Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 49 άτομα (0 μέλη και 49 επισκέπτες)

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Δεν αντιλέγω, όμως στα 32 του αν του γινόταν μια πρόταση να ήταν συμπληρωματικός στον Ολυμπιακό αρκεί να είχε μυαλό δεν θα έλεγε όχι. Από Βελντε και Μασούρα είναι ανώτερος τεχνικά και δημιουργικά.
Είναι πηγή προβλήματων,δεν αξίζει
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.131
Κριτικές
174
Like
119.245
Πόντοι
46.423
Ο Πασχαλάκης δεν θα το έτρωγε.

:confused:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Μακάρι να μας βγει αυτός που πήραμε από τις Σέρρες.
Αυτός το χει το γκολ,αλλά δεν ξέρω αν θα βγει
Άλλο ΟΣΦΠ και άλλο οι μικρές ομάδες που έχει κάνει καριέρα ως γκολτζής
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
καποτε ειχα ρωτησει το συγχωρεμενο τον θεοδωριδη γιατι δεν παιρνουμε τον ουαρντα και μου ειπε οτι ειναι κωλοπαιδο και δε θελουμε τετοιους στον ολυμπιακο. βεβαια , εχουν ερθει κι αλλα κωλοπαιδα (τζιμπουρ) και δεν τολμησαν να κανουν κιχ παρα μονον οταν ηταν να φυγουν. ασε που ο βαγγελας δεν αστειευεται . ολους σουζα τους εχει.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Αυτός το χει το γκολ,αλλά δεν ξέρω αν θα βγει
Άλλο ΟΣΦΠ και άλλο οι μικρές ομάδες που έχει κάνει καριέρα ως γκολτζής
Ισχύει αλλά έτσι κι αλλιώς θέλεις 2ον επιθετικό κτλ
Η μαλακια για μένα είναι πως ανεξάρτητα αν ήταν παλτά ή όχι έπρεπε να κρατήσεις Ρίτσαρντς και τον άλλον πως τον λέγαμε τον Ισπανό επιθετικό αφού έτσι κι αλλιώς δεν είχαν τίποτα τρελα συμβολαια
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Ισχύει αλλά έτσι κι αλλιώς θέλεις 2ον επιθετικό κτλ
Η μαλακια για μένα είναι πως ανεξάρτητα αν ήταν παλτά ή όχι έπρεπε να κρατήσεις Ρίτσαρντς και τον άλλον πως τον λέγαμε τον Ισπανό επιθετικό αφού έτσι κι αλλιώς δεν είχαν τίποτα τρελα συμβολαια
Μετά τον Τσίμι,το χάος σε αυτή την θέση(αριστερό μπακ)
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Μετά τον Τσίμι,το χάος σε αυτή την θέση(αριστερό μπακ)
Ισχύει
Το θέμα είναι πως δεν έκανες λαμ σχεδιασμό
Να έχεις εξασφαλίσει τον παικταρά οκ να διώξεις πχ τον Ρίτσαρντς
Να έχει βρει επιθετικά επίσης
Ο Ναβαρο ήταν ονοματάκι και φθηνό και τώρα θα είχες δει αν κάνει η δεν κάνει έτσι κι αλλιώς δανεικός ηταν (ψάχνεις μεγαλύτερο τώρα και με πόσα λεφτά φυσικά και συνταξιουχο) και δεν ξέρεις αν θα είναι έτοιμος κτλ
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom