Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (1 μέλη και 10 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

Serpico748

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2025
Μηνύματα
86
Like
356
Πόντοι
20
Kαλησπέρα σε όλους. Ξεκίνησα πρόσφατα την κατανάλωση σκευασμάτων (cialis) για να ανταπεξέλθω με εξαιρετικά καυλωμένη 25χρονη (είμαι 35) της οποίας το μυαλό είναι μονίμως στο γαμήσι σε κάθε του διάσταση (θα μιλήσω σε άλλο νήμα). Είχα δοκιμάσει το Καλοκαίρι και elogis και έκανε δουλειά, τελευταία όχι τόσο. Βρισκόμαστε μόνο Σάβ/κα αραιά, αλλά για το τριήμερο - πρέπει - να γίνεται πόλεμος.

Με το Cialis με έχει πάει αρκετά καλά και θα ήθελα να ρωτήσω τι παίζει με Sandoz Sildenafil. Πήρα το 50mg αλλά θέλω πληροφορίες για το πως να το χρησιμοποιήσω και πότε δουλεύει καλά. Έχει τελείως άλλη λειτουργία; Ξέρω ότι είναι πιο short term, αλλά πως πρέπει να το χρησιμοποιήσω;
Ευχαριστώ πολύ
Αδερφέ, γράψε λίγο για το καβλακι που ξεμουνιαζεις...
 

ANTIMETPO

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2025
Μηνύματα
39
Like
39
Πόντοι
0
Το λένε και οι οδηγίες ότι μπορεί να κάνει ταχυκαρδία με ταυτόχρονη δυσφορία, η οποία είναι ανησυχητική αν είναι ακανονιστη.
Επειδή όλα αυτά ρίχνουν την πίεση, μπορεί σε κάποιους η καρδιά να ανεβάσει τους παλμούς για να δώσει ώθηση στο αίμα. Όμως σπάνια αυτό θα είναι κάτι πολύ έντονο. Δεν πρέπει να έχεις πιει αλκοόλ ή κάποιους χυμούς που αναφέρει στο χαρτάκι οδηγιών. Επίσης αν παίρνεις χάπι πιέσεως, θα σου πει ο καρδιολόγος σε ποια χρονική απόσταση θα καταναλώσεις βιάγκρα.
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.414
Πόντοι
5.956
Επειδή όλα αυτά ρίχνουν την πίεση, μπορεί σε κάποιους η καρδιά να ανεβάσει τους παλμούς για να δώσει ώθηση στο αίμα. Όμως σπάνια αυτό θα είναι κάτι πολύ έντονο. Δεν πρέπει να έχεις πιει αλκοόλ ή κάποιους χυμούς που αναφέρει στο χαρτάκι οδηγιών. Επίσης αν παίρνεις χάπι πιέσεως, θα σου πει ο καρδιολόγος σε ποια χρονική απόσταση θα καταναλώσεις βιάγκρα.
Σωστά, στη πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι ήπιο. Συντείνει πάντως η ένταση του αγώνα στο ανέβασμα των παλμών, σε όσους αργούν να χύσουν.

Και με τους χυμούς ισχύει. Δεν θέλει grapefuit και pomelo. Αυξάνουν τον κίνδυνο για παρενέργειες (πονοκέφαλο, έξαψη, ζάλη, πτώση πίεσης) γιατί αναστέλλουν τα ένζυμα που μεταβολίζουν τη δραστική ουσία με αποτέλεσμα να παρατηρούνται υψηλά επίπεδα του φαρμάκου στο αίμα.
 

ollandos3

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2008
Μηνύματα
593
Like
23
Πόντοι
6
Σωστά, στη πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι ήπιο. Συντείνει πάντως η ένταση του αγώνα στο ανέβασμα των παλμών, σε όσους αργούν να χύσουν.

Και με τους χυμούς ισχύει. Δεν θέλει grapefuit και pomelo. Αυξάνουν τον κίνδυνο για παρενέργειες (πονοκέφαλο, έξαψη, ζάλη, πτώση πίεσης) γιατί αναστέλλουν τα ένζυμα που μεταβολίζουν τη δραστική ουσία με αποτέλεσμα να παρατηρούνται υψηλά επίπεδα του φαρμάκου στο αίμα.
Ούτε χυμός πορτοκάλι?
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Επειδή όλα αυτά ρίχνουν την πίεση, μπορεί σε κάποιους η καρδιά να ανεβάσει τους παλμούς για να δώσει ώθηση στο αίμα. Όμως σπάνια αυτό θα είναι κάτι πολύ έντονο. Δεν πρέπει να έχεις πιει αλκοόλ ή κάποιους χυμούς που αναφέρει στο χαρτάκι οδηγιών. Επίσης αν παίρνεις χάπι πιέσεως, θα σου πει ο καρδιολόγος σε ποια χρονική απόσταση θα καταναλώσεις βιάγκρα.

Σωστά...Οι καρδιολόγοι σε όσους παίρνουν αντιυπερτασική αγωγή (που καταστρέφει λίμπιντο και στύση) βιάγκρα συνιστούν σαν λύση. Πάντα όμως με προσοχή γιατί ρίχνει την πίεση (σαν αντιυπερτασικό φάρμακο ξεκίνησε άλλωστε και η στύση προέκυψε στην πορεία σαν παρενέργεια) και μαζί με την αγωγή της υπέρτασης μπορεί να πάει αρκετά χαμηλά. Σεβασμό στην δοσολογία και σε χρονική απόσταση από το αντιυπερτασικό φάρμακο για όσους ΄έχουν θέμα. Κατά τ' άλλα είναι ασφαλέστατο αρκεί να το αντιμετωπίζεις με σεβασμό και όχι σαν καραμελίτσα.
Το να έχεις φάει (ειδικά λιπαρά) ή να έχεις πιεί (σε λογικά πλαίσια) δεν το κάνει ανασφαλές - το κάνει αναποτελεσματικό/μη λειτουργικό
 

soylakostas72

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2023
Μηνύματα
322
Like
300
Πόντοι
21
Το ελογκις το πουλάνε τα φυσικά φαρμακεία αλλά και το φαρμακείο μου που είναι διαδικτυακό αλλά εχει και φυσικό κατάστημα....ή το φαρμαντοτ φυσικό με shop...κλπ

Δεν μιλάω για ξένα φαρμακεία.....

Το σιαλις το πουλάνε μονο τα φυσικά φαρμακεία...το βισγκρα και το σαντοζ μονο φυσικά

Υπάρχουν όμως και φυτικά που πωλούνται και διαδικτυακά
Μπορείς να μου στείλεις το φαρμακείο σου?Σε π.μ.
 

ANTIMETPO

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2025
Μηνύματα
39
Like
39
Πόντοι
0
Σωστά...Οι καρδιολόγοι σε όσους παίρνουν αντιυπερτασική αγωγή (που καταστρέφει λίμπιντο και στύση) βιάγκρα συνιστούν σαν λύση. Πάντα όμως με προσοχή γιατί ρίχνει την πίεση (σαν αντιυπερτασικό φάρμακο ξεκίνησε άλλωστε και η στύση προέκυψε στην πορεία σαν παρενέργεια) και μαζί με την αγωγή της υπέρτασης μπορεί να πάει αρκετά χαμηλά. Σεβασμό στην δοσολογία και σε χρονική απόσταση από το αντιυπερτασικό φάρμακο για όσους ΄έχουν θέμα. Κατά τ' άλλα είναι ασφαλέστατο αρκεί να το αντιμετωπίζεις με σεβασμό και όχι σαν καραμελίτσα.
Το να έχεις φάει (ειδικά λιπαρά) ή να έχεις πιεί (σε λογικά πλαίσια) δεν το κάνει ανασφαλές - το κάνει αναποτελεσματικό/μη λειτουργικό
Σχεδιάστηκε για να χαλαρώνει τα λεία μυϊκά κύτταρα των στεφανιαίων αρτηριών (των αγγείων της καρδιάς), να προκαλεί διαστολή των αγγείων αυτών ώστε να ρέει περισσότερο αίμα στον καρδιακό μυ και να μειώνει τον πόνο στο στήθος που προκαλείται από την ισχαιμία. Μια παράξενη παρενέργεια που παρατήρησαν στην πλειονότητα των δοκιμών ήταν πως οι περισσότεροι ασθενείς εμφάνισαν πολύ ισχυρές στύσεις! Δηλαδή, καταναλώνεις Viagra για να κερδίσεις τα οφέλη της έντονης παρενέργειας που προκαλεί! Νιώθεις σαν να πήρες ένα ήπιο ηρεμιστικό όπως έχω ξαναγράψει, αλλά το πέος γίνεται ρόπαλο, εφόσον δεχθείς κάποιο σεξουαλικό ερέθισμα! Επίσης αν χύσεις, στο 4ωρο εκείνο, συνήθως ξανακαυλώνεις αρκετά εύκολα!
 
Τελευταία τροποποίηση:

kpalios9

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2021
Μηνύματα
99
Like
76
Πόντοι
0
Σχεδιάστηκε για να χαλαρώνει τα λεία μυϊκά κύτταρα των στεφανιαίων αρτηριών (των αγγείων της καρδιάς), να προκαλεί διαστολή των αγγείων αυτών ώστε να ρέει περισσότερο αίμα στον καρδιακό μυ και να μειώνει τον πόνο στο στήθος που προκαλείται από την ισχαιμία. Μια παράξενη παρενέργεια που παρατήρησαν στην πλειονότητα των δοκιμών ήταν πως οι περισσότεροι ασθενείς εμφάνισαν πολύ ισχυρές στύσεις! Δηλαδή, καταναλώνεις Viagra για να κερδίσεις τα οφέλη της έντονης παρενέργειας που προκαλεί! Νιώθεις σαν να πήρες ένα ήπιο ηρεμιστικό όπως έχω ξαναγράψει, αλλά το πέος γίνεται ρόπαλο, εφόσον δεχθείς κάποιο σεξουαλικό ερέθισμα! Επίσης αν χύσεις, στο 4ωρο εκείνο, συνήθως ξανακαυλώνεις αρκετά εύκολα!
καλημερα,παιρνεις απο το φαρμακειο sandoz tων 100 το κοβεις στη μεση και παιρνεις τα 50 και εισαι ωραιος και ανετος 15 ευρο ,νομιζω θα συμφωνησουν και αλλοι.
 

Patsoulis1971

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2024
Μηνύματα
34
Like
95
Πόντοι
0
Καλησπέρα κύριοι. Ανάμεσα σε cialis και viagra τι θα προτείνατε για πιο γρήγορη επίτευξη στύσης στον δεύτερο γύρο; Ενώ στον πρώτο γύρο η στύση μου είναι ικανοποιητική, μετά την πρώτη εκσπερμάτιση θέλω αρκετή ώρα για να επανέλθω σε πλήρη στύση λόγω ηλικίας.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.301
Like
2.379
Πόντοι
456
Καλησπέρα κύριοι. Ανάμεσα σε cialis και viagra τι θα προτείνατε για πιο γρήγορη επίτευξη στύσης στον δεύτερο γύρο; Ενώ στον πρώτο γύρο η στύση μου είναι ικανοποιητική, μετά την πρώτη εκσπερμάτιση θέλω αρκετή ώρα για να επανέλθω σε πλήρη στύση λόγω ηλικίας.
Τύπε και τα 2 κάνουν δουλειά. Η βασική διαφορά είναι κυρίως στην διάρκεια. Το cialis κρατάει την επίδρασή του πολύ περισσότερο από το βιάγκρα και είναι πιο ανεπηρέαστο από φαί-ποτό (σε λογικά πλαίσια). Όσο αφορά την αποτελεσματικότητα σε εμένα λειτουργεί καλύτερα το βιάγκρα και μάλλον θεωρείται πιο "σίγουρη" λύση, αλλά επειδή κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός θα πρέπει να δοκιμάσεις και τα 2 και να δεις ποιο σου ταιριάζει καλύτερα.
 

trelokomio81

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2014
Μηνύματα
171
Κριτικές
2
Like
139
Πόντοι
1
Φίλε, να ξέρεις πρώτα απ’ όλα ότι απασχολεί πάρα πολύ κόσμο, απλώς οι περισσότεροι δεν το λένε εύκολα. Ειδικά μετά τα 35–40 είναι από τα πιο συνηθισμένα θέματα που συζητιούνται (έστω και off the record).

Από εμπειρίες που έχουν γραφτεί και δοκιμαστεί από πολλούς:

Δεν είσαι μόνος και δεν έχει σχέση με ανικανότητα. Με την ηλικία απλά μεγαλώνει ο χρόνος αποκατάστασης και πέφτει η ανοχή στην ένταση.
– Τα πολλά προκαταρκτικά καμιά φορά χειροτερεύουν το θέμα, γιατί μπαίνεις ήδη “στο κόκκινο”. Καλύτερα να μπεις νωρίτερα και να ελέγχεις ρυθμό μέσα.
– Το stop–start δουλεύει, αλλά θέλει εξάσκηση. Μόλις νιώσεις ότι πας να φύγεις, σταματάς τελείως για λίγο.
Αναπνοή και χαλάρωση: αν σφίγγεσαι ή κρατάς την αναπνοή σου, τελειώνεις πιο γρήγορα απ’ όσο νομίζεις.
Κρέμες ή σπρέι καθυστέρησης έχουν βοηθήσει αρκετούς, αρκεί να μη γίνει υπερβολή και να σκουπιστούν πριν την επαφή.
– Πολλοί χρησιμοποιούν περιστασιακά χάπι στύσης (όχι μόνιμα) κυρίως για να υπάρχει δεύτερος γύρος χωρίς άγχος. Δεν λύνει το πρόβλημα άμεσα, αλλά βοηθάει πρακτικά.

Το πιο σημαντικό:
Όσο το κάνεις θέμα και πας με άγχος “πάλι θα τελειώσω”, τόσο πιο γρήγορα γίνεται. Είναι φαύλος κύκλος.

Αν επιμένει, ένα τσεκ σε ορμόνες/θυρεοειδή/σάκχαρο δεν είναι κακή ιδέα – σε αρκετούς εκεί κρύβεται το θέμα.
Σ' ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση σου...
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.617
Like
5.507
Πόντοι
1.056

Oldeleven

Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2025
Μηνύματα
16
Like
124
Πόντοι
0
Καλησπέρα σε όλους

Πρόσφατα ζήτησα από φίλο elogis forte. Τα είχε αγοράσει μέσα Σεπτέμβρη με Οκτώβρη. Δεν ξέρω αν θεωρείται η παλιά σειρά ή αν είναι η καινούργια που έχουν πειράξει όπως έχει αναφερθεί από αρκετούς συναδέλφους.

Στο θέμα μας, επειδή ήθελα να το διαπιστώσω ο ίδιος εάν δουλεύει το χάπι ή όχι, πήρα ένα χάπι ολόκληρο με ένα ποτήρι νερό. Την δράση του την ένιωσα πάνω μου μετά από μια ώρα. Είχα έναν ελάχιστο έως λίγο θα έλεγα πονοκέφαλο και τίποτα άλλο από παρενέργειες.

Με το παραμικρό γινόταν πέτρα για δυο μέρες. Να τονίσω ότι το πήρα μόνο και μόνο για να δω εάν λειτουργεί επειδή διάβαζα πολλά και διάφορα του τύπου ότι δεν κάνει αυτό που έκανε κλπ. Δεν το χρησιμοποίησα για να έρθω σε επαφή. Αυτό που ήθελα να διαπιστώσω το διαπίστωσα.

Εν κατακλείδι το χάπι είναι οκ απλώς όντως έχουν αλλάξει κάτι διότι και ο φίλος που μου το έδωσε μου είπε πως η δράση πάντα τον έπιανε στο μισάωρο ενώ τώρα πλέον μετά από μια ώρα.

Αυτά.
 

styleman32

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
480
Κριτικές
1
Like
45
Πόντοι
1
Καλημέρα και από εμένα.
Από πού αγοράζετε Cialis ή γενοσημο διαδικτυακά?
Ευχαριστώ συνάδελφοι.
 

Oldgeorge8

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2025
Μηνύματα
21
Like
46
Πόντοι
0
Καλησπέρα σε όλους

Πρόσφατα ζήτησα από φίλο elogis forte. Τα είχε αγοράσει μέσα Σεπτέμβρη με Οκτώβρη. Δεν ξέρω αν θεωρείται η παλιά σειρά ή αν είναι η καινούργια που έχουν πειράξει όπως έχει αναφερθεί από αρκετούς συναδέλφους.

Στο θέμα μας, επειδή ήθελα να το διαπιστώσω ο ίδιος εάν δουλεύει το χάπι ή όχι, πήρα ένα χάπι ολόκληρο με ένα ποτήρι νερό. Την δράση του την ένιωσα πάνω μου μετά από μια ώρα. Είχα έναν ελάχιστο έως λίγο θα έλεγα πονοκέφαλο και τίποτα άλλο από παρενέργειες.

Με το παραμικρό γινόταν πέτρα για δυο μέρες. Να τονίσω ότι το πήρα μόνο και μόνο για να δω εάν λειτουργεί επειδή διάβαζα πολλά και διάφορα του τύπου ότι δεν κάνει αυτό που έκανε κλπ. Δεν το χρησιμοποίησα για να έρθω σε επαφή. Αυτό που ήθελα να διαπιστώσω το διαπίστωσα.

Εν κατακλείδι το χάπι είναι οκ απλώς όντως έχουν αλλάξει κάτι διότι και ο φίλος που μου το έδωσε μου είπε πως η δράση πάντα τον έπιανε στο μισάωρο ενώ τώρα πλέον μετά από μια ώρα.

Αυτά.
Γειά χαρά μύστη. Κουμπωσες elogis χωρίς να έχεις προγραμματίσει κατάθεση; Μόνο και μόνο για να δεις αν λειτουργεί και να αναφέρεις τα συμπεράσματά σου σε συναγωνιστές; Αυτό κύριοι θα πει ανιδιοτέλεια.Τα σέβη μου μύστη μου. Σε ευχαριστούμε. Αν και προσωπικά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το "νέο"elogis.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom