βριζω τον σπιντ απο μεσα μου γτ μας εχει πρηξει καθε βραδυ με τα φαγητα του και με κανει να πειναω!!!!!!!!!!!!!!! ;D Εμ! Τι να σου κανω? ;D Αντε θα φαω και ενα πιατο για σενα!!! :headbang3: