Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
Μπράβο σας αλάνια :hi:

Μεγάλη προσοχή να μην χαθούν αυτά τα διαμαντάκια .

Κι απ'τους ίδιους εξαρτάται.

Αν το ριξουν σε αμάξια,βιζιτες,τατουαζ μανικια κλπ,σε λίγο καιρό δε θα τους θυμάται κανεις
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Κανένας προπονητής στον κόσμο δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα ,ειδικά σε ομάδες που πρωταγωνιστούν . Σεβαστή η απόψη σου αλλά όχι αποδεκτή .Κάποτε ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. 6-3 (26/10/1996) επι θητείας Σερ Άλεξ είχε γίνει αυτό . Εαν γινόταν αυτό εδώ ο προπονητής θα είχε φύγει ΕΧΘΕΣ. Ανταυτού ο Σερ παρέμεινε και μεγαλούργησε .
Και φαντάσου τότε δεν ήταν καν Σερ.
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.439
Like
1.764
Πόντοι
216
δεν γίνεται να είσαι πιτσιρικάς και να μην αγχωθείς, απλά της ισπανίας είναι πολύ μεγαλύτερα ταλέντα και επηρεάζονται λιγότερο
Εκει παιζουν ρολο η στηριξη και η καθοδηγιση απο τον καθε προεδρα και τον καθε προπονητη. Εγω πιστευω οτι 3-4 ταλεντακια απο τους πιτσιρικαδες του Ολυμπιακου θα μπορουσαν να γινουν εξελισημος κορμος της ομαδας. Φανατικοι Ολυμιακοι που θα παιζουν οχι μονο για την τσεπη, αλλα και για την φανελα. Για μενα ενα παικτακι π.χ. σαν τον Ρετσο, δεν τον σκοτωνεις, τον κρατας, τον βελτιονεις, τον πληρωνεις καλα και τον εχεις για πολλα χρονια καρδια της ομαδας. Μας κακοπεσε ο Νικοπολιδης δλδ? (ενας απο τους 5 καλυτερους τερματοφυλακες της Ευρωπης), τοσα χρονια, αν και τον πηραμε ετοιμο τερματοφυλακα. Πολυ περισσοτερο αν προερχεται κι απο την ακαδημια. Ανεβαινει και το πρετιζ της ομαδας αν εχει να δειξει 4-5 παικταραδες που τουε εχει φτιαξει η ιδια. Τα περισευματα της Ισπανιας και της Αφρικης εχουν δωσει περισσοτερα στην ομαδα?
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Προπονητες εξεδρας μεν , με 30 χρονια εμπειρια στα του Θρυλου δε. Ενω ο Μεντι ειναι αμφιβολο το που θα κανει Χριστουγεννα. Αν δε του φερει και Ποντενσε / Αντι Ορτα-ΑντιΦορτουνη ειναι αμφιβολο και αν θα προλάβει παρέλαση.
Αντι-ορτα έχουμε τον Μουζακίτη. Αντί-Φορτουνης είναι ο Παπακανελος
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Δεν ειναι αποψη μου , ειναι η πραγματικοτητα βασει ιστορίας. 2-3 στραβα αποτελεσματα κι εχει φυγει. Τι σημαίνει αυτο στην πραξη ομως ; Οτι ο εκαστοτε προπονητης ειναι υπο ασφυκτικη πιεση ενω εμεις απο την εξεδρα βλεπουμε τα πραγματα πιο χαλαρα και ψυχραιμα. Ειναι ευκολο να λες "βαλε πεντε 18χρονα στην ενδεκαδα" οταν δεν διακυβεύεται η δουλειά σου , τα χρηματα σου , η οικογενεια σου. Στην τελικη τι εχουμε να χασουμε , το πολυ να τσακωθουμε μεταξυ μας οπως γινεται (παλι) εδω μεσα στις τελευταιες σελιδες. Ο προπονητης ομως εχει ευθυνη με επιπτωσεις.
Το θέμα είναι ότι δεν θέλουμε να παίξουν τα 18χρονα γιατί θα χάσουμε το πρωτάθλημα. Αν ο κόσμος στηρίξει έναν προπονητή που βάζει μικρούς και δεν γκρινιάζει πίστεψε με ότι η διοίκηση θα τον κρατήσει. Αν κλαψωμουνιαζουμε για κάθε λάθος πάσα τότε αλλάζει το θέμα. Ας αλλάξουμε πρώτα την σάπια νοοτροπία μας και μετά θα δεις πως θα αλλάξουν τα πράγματα.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Το θέμα είναι ότι δεν θέλουμε να παίξουν τα 18χρονα γιατί θα χάσουμε το πρωτάθλημα. Αν ο κόσμος στηρίξει έναν προπονητή που βάζει μικρούς και δεν γκρινιάζει πίστεψε με ότι η διοίκηση θα τον κρατήσει. Αν κλαψωμουνιαζουμε για κάθε λάθος πάσα τότε αλλάζει το θέμα. Ας αλλάξουμε πρώτα την σάπια νοοτροπία μας και μετά θα δεις πως θα αλλάξουν τα πράγματα.
1ον. Εχει κουράσει η καραμελα με την "καθε λαθος πασα" που βασικα αναφερεται στο ταγαρι το Ρετσο και τον οικοδομο Ντοη. Αφου δεν κανουν για βασικοι σε επιπεδο Ολυμπιακου , τι θελετε να πουμε ;
2ον. Το ανελυσα παραπανω το γιατι, διαβασε το. Προφανως και με ενδιαφερει το πρωταθλημα , τι θα επρεπε να με ενδιαφερει ; Αν βγει ο Μουζακιτης για να κονομησει ο χοντρος ; Για ποιο λογο να θυσιασω ενα πρωταθλημα ; Ας αλλαξει πρωτα νοοτροπια ο χοντρος κι απο selling club / μπακαλικο μας ξανακανει ομαδα και θα αλλαξω κι εγω τις προτεραιοτητες μου βλεποντας πιο μακροπροθεσμα. Οσο η ομαδα αντιμετωπιζεται ως ραφιερα και αλλαζει καθε χρονο ολη η εντεκαδα , το μονο που θα εχει αξια θα ειναι οι κουπες και η ιστορια που γραφουμε , οχι τα προσωπα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
1ον. Εχει κουράσει η καραμελα με την "καθε λαθος πασα" που βασικα αναφερεται στο ταγαρι το Ρετσο και τον οικοδομο Ντοη. Αφου δεν κανουν για βασικοι σε επιπεδο Ολυμπιακου , τι θελετε να πουμε ;
2ον. Το ανελυσα παραπανω το γιατι, διαβασε το. Προφανως και με ενδιαφερει το πρωταθλημα , τι θα επρεπε να με ενδιαφερει ; Αν βγει ο Μουζακιτης για να κονομησει ο χοντρος ; Για ποιο λογο να θυσιασω ενα πρωταθλημα ; Ας αλλαξει πρωτα νοοτροπια ο χοντρος κι απο selling club / μπακαλικο μας ξανακανει ομαδα και θα αλλαξω κι εγω τις προτεραιοτητες μου βλεποντας πιο μακροπροθεσμα. Οσο η ομαδα αντιμετωπιζεται ως ραφιερα και αλλαζει καθε χρονο ολη η εντεκαδα , το μονο που θα εχει αξια θα ειναι οι κουπες και η ιστορια που γραφουμε , οχι τα προσωπα.
1ον. Η καθε λάθος πάσα δεν πήγαινε σε αυτούς τους δύο, αλλά σε όλους τους μικρούς. Όπως και το καθε χαμένο τετ α τετ. Ο Ρετσος σου αρέσει δεν σου αρέσει πήρε ευρωπαϊκό όπου στον τελικό ήταν καλύτερος του βράχου Καρμο.
2ον. Είτε βάζει τον Μουζακίτη είτε τον Μαντυ Καμαρά σκοπός του είναι να τους πουλήσει. Το θέμα με ποιον θα ταυτιστείς περισσότερο εσύ και εγώ και ποιος από τους δύο θα βάλει τα πόδια του στην φωτιά για την ομάδα. Και μην μου πεις ότι όταν ήρθε ο Καμαρά ή ο Σισέ ήταν τίποτα ταλενταρες. Ταγαρια ήταν με 0 τακτική παιδία που έπαιζαν με τα αθλητικά τους προσόντα. Πόσα τσαφ έκανε ο Σισέ πόσα σουτ στο γάμο του Καραγκιόζη ο Καμαρά. Αλλά τότε υπήρχε η καραμέλα ότι θα πουληθούν με 15+ εκ. ΜΠΕΕΕΕΕΕ
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
1ον. Η καθε λάθος πάσα δεν πήγαινε σε αυτούς τους δύο, αλλά σε όλους τους μικρούς. Όπως και το καθε χαμένο τετ α τετ. Ο Ρετσος σου αρέσει δεν σου αρέσει πήρε ευρωπαϊκό όπου στον τελικό ήταν καλύτερος του βράχου Καρμο.
2ον. Είτε βάζει τον Μουζακίτη είτε τον Μαντυ Καμαρά σκοπός του είναι να τους πουλήσει. Το θέμα με ποιον θα ταυτιστείς περισσότερο εσύ και εγώ και ποιος από τους δύο θα βάλει τα πόδια του στην φωτιά για την ομάδα. Και μην μου πεις ότι όταν ήρθε ο Καμαρά ή ο Σισέ ήταν τίποτα ταλενταρες. Ταγαρια ήταν με 0 τακτική παιδία που έπαιζαν με τα αθλητικά τους προσόντα. Πόσα τσαφ έκανε ο Σισέ πόσα σουτ στο γάμο του Καραγκιόζη ο Καμαρά. Αλλά τότε υπήρχε η καραμέλα ότι θα πουληθούν με 15+ εκ. ΜΠΕΕΕΕΕΕ
Ο,τι να ναι. Ποιον ακριβώς είδες να κράζει πχ τον Κωστούλα επειδη δεν ηταν καλος με το Βολο ; Κανεναν. Προφανως και αν παιξει σε 10 παιχνιδια και δεν τραβαει θα πουμε να μεινει εξω. Και που τη βρηκες την ασυλια στους ξενους ; Το αντιθετο συμβαινει , με τα ελληνοπουλα ειναι ολοι πιο διαλλακτικοι. Το κραξιμο που εχει φαει ο Σισε και ο Μπα δεν το εχει φαει κανεις. Για να μην πω οτι τους στειλαμε στα αζητητα και τους 2 για να τρωμε στη μαπα Ρετσο- Ντοη λες κι ειναι καλυτεροι. Τα παραπονα λοιπον για το σανο στον χοντρο και τον Καραπαππα που οταν κρινουν οτι καποιος παιχτης μπορει να πωληθει συνεχιζει και παιζει οσο ταγαρι κι αν ειναι , ενω οταν βλεπουν οτι δεν θα κονομησουν τον στελνουν στις μπουλτοζες.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Ο,τι να ναι. Ποιον ακριβώς είδες να κράζει πχ τον Κωστούλα επειδη δεν ηταν καλος με το Βολο ; Κανεναν. Προφανως και αν παιξει σε 10 παιχνιδια και δεν τραβαει θα πουμε να μεινει εξω. Και που τη βρηκες την ασυλια στους ξενους ; Το αντιθετο συμβαινει , με τα ελληνοπουλα ειναι ολοι πιο διαλλακτικοι. Το κραξιμο που εχει φαει ο Σισε και ο Μπα δεν το εχει φαει κανεις. Για να μην πω οτι τους στειλαμε στα αζητητα και τους 2 για να τρωμε στη μαπα Ρετσο- Ντοη λες κι ειναι καλυτεροι. Τα παραπονα λοιπον για το σανο στον χοντρο και τον Καραπαππα που οταν κρινουν οτι καποιος παιχτης μπορει να πωληθει συνεχιζει και παιζει οσο ταγαρι κι αν ειναι , ενω οταν βλεπουν οτι δεν θα κονομησουν τον στελνουν στις μπουλτοζες.
Για να διαμαρτυρηθεί κάποιος για τον Κωστούλα θα πρέπει να παίξει πρώτα. Όλα τα προηγούμενα χρόνια γκρινιαζαμε με τους μικρούς.
Αφού είμαστε διαλλακτικοί όπως λες δεν θέλουμε αντί-Φορτουνη. Έχουμε για 2 θέσεις Βελντε, Μασούρα, Μαρτινς, Παπακανελο + Ποντενσε. 5 γαμημενοι παίχτες και θες και αντι-φορτουνη; Ο Ορτα που είναι 8-10 ( και καλά ) παίζει στην ίδια θέση με Γκαρθία, Μουζακίτη, Μπακουλα, Εσε. Τόσο πολύ επείγει να τον πάρουμε έχοντας ως ΜΟΝΑΔΙΚΌ ΣΤΌΧΟ βάση δηλώσεων του προπονητή το πρωτάθλημα;
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423
Ο Όρτα αποδείχτηκε πολύ χρήσιμος.

Παίζει σε όλες τις θέσεις του κέντρου με εξαιρετική τεχνική κατάρτιση και μεταβίβαση και μακάρι να επιστρέψει.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Ο Όρτα αποδείχτηκε πολύ χρήσιμος.

Παίζει σε όλες τις θέσεις του κέντρου με εξαιρετική τεχνική κατάρτιση και μεταβίβαση και μακάρι να επιστρέψει.
Και ο γιοβετιτς ήταν χρήσιμος, όμως τώρα έχουμε άλλους στην θέση του. Όπως το ίδιο και ο Ορτα.
Μαλακα, άμα ήμουν 6 μήνες σε κώμα, ξυπνούσα και διάβαζα αυτή την λατρεία για τον Ορτα θα νόμιζα ότι είχαμε ένα κράμα Ιμπαγασα-Βαλμουενα...
 

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Η ομαδα λοιπον αυτη την στιγμη εχει ολη την αμυνα+τερμα ιδια με περσυ.

Καλυφθηκε το μεγαλο κενο πισω απ τον Ροντι που περσυ επαιξε 50 ματς. Στα χαρτια ο Κοστινια πολυ καλη επιλογη, σιγουρα ακομα νωρις για να κρινουμε.
Αποδυναμωθηκαμε στα αριστερα, ο Αποστολοπουλος ταλεντο δεν θα επρεπε να θεωρειται(22 ειναι) αλλα παιχτης που πρεπει να προσφερει καλες ποιοτικες λυσεις. Σιγουρα κατωτερος του Ριτσαρντς αλλα επισης σαφως πιο αξιοπιστος στην διαθεσιμοτητα του. Ειμαι υπερ του να περιμενουμε μεχρι Δεκεμβρη για να δωσουμε την (τελευταια)ευκαιρια σε Ορτεγκα να μας διαψευσει , γιατι προς το παρον μοιαζει για εναν απολυτα μετριο παιχτη.
Στην αμυνα κατα την δικη μου αποψη ειμαστε σαφως καλυτεροι. Ο Πιρολα ηταν μεχρι πριν 2 χρονια ο καλυτερος Ιταλος αμυντικος κατω των 21. Το λιγο που τον εχω δει ειναι σαφεστατα καλυτερος απ ολους τους περσινους μας σεντερ μπακ πριν ερθει ο Καρμο και ανεβει ο Ρετσος.
Ολοι θα θελαμε εναν καλυτερο του Ρετσου για παρτενερ του Καρμο αλλα κερδισε περσυ την θεση του βασικου με το σπαθι του, ο προπονητης τον εμπιστευεται οποτε εμεις ας κανουμε τουμπεκι. Οι Ντοη, Κουτσιδης και Μπιανκον ειναι μια χαρα για το ροτειτον.

Στο κεντρο κρατησαμε τα 2/3 που η ομαδα εκανε τα καλυτερα παιχνιδια της και οχι δεν μιλαω για τον Ορτα ως αυτον που λειπει αλλα τον Ιμπορα. Περσυ τα καλυτερα ματς μας τα καναμε με τον Ιμπορα μπροστα απ τα σεντερ μπακ , Εσε κατι ενδιαμεσα σε κοφτη και box to box και Τσικινιο πιο μπροστα.
Φαινομενικα πηραμε παιχτη με τα ιδια χαρακτηριστικα του Ιμπορα( Γκαρσια) και αλλαγη του Εσε (Σταμενιτς) που περσυ δεν εβγαινε ποτε απ την 11αδα. Ο Γκαρσια οπως τον ξερω για μενα ειναι πανω κατω στα ιδια με τον καλο Ιμπορα του 2ου μισου της σεζον. Ο Σταμενιτς δυστυχως φαινεται μετριος αλλα υπαρχει σαν λυση για το ροτειτον που δεν υπηρχε περσυ.
Στα εξτρεμ αν ερθει και ο κοντος ειμαστε σαφως καλυτεροι, αν οχι υπαρχει σοβαρο θεμα. Στους επιθετικους επισης καλυτεροι μιας και ο Γιαρεμτσουκ ειναι αυτο που ελειπε περσυ για λυση απ τον παγκο οταν παιζαμε απεναντι σε κλειστες αμυνες.
Ο αχαρος ρολος του 3ου επιθετου που ειχε περσυ ο Αραβας καλυτερα να δωθει οπως και εγινε στον μικρο.

Ουσιαστικα η ομαδα εχασε απ τους βασικους πυλωνες της 3. Ο Κωστας επαιζε εκτος θεσης και η ελευση Βελντε συν την ανοδο του Μαρτινς κανει πιο ολορθολογικη την 11αδα αρα θεωρω πως αντικατασταθηκε επαξια. Ο Ιμπορα το ιδιο μενει να δουμε την κατασταση του Γκαρσια. Αντι-Ορτα μενει να δουμε αν θα ριξουμε στα βαθια καποιους απ τους μικρους η αν θα κανουμε κινηση. Μοναδικη παραφωνια η πιθανη μη επιστροφη του κοντου. Θελω να πιστευω πως το κολπο μεσω Νοτινχαμ για Καρμο , δειχνει οτι θα τον κλεισουμε τελικα.

Κλασικος Ολυμπιακος της τελευταιας στιγμης αλλα για μενα απ την στιγμη που δεν ειχαμε Ευρωπη αρα μηδαμινο κινδυνο πριν τον Σεπτεμβρη καλα εκαναν και το τρεναραν οσο μπορουσαν.

Οταν ειδικα βλεπεις πως και τα 3 αλλα κλοουν σωματεια ειναι χειροτερα και στην θεωρια και στην πραξη απο περσυ δεν βλεπω λογο ανησυχιας για να κρινουμε νωρις κατι αρνητικα, οπως καλα καναμε περσυ και προπερσυ που ο σχεδιασμος ηταν εντελως κουτουρου.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423
Και ο γιοβετιτς ήταν χρήσιμος, όμως τώρα έχουμε άλλους στην θέση του. Όπως το ίδιο και ο Ορτα.
Μαλακα, άμα ήμουν 6 μήνες σε κώμα, ξυπνούσα και διάβαζα αυτή την λατρεία για τον Ορτα θα νόμιζα ότι είχαμε ένα κράμα Ιμπαγασα-Βαλμουενα...

Και ο Γιόβετιτς χρήσιμος αλλά αυτός δεν ήθελε να παραμείνει.

Επίσης ο Γιόβετιτς είναι 35 ετών ενώ ο Όρτα 27 ...
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.062
Κριτικές
8
Like
31.988
Πόντοι
4.936
Και ο Γιόβετιτς χρήσιμος αλλά αυτός δεν ήθελε να παραμείνει.

Επίσης ο Γιόβετιτς είναι 35 ετών ενώ ο Όρτα 27 ...
Άσχετο, το θέμα είναι ότι έχουμε παίχτες και στις θέσεις των 2 οι οποίοι είναι αρκετοί για 32 αγώνες.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.259
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Γιατί αυτό του είπαν. Αν του έλεγαν "στ αρχιδια μας το πρωτάθλημα , φτιαξε κορμο για τα επομενα 10 χρονια" θα εκανε αυτο.
Αλλά ξέρουμε όλοι οτι αυτο δεν υφισταται σε καμια περιπτωση. Ακομα κι αν βγει καποιος παιχτης , θα πουληθεί παραυτα με το που παιξει ενα εξαμηνο , όπως πουληθηκε ο Ρετσος, ο Τσιμικας , ο Μητρογλου , ο Μανωλας...Ή στα πιο προσφατα ο Κουλιερακης και ο Ιωαννιδης που παιρνει σειρα.
Πάνε πια οι εποχές με σημαίες τυπου Τζολε. Σημερα ο Τζολε θα ειχε πουληθεί τον πρώτο ή το δευτερο μαξ χρονο.
Συνεπως , εμενα ως οπαδό , πλεον δε με νοιάζει. Δε με νοιάζει αν ο χοντρος θα βγαλει λεφτα απ τον Εσσε , τον Πιρολα , τον Βελντε ή τον Μουζακιτη , τον Μπακουλα και τον Παπακανελλο. Δε μου καιγεται καρφακι. Ουτε νιωθω καμμία υπερηφανεια για το αν ειναι καποιος απο τις ακαδημιες μας ή οχι εφοσον δεν παιζει στον Ολυμπιακο.
Έκαναν το ποδόσφαιρο αναλώσιμο , αναγκαστικα θα το βλεπουμε ως τετοιο. Μονο η φανέλα και οι οπαδοι εχουν ακομα αξια.
Αυτο που λες αφορα γενικα την οικονομια κ την κοινωνια, οχι μονο την μπαλα... Ολα ειναι θεμα προσφορας κ ζητησης....ολα πωλουνται... Ακομα και οι ιδεες, οι ιδεολογιες, οι πατριδες, εδω πωλουνται οι ανθρωποι..... Απλα οι ομαδες διαφερουν λιγο απο τα μαγαζια κ τις επιχειρησεις... Καμια φορα τα παιρνουν στην κρανα οι ρομαντικοι οπαδοι κ ματαιωνουν ειλημμενες αποφασεις.... Βλεπε τι εγινε με τους αγγλους πριν 3 χρονια.. Βγηκαν μπροστα οι οπαδοι κ το βουλωσαν οι διοικησεις... Μπορει προσωρινα, αλλα εγινε.....
Στην περιπτωση μας μην τον υποτιμας καθολου τον παππου Μεντι.... Δεν μου φαινεται φερεφωνο να κανει οτι του λενε.. Εχει προσωπικοτητα..... Και ο χοντρος - ασε που αδυνατισε ρε, εχασε 20 κιλα τουλαχιστον, μην τον λετε χοντρο - εχω την εντυπωση οτι καπως, καπου βλεπει στον παππου Μεντι κατι απο τον πατερα του... Καπως οπως οι απανταχου γαυροι... Μη βαρατε... Ειναι πατρικη φιγουρα.... Ξεροκεφαλος, αυστηρος, παραδοσιακος, αλλα ακριβοδικαιος κ υποστηρικτικος....
Του εχω εμπιστοσυνη..... Αντε συγκινηθηκα παλι καργιοληδες...
Και μην ξεχνιομαστε..... Σε 4 μερες εχουμε επετειο... 3 μηνες κυπελουχοι Ευρωπης.... :rockon::rockon::rockon::rockon:
Κρατατε λιγο τα μπινελικια κ τις χριστοπαναγιες για τους αλλοθρησκους...
ΘΡΥΛΟΣ!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom