Αντριάνα εννοείς την Ουγγαρέζα ξανθιά στο πάνω μαγαζί;που είναι πολύ καιρό; επίσης μόλις διάβασα για 5αρια βυζιά δεν υπάρχει περίπτωση να μη πάω μόλις γυρίσω από Αθήνα σε δέκα μέρες....όποιος πάει νωρίτερα ας ενημερώσει ρε μύστες!!!!Καλημέρα μάγκες
Πέρασα χθες απ το mall του Ροδίτη και είχε μια καινούρια παρουσία στο ισόγειο, όνομα δεν μου ανεφερε αλλά ήταν όλο χαμόγελα και γούστα στο δωματιο με έταιρο συναγωνιστή και μόλις βγήκε ολόγυμνη στο σαλόνι είδα μια ψηλή ξανθιά με 5+ πεσμενο στήθος και κωλίδι Βραζιλιάνικο.................. όποιος αντέχει ας περάσει για δοκιμή και ποστάρισμα εντυπώσεων................. εγώ τίμησα την σταθερή πλέον Ανδριανα η οποία όσο παει και ομορφαίνει, γλυκαίνει και χαμογελαει αυθόρμιτα............... ίσως γιατί έβαλε μερικά σωστά κιλά ακόμη!!!!!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).