Να μη χάσεις ούτε γραμμάριο!!! Είσαι εξαιρετική!!και να σκεφτείς θα ήθελα να χάσω λίγο
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Να μη χάσεις ούτε γραμμάριο!!! Είσαι εξαιρετική!!και να σκεφτείς θα ήθελα να χάσω λίγο
Tώρα το είδαΜπορούμε να βρεθούμε
Μπορούμε να βρεθούμε σήμερα κατά τις 9 ?
Απάντησε μας κι εμας κούκλαTώρα το είδα![]()
Να σαι καλάτι υπεροχα βυζια![]()
Θα το κανονίσουμεΑγγελική μπορούμε να βρεθούμε?
Να σαι καλά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα το κανονίσουμε
Να σαι καλά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα το κανονίσουμε
Πότε?Να σαι καλά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Θα το κανονίσουμε
Κανονίζουμε με πμ
Καλημέρα,το κανονίζουμε με πμ,αλλά πρεπει να συμπληρώσεις 5 ποστΗ γυναίκα πρέπει να έχει τα πιασίματα της!! Για εμένα η εποχή των αποστεωμένων μοντέλων έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, έχουν πέραση οι juicy και η Αγγελική ανήκει σ αυτή τη κατηγορία. Θέλω να πιστεύω οτι θα καταφέρω να τη γνωρίσω πριν φύγει για την επαρχία!!
Ε να τωρα αυτά κάνεις....τριήμερο και δεν δουλεύω έχει μαζευτεί η καβλα όλη και φεύγεις....άκαρδο θηλυκό..Καλημέρα σας,μέχρι και την Τετάρτη κάποιες ώρες διαθέσιμη,γιατί θα φύγω για Αγίου Πνεύματος απο Παρασκευή-βράδυ Δευτέρας (όχι στα μέρη μου). Δεν θα μπω στο σαιτ αυτες τις 4 μέρες,ούτε θα απαντήσω σε μηνύματα
Οπως και εσύ δεν δουλεύεις,έτσι και εγώ αντίστοιχαΕ να τωρα αυτά κάνεις....τριήμερο και δεν δουλεύω έχει μαζευτεί η καβλα όλη και φεύγεις....άκαρδο θηλυκό..
Μαχαιρι στην...Οπως και εσύ δεν δουλεύεις,έτσι και εγώ αντίστοιχα
Δουλεύουμε για να ζούμε,δεν ζούμε για να δουλεύουμεΜαχαιρι στην...
.
Καρδιά
Θσ περιμένω να γυρίσεις με το καλό τότεΔουλεύουμε για να ζούμε,δεν ζούμε για να δουλεύουμε

Δουλεύουμε για να ζούμε,δεν ζούμε για να δουλεύουμε
Όσες και να βγούνε και όσες και να υπάρχουν αυτές που αξίζουν θα έχουν πάντα δουλειά.Σε λιγο θα ειναι τοσες πολλες και θα εχουν τοσο μεγαλο ανταγωνισμο, που θα δουλευουν μονο για να επιβιωσουν..
Καλημέρα όμορφη, θα έρθεις Θεσσαλονίκη ? pmΚαλημέρα σας,μέχρι και την Τετάρτη κάποιες ώρες διαθέσιμη,γιατί θα φύγω για Αγίου Πνεύματος απο Παρασκευή-βράδυ Δευτέρας (όχι στα μέρη μου). Δεν θα μπω στο σαιτ αυτες τις 4 μέρες,ούτε θα απαντήσω σε μηνύματα
ΟχιΚαλημέρα όμορφη, θα έρθεις Θεσσαλονίκη ? pm
Αγγελική μπορούμε να βρεθούμε?
καλο μηνα τυποιΤηλέφωνο μπορεις να μας δώσεις?

Σε παρακαλώ αν μπορείς δώσε μου το τηλέφωνο σου...θα ήθελα πολύ να βρεθούμεΔουλεύουμε για να ζούμε,δεν ζούμε για να δουλεύουμε