ΟμοίωςΕίμαι κάτοχος ευρωπαϊκού τίτλου τύπε , μη με συγκρίνεις με καφενεία
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.071
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.964
- Πόντοι
- 46.423
Ολυμπιακός: Η Ομοσπονδία της Σαουδικής Αραβίας βάζει εμπόδια στην Αλ Σαμπάμπ για τον Ποντένσε
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Σαουδικής Αραβίας, η Επιτροπή Χρηματοοικονομικής Βιωσιμότητας θέτει εμπόδια στην Αλ Σαμπάμπ για την έγκριση των μεταγραφών του Ποντένσε και του Ερμόσο.
www.sport24.gr
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.411
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.831
- Πόντοι
- 28.246
Διαβασε παραπάνω για τους Σαουδάραβες για Ποντενσε. Και εμεις καναμε χτες σαν φρεσκοχωρισμενα κοριτσακια. Αμ δεν ειναι μαλακας ο χοντρος. Ξερει τι του γίνεται...Είμαι κάτοχος ευρωπαϊκού τίτλου τύπε , μη με συγκρίνεις με καφενεία
Glyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.479
- Like
- 15.952
- Πόντοι
- 3.556
Δυο είναι τα σενάρια. Είτε ο χοντρός θα κάνει ρελάνς και θα φέρει καρμο, ποντενσε. Θα με έχει ξεφτιλίσει , και θα βγω εδώ δημόσια να ζητάω συγνώμη και να λέω έκανα σαν μια κργιολα Ρουμάνα που είχα όταν είχε περίοδο.Διαβασε παραπάνω για τους Σαουδάραβες για Ποντενσε. Και εμεις καναμε χτες σαν φρεσκοχωρισμενα κοριτσακια. Αμ δεν ειναι μαλακας ο χοντρος. Ξερει τι του γίνεται...
Η θα φέρει τίποτα καραβιες πάλι από δανεικούς και συνταξιούχους και θα λέει το πάλεψα αλλά είχε ffp, παίξανε Άραβες δεν τα κατάφερα και μαλακιες.
Ο Ολυμπιακός είναι και εταιρια , έτσι οργανώνει τα καράβια του ο πολντο;
Χάθηκε μοναδική ευκαιρία , να έχουν κλείσει μεταγραφές , παίκτες και τα πάντα από Ιουνιο,όπως ζήτησε και ο κοουτς, αλλά ο χοντρός ήθελε πρώτα να ξεπουλήσει τα ακριβά διαρκείας και να μας πουλάει παραμύθι μέσω των τανας γιούς (προσβάλω και τα εργαζόμενα κορίτσια , σιγά μη βγάζανε τέτοια τσουτσεκια για παιδιά) πληρωμένων δημοσιογράφων της πλάκας
Έτσι έφτασε ο Ολυμπιακός , να έχει κάθε τόσο 50 παίχτες , στην πλειοψηφία άχρηστους , αντί να έχεις ένα μείγμα Ελλήνων και καλών ξένων που κάνουν τη διαφορά και που πάντα έκαναν ιστορικά τη διαφορά στην ομάδα.
Τις τρεις ποδοσφαιρικές ομάδες γιατί τις έχει ; εδώ τον Ολυμπιακό τον έχει του πεταματού , τη Ριο Αβε γιατί την πήρε. Τι είδους βρωμοδουλειές έχει από πίσω;
Κυριακή κοντή γιορτή , εγώ το λόγο μου τον κρατάω και μακάρι να με ξεφτιλίσει το μοσχάρι
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.411
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.831
- Πόντοι
- 28.246
Αυτο περιμενω εγω. Να με ξεφτυλισει για το χτεσινο μπινελικι που εσουρα. Δεν δινω πολλες πιθανοτητες να μην φερει παιχτες ειτε αυτους ειτε αλλους. Απλα το προηγούμενο σχολιο εχει να κανει με το οτι τοσα ακούμε, τοσα διαβαζουμε αλλα δεν πηγε και κανενας να τον παρει Ποντενσε και κανένας δεν εδειξε να υπολογιζει Καρμο. Και ας με κάνει ρομπα, δεν με νοιάζει κσθολου. Και οι Αγγελοπουλοι με κανανε ρομπα φετος....Δυο είναι τα σενάρια. Είτε ο χοντρός θα κάνει ρελάνς και θα φέρει καρμο, ποντενσε. Θα με έχει ξεφτιλίσει , και θα βγω εδώ δημόσια να ζητάω συγνώμη και να λέω έκανα σαν μια κργιολα Ρουμάνα που είχα όταν είχε περίοδο.
Η θα φέρει τίποτα καραβιες πάλι από δανεικούς και συνταξιούχους και θα λέει το πάλεψα αλλά είχε ffp, παίξανε Άραβες δεν τα κατάφερα και μαλακιες.
Ο Ολυμπιακός είναι και εταιρια , έτσι οργανώνει τα καράβια του ο πολντο;
Χάθηκε μοναδική ευκαιρία , να έχουν κλείσει μεταγραφές , παίκτες και τα πάντα από Ιουνιο,όπως ζήτησε και ο κοουτς, αλλά ο χοντρός ήθελε πρώτα να ξεπουλήσει τα ακριβά διαρκείας και να μας πουλάει παραμύθι μέσω των τανας γιούς (προσβάλω και τα εργαζόμενα κορίτσια , σιγά μη βγάζανε τέτοια τσουτσεκια για παιδιά) πληρωμένων δημοσιογράφων της πλάκας
Έτσι έφτασε ο Ολυμπιακός , να έχει κάθε τόσο 50 παίχτες , στην πλειοψηφία άχρηστους , αντί να έχεις ένα μείγμα Ελλήνων και καλών ξένων που κάνουν τη διαφορά και που πάντα έκαναν ιστορικά τη διαφορά στην ομάδα.
Τις τρεις ποδοσφαιρικές ομάδες γιατί τις έχει ; εδώ τον Ολυμπιακό τον έχει του πεταματού , τη Ριο Αβε γιατί την πήρε. Τι είδους βρωμοδουλειές έχει από πίσω;
Κυριακή κοντή γιορτή , εγώ το λόγο μου τον κρατάω και μακάρι να με ξεφτιλίσει το μοσχάρι
Βεβαια, δεν εχει φυγει απο το μυαλό μου οτι ο ενας, Καρμο, τον βάλει το Σαββατο με την Ριο Αβε βασικο και ο παιχτης πει θα μεινω, αφου επαιξα. Και ο Ποντενσε να δεχτει καμια ανανεωση που δεν θα γινει στο αμεσο μελλον και καλα αλλα θα ειναι καποια και καλα προφορικη συμφωνια.
Ο χοντρός μου θυμιζει ενα φιλο μου που εχει χρημα καργα. Του λεει η γυναικα του, θελω ενα δωρακι. Τι; iphone ας πούμε. Καλα θα το πάρουμε κανε υπομονη. Αυτος το εχει παρει και το εχει κρυμμενο, δεν της το δινει. Και μολις βγει κανένας καβγας, πάει μετα απο μια μερα δυο και της δινει. Η γυναικα παθαινει Αλτσχάιμερ εκεινη την στιγμη.
Καταλαβες γιατι δεν του εχει κλεισει το ροστερ του Βασκου απο τις 20 Ιουλη;
Τελευταία τροποποίηση:
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.284
- Πόντοι
- 12.756
Τα θελει ο κωλος σου, και εσενα. Ειπα οτι τον εχω ικανό τον χοντρό να ασχοληθει με δαύτον και οχι με τον Ποντενσε για να κανει τη μόστρα.
Δεν ειπα οτι θα τον φερει. Η οτι θα δεχτει να ερθει αυτος

Συνημμένα
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.411
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.831
- Πόντοι
- 28.246
Ναι ρε κωλομπαρα, δεν βαζεις εσυ λινκ και φταιω εγω.
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.923
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.037
- Πόντοι
- 5.946
Εκτός από άσχετος είσαι και άσχετος...Μηπως τον φερνει για αντικατάστατη του Εσε;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.411
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.831
- Πόντοι
- 28.246
Που εισαι σχετικέ. Ακομα περιμενω να με κανεις να μην ξανα γραψω στο νημα τούτο. Μου το εχεις τάξει αλλα δεν εκανες και κατι μεχρι τωρα.Εκτός από άσχετος είσαι και άσχετος...
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.923
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.037
- Πόντοι
- 5.946
Μαλλον για αντικατάστατη του τσολακη τον θέλει τον τσιμικα... Άσε μου έχεις κάνει ζημιά ζητάμε πελάτες με το μικροσκόπιο......Να γράφεις φίλε μου να γελάμε λίγο με τις μαλακίες σου....Που εισαι σχετικέ. Ακομα περιμενω να με κανεις να μην ξανα γραψω στο νημα τούτο. Μου το εχεις τάξει αλλα δεν εκανες και κατι μεχρι τωρα.
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Ναι ειμαι σιγουρος....ειναι το μπακ απ του Ρομπερτσον και στη πρεμιερα επαιξε και βασικος.Αμα ειναι να φυγει απο τη Λιβερπουλ θα εχει απειρες προτασεις απο ομαδες οπως στην Ιταλια....για ποιο στο πουτσο λογο να τον δωσει δανεικο σε εμας και γιατι να θελει και ο ιδιος να γυρισει στη Ψαροκωσταινα;Εισαι σιγουρος οτι δεν θα ερθει με οποιαδηποτε μορφη απόκτησης;
Αν με ρωτησεις δεν ξερω ουτε αν ερθει ουτε αν δεν ερθει. Εσυ εισαι σίγουρος οτι δεν θα ερθει;
Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Τι απαντας ρε σουρα στον αδιαφορο μαλακα....μονο εσυ ασχολεισαι πλεον.Που εισαι σχετικέ. Ακομα περιμενω να με κανεις να μην ξανα γραψω στο νημα τούτο. Μου το εχεις τάξει αλλα δεν εκανες και κατι μεχρι τωρα.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.071
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.964
- Πόντοι
- 46.423
Ο Κάρμο εντός Σαββατοκύριακου στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό!
Νταβίντ Κάρμο - Ολυμπιακός: Έκλεισε στο Λιμάνι και ταξιδεύει άμεσα στην χώρα μας για να φορέσει και επίσημα τα ερυθρόλευκα



Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Να κλεισει καποιος το κινητο του Μεντιλιμπαρ μην τυχον αλλαξει γνωμη και χαλασει τη μεταγραφη....![]()
Ο Κάρμο εντός Σαββατοκύριακου στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό!
Νταβίντ Κάρμο - Ολυμπιακός: Έκλεισε στο Λιμάνι και ταξιδεύει άμεσα στην χώρα μας για να φορέσει και επίσημα τα ερυθρόλευκαwww.sportdog.gr
![]()
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.257
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.798
- Πόντοι
- 13.116
Δεν ξερω τι θα κανουν, αλλα αν ειναι να παρει παικτη εκει, κ το ζητησει ο προπονητης, προτιμω Τσιμικα απο το μεγαλυτερο ταλεντο του Ισραηλ ( αληθεια, που διαολο πηγε αυτος κ τον πληρωσαμε κ 2 μυρια), απο κανα σαπιοκοιλια στυλ Μαρσελο, απο κανα δανεικο που θελει 6 μηνες να προσαρμοστει κλπ.Φιλε, αν ειναι να μου φερει πισω τον Τσιμικα εστω δανεικο, περισσοτερο κακο θα κανει παρα καλο. Και απο πανω θα μου το πουλησει για βόμβα ο σανοπρωταθλητης και ο χοντρος. Βομβα τον Τσιμικα που τον εβγαλε ο Ολυμπιακός.
Ποιο ειναι το κακο; Θα περιορισει τον Αποστολοπουλο, με Ορτεγκα μαζι.
Αν πεις οτι ξεφορτωνεται τον Ορτεγκα που μονο απο το κεντρο και μπροστα αξιζει και κονομησουμε, τοτε ναι, εστω δανεικος μου κανει για εναν χρονο ο Κώστας. Θα βοηθησει και τον μικρο ο Τσιμικας.
Καρμο Τσιμικας κ ειμαστε σουπερ.... Αν φυγει Μπιανκον θελουμε κι αλλον οποτε δεν μπορει να κανει συνεχεια μεταγραφες, πρεπει να παρει δανεικους......
Ποντενσε πιστευω θα ερθει.... Οποτε μενει ο Ορτα εστω καποιος αλλος στη θεση του..... Αν τα βαλεις ολα κατω, ειναι 3 μεταγραφες κ 2 δανεικοι.....
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.257
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.798
- Πόντοι
- 13.116
Μη διαβαζεις αυτο το κωλο site ρε συ.... Σαν το sdna ειναι... Χαβαλεδες...![]()
Ο Κάρμο εντός Σαββατοκύριακου στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό!
Νταβίντ Κάρμο - Ολυμπιακός: Έκλεισε στο Λιμάνι και ταξιδεύει άμεσα στην χώρα μας για να φορέσει και επίσημα τα ερυθρόλευκαwww.sportdog.gr
![]()
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.071
- Κριτικές
- 174
- Like
- 118.964
- Πόντοι
- 46.423
Μη διαβαζεις αυτο το κωλο site ρε συ.... Σαν το sdna ειναι... Χαβαλεδες...
Όλα τα site τα ίδια γράφουν με άλλα λόγια.
Οι τελευταίες λεπτομέρειες για τη μεγάλη συμφωνία Ολυμπιακού-Πόρτο: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Κάρμο
Την Παρασκευή (23/8) θα πραγματοποιηθεί ένας τελευταίος κύκλος επαφών του Ολυμπιακού με την Πόρτο, προκειμένου να ρυθμιστούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες για το deal. Οι δράκοι προσπαθούν να κλείσουν άλλον στόπερ.
www.sport24.gr
«Ολυμπιακός και Πόρτο θα καθίσουν ξανά στο τραπέζι για Κάρμο την Παρασκευή»
Η «A Bola» αναφέρει ότι Ολυμπιακός και Πόρτο θα έχουν νέο κύκλο συζητήσεων για τον Νταβίντ Καρμό την Παρασκευή.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.411
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.831
- Πόντοι
- 28.246
Δεν βαζεις μυαλο εσυ... (το οτι ακόμα δεν τον εχει αγοράσει τον Ποντενσε ειναι μια αλλη κουβεντα)Ναι ειμαι σιγουρος....ειναι το μπακ απ του Ρομπερτσον και στη πρεμιερα επαιξε και βασικος.Αμα ειναι να φυγει απο τη Λιβερπουλ θα εχει απειρες προτασεις απο ομαδες οπως στην Ιταλια....για ποιο στο πουτσο λογο να τον δωσει δανεικο σε εμας και γιατι να θελει και ο ιδιος να γυρισει στη Ψαροκωσταινα;
Ναι τυπε μου ο Ποντενσε που εχει φτιαξει ενα καλο ονομα στην Αγγλια θα ερθει τρεχοντας πισω στο Ελλαντα και μαλιστα σε καλη ηλικια....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K