Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σιγουρα!!φενετε εξαλου στο ποστ με το οποιο ξεκινησε το θρεντ του!!Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν αποχώρησε λόγω κάποιας "στραβής" με το site.
και ο θρυλος επιχειρηση!!καταλαβα.....Οι αφοι Γιαννακοπουλοι ειναι χομπιστες, απο καυλα κανουν οτι κανουν. Ο κοκκαλης ειναι επιχειρηματιας. αααα και μην συγκρινεις το μπασκετ με το ποδοσφαιρο... εντελως διαφορετικα πραγματα.
με την αποψη που καταθετεις αν τη θεωρησω και ποιο γενικη η επομενη κινηση θα ειναι να διωξετε το λεμονη και να παρετε αλεφαντο και αν αυτο δεν σας κανει πρωταθλητες ευρωπης να πατε παλι στον ρωσοποντιο.(ματζου....νι).καλα να παθουμε και χασαμε.. 8 ευκαιριες και η μπαλα δεν εμπενε με τιποτα το ποδοσφερο τιμωρει και ο καστιγιο ασ αφησει τους βεντετισμους και ασ μαθει πως μπενει η μπαλλα στα διχτυα πρωτη φορα βλεπω επαγγελματια παιχτη σε ενα τοσο κρισιμο παιχνιδι να κλωτσαει την μπαλα στον ουρανο...ουτε καν στην εξεδρα..και ηταν μονος με τον τερματοφυλακα..αν και ο ολυμπιακος επαιξε καλυτερα και μου φανικε μια κλαση ανωτερος απο τον παναθηναικο κατοχη μπαλας 65 % ευκαιριες και μου εδωσε την εντυπωση οτι τα εδωσε ολα πιστευω οτι του χρονου χρειαζετε καλυτερο επιθετιο διοτι αυτος ο καστιγιο δεν μου γεμιζει το ματι μου θυμιζει εντονα οφορικουε..μακαρι να πεσω εξω...αλλα επιθετικο για να βαζει γκολ στον ιωνικο και στο περιστερι....δεν κανει για τον ολυμπιακο ουτε και για ευρωπη εμεις θελουμε σεντερ που να βαζει γκολ στα δυσκολα οχι στα ευκολα ο κωσταντινου μονος δεν φτανει..
Συμφωνω περιπου μαζι σου για το ξεσκαρταρισμα ορισμενω ποδοσφαιριστων .Ο ΟΣΦΠ χρειάζεται γενική αναδόμιση στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Κυρίως όσον αφορά τους παίχτες πρέπει να φύγει όλο το ΚΑΠΗ, όπως οι Ριβάλντο, Τζόρτζεβιτς, Ανατολάκης κλπ - διότι αν και τώρα έχουν κάποιες σημαντικές δυνατότητες δεν μπορείς να χτίσεις το μέλλον του συλλόγου (και ιδιαίτερα το ευρωπαϊκό) με αθλητές που σε 1-3 χρόνια θα πάρουν "σύνταξη". Οφείλουμε να ρισκάρουμε όπως ο ΠΑΟ και να βάλουμε κάνα ταλέντο στη βασική 11άδα (βλέπε παράδειγμα Νίνη), αλλιώς η αυτοκρατορία θα ανήκει στο παρελθόν σύντομα.
Στο μπάσκετ αξίζει να πηγαίνεις κ να συμπαραστέκεσαι αν είσαι γαύρος.Στη μπάλλα όντως σας κοροιδεύουν ψιλο γαζί
ονοματα ονοματα 5-6????????Ενώ εσένα αδερφέ, δεν σε κοροιδεύουν. Ευγε.
Εμείς τουλάχιστον έχουμε δεί και 5-6 παιχταράδες,
Φέτος θα ξεχρεώσει η ΑΕΚ τα παλιά της χρέη+τα τρέχοντα έξοδα περί οφειλών όπως λες.