι εξκλουσιβλυ στον Πολυζωη, το πουτανακι του
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.137
Πόντοι
16.131
Κάτσε καλα μη σου"τρυπήσω" τον υμένα καθυστερημένη αμόρφωτη αγαμητη πουστρα της πρεζας :2funny::2funny::2funny:
αγαπηηηηη :smitten: δεν μιλας ομορφα :embarrased: με αυτα πυ κανεις καποιος αλλος θα σου σκισει την σουφρα και εγω θα μεινω με το πουλι στο χερι
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
εγω λεω να μου γλυψεις τ αρχιδια αδερφουλα
που το κατεχεις κιολας
Εκτος κι αν εισαι εξκλουσιβλυ στον Πολυζωη, το πουτανακι του
Τον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Βλάσσης Καθυστερας
ψυχιατρος-γυναικολογος PhD
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Τον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Βλάσσης Καθυστερας
ψυχιατρος-γυναικολογος PhD
Ενω εσυ εχεις μονο ενα τιτλο
τραβελι
 

berck13

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
410
Κριτικές
4
Like
132
Πόντοι
1
FYI Βιολογος ,Msc
εσυ αληθεια τι εχεις σπουδασει
τσιμπουκοπαρτης dds?
Μην τον παρεξηγεις ρε φιλε. Δεν βλεπεις οτι σου κανει ναζακια το πουτανακι ; Εχει φαει κολλημα με την πουτσα σου μην τον αποπαιρνεις!!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.137
Πόντοι
16.131
Τον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Βλάσσης Καθυστερας
ψυχιατρος-γυναικολογος PhD
σε γυναικολογο γιατι πας ερωτα :smitten: εχεις παει καζαμπλαγκα:think:
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Μην τον παρεξηγεις ρε φιλε. Δεν βλεπεις οτι σου κανει ναζακια το πουτανακι ; Εχει φαει κολλημα με την πουτσα σου μην τον αποπαιρνεις!!
Μαν δεν του τον δινω ουτε να τον σαλιωσει λεμε:buck2:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.219
Πόντοι
2.606
505333075_1225902925745401_5099680288326410260_n.jpg


494569643_3331748640299464_6212978928138890374_n.jpg
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Είδες τι έγινε στο μπάσκετ μας ξυπνήσατε και σας γαμησαμε στεγνά αν φύγουνε αυτοί οι γκεηδες που έχουμε για προέδρους και έρθει χοντρός θα σας κόψουμε και το μπάσκετ ετσιθελικά έχεις καμία αμφιβολία ; Όσο τους έχουμε θα είμαστε αναγκασμένοι να απέχουμε άστε μας να κοιμόμαστε για να υπάρχετε
Eιδα τι εγινε με μαγκλογιαννηδες και παπαπετρου αλλα μην ανησυχεις οπως εχει δειξει η ιστορια παιρνετε μια χαρα και μετα ερχονται 5-10 λυπες μαζεμενες.....Ετοιμαστειτε το ξερετε το εργο καλα.....
Εν το μεταξυ εσυ καθε τρεις και λιγο γραφεις οτι δεν ασχολεισαι με το μπασκετ και τωρα εχεις γινει μπασκετικος.....Ξηγιεσαι την σωστη την γαβρικη την κωλοτουμπα ευγε!
Υ.Γ Η μονη αμφιβολια που εχω στο μπασκετ ειναι αν θα περασουμε τη Ρεαλ στα ευρωπαικα τα αλλα που γραφεις για χοντρους και κοψιματα ειναι για να τα λετε μεταξυ σας....Ας μπει ας μας το κοψει και μετα γραψε οτι θες μεχρι τοτε με ΘΑ δεν γαμησε ποτε κανεις......
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Ελα σανο. Λιγο παλιό δεν το ειχα παρει πρεφα, βαζελος επισης σανοφαγος και απο το σανο τουΤρακη και του σκατοdna μου το εδειξε σημερα.

Μαντεψε ποιος εκανε την αποκάλυψη. Μα ο Παπαθεωδορου φυσικα.


Ελα, σανο.

Που κολλαει αυτο που απαντησες με αυτο που εγραψα δεν ξερω......Αν γινεται οταν με παραθετεις να απαντας πανω σε αυτο που γραφω οχι για να γραφεις τις ιστοριες σου.Ευχαριστω
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
παρτον εναν χτυπα τον αλλο :confused: Πως να μην διεκδικει καλο συμβολαιο ο μιλουτινοφ με αυτα τα ταγαρια :tooth: Τωρα θα μου πεις, αν υπηρχε ανω του μετριου σεντερ, σιγα μην ερχοταν ευρωπη να τον λιωνουν στο παρκε και να μετραει τραυματισμους.... θα εμενε ΝΒΑ να παιζει 5-10 λεπτακια χαλαρα και να πληρωνεται τα διπλα.

 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.137
Πόντοι
16.131

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom