Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
Ξέρω έναν μεγιστάνα, έχει σπίτι στην Μύκονο...ποιον βαθυπλουτο ξερουμε απο εδω για ενα μικρο δανειακι;

Ξέρω έναν μεγιστάνα, έχει σπίτι στην Μύκονο...ποιον βαθυπλουτο ξερουμε απο εδω για ενα μικρο δανειακι;

Λείπεις?λυπαμαι αλλα ειμαι εκτος![]()

aυτο δεν ειναι δανειο αλλα δεκαετες ομολογο με επιτοκιο τραπεζας κρητης στον κοσκωτα.θελω 5000,θα δινω 50 τον μηνα και θα αποπληρωσω 5500![]()
ε τωρα τα παραλες φιλε-μπαρεaυτο δεν ειναι δανειο αλλα δεκαετες ομολογο με επιτοκιο τραπεζας κρητης στον κοσκωτα.
σε δραχμες?aυτο δεν ειναι δανειο αλλα δεκαετες ομολογο με επιτοκιο τραπεζας κρητης στον κοσκωτα.
ο αθηναιος θα παρει γιουρο αλλα θα αποπληρωσει σε πεσος.σε δραχμες?
δραχμας δεν διδεισε δραχμες?
πιο μουνι σε εβρισε-απειλησε-εδειρε.μουνοπανα βαζελες οτι θελετε το λετε εδω οχι σε πμ.... ψωλοπουστες
μουνοπανα βαζελες οτι θελετε το λετε εδω οχι σε πμ.... ψωλοπουστες
ο φιλος μπουχος λες να στηθει οθωμανικα στον μπεο?
μπα θα περασει ευκολα απο τον Χοντροο φιλος μπουχος λες να στηθει οθωμανικα στον μπεο?
κατι αναρχιδα βαρε.....δεν αξιζει ουτε το τιναγμα της πουτσας μου μετα το κατουρημαπιο μουνι σε εβρισε-απειλησε-εδειρε.![]()
ελα μην ασχολεισαι φιλε-τρουμπ...κανουμε ωραιο χαβαλε ΚΑΙ για τα ποδοσφαιρικα,λιγο καζουρα και μεχρι εκεικατι αναρχιδα βαρε.....δεν αξιζει ουτε το τιναγμα της πουτσας μου μετα το κατουρημα
μου χαλαει της ειδοποιησεις ενα πουστρακι που γουσταρει νεγρους.... εμεις μια χαρα ειμαστεελα μην ασχολεισαι φιλε-τρουμπ...κανουμε ωραιο χαβαλε ΚΑΙ για τα ποδοσφαιρικα,λιγο καζουρα και μεχρι εκει