Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
530
Κριτικές
5
Like
904
Πόντοι
86
Αυτό το cialis σε έμενα ειναι μουφα τελείως.Οπότε το εχω παρει με γκόμενά, με εχει κρεμάσει. Το εχω δοκιμάσει καμποσες φορές στη μέγιστη δόση και ειναι σαν να μην πηρα τίποτα. Το viagra με πιάνει καλά αλλα μονο αν ειμαι νηστικός. Με το cialis έχει και άλλος τέτοια εμπειρία;
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2025
Μηνύματα
297
Κριτικές
1
Like
1.203
Πόντοι
201
Παίρνω σινελνταφιλ Σάντοζων 25 mg όταν είναι να γαμησω και έχω πολύ καλή στύση .
Μετά από συμβουλή φίλου δοκίμασα tadalafil ariti 2 των 5 mg γιατί μου είπε ότι διαρκεί περισσότερο ώρες.
Αλλά σε μένα δε λειτούργησε όπως θα ήθελα. Να αυξήσω τη δόση λέτε; Γνώμη ρωτάω αν έχει κάποιος εμπειρία
γιατι αλλαξες τη σινελνταφιλη εφοσον σε καλυπτε και ειχες πολυ καλη στυση?
 

kyknos123

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2016
Μηνύματα
18
Like
19
Πόντοι
0
Για όποιον θέλει να αποφύγει παρενέργειες cialis-viagra και λοιπά γεννοσημα συναφή ας δοκιμάσει πριν την πράξη με άδειο στομάχι αργινινη 2-3 γρ μονοκοπανια των 1000mg η σε σκόνη με 2 ποτήρια νερό για όποιον δεν έχει σοβαρή στυτική δυσλειτουργία η θέματα διαβήτη και λοιπά καρδιαγγειακά θέματα και σχετικά υγιής θα τον κάνει κάγκελο, δοκιμασμενο
 

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
530
Κριτικές
5
Like
904
Πόντοι
86
Για όποιον θέλει να αποφύγει παρενέργειες cialis-viagra και λοιπά γεννοσημα συναφή ας δοκιμάσει πριν την πράξη με άδειο στομάχι αργινινη 2-3 γρ μονοκοπανια των 1000mg η σε σκόνη με 2 ποτήρια νερό για όποιον δεν έχει σοβαρή στυτική δυσλειτουργία η θέματα διαβήτη και λοιπά καρδιαγγειακά θέματα και σχετικά υγιής θα τον κάνει κάγκελο, δοκιμασμενο
Ρε φίλε κοροϊδεύεις τον κόσμο. Αμα ήταν να γινομαστε καγκελο με αργινινη και κιτρουλινη δεν θα υπήρχαν τα φάρμακα. Τα εχω δοκιμάσει όλα αυτά. Μονο το βιαγκρα και το λεβιτρα σκοτώνουν. Τα υπόλοιπα απλά δίνουν ενα boost. Λιγο το cialis και σχεδόν τιποτα αυτά τα φυτικά που λες.
 

kyknos123

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2016
Μηνύματα
18
Like
19
Πόντοι
0
Ρε φίλε κοροϊδεύεις τον κόσμο. Αμα ήταν να γινομαστε καγκελο με αργινινη και κιτρουλινη δεν θα υπήρχαν τα φάρμακα. Τα εχω δοκιμάσει όλα αυτά. Μονο το βιαγκρα και το λεβιτρα σκοτώνουν. Τα υπόλοιπα απλά δίνουν ενα boost. Λιγο το cialis και σχεδόν τιποτα αυτά τα φυτικά που λες.
Είναι και θέμα διατροφής έτσι? τα συμπληρώματα βοηθάνε όταν υπάρχει ένας γόνιμος υγιείς οργανισμός και εκμεταλλεύονται στο έπακρο ότι υλικά του ρίχνεις στο σώμα, πριν 10-15 μέρες έκανα μια μεγάλη μαλακια, για αρκετές μέρες έπαιρνα μόνο αργινινη-κιτρουλινη συνδυαστικά, είχα μια έξτρα τυπική πρωινή καθημερινή στυση τίποτα άλλο, όταν όμως το συνδυασα τις τελευταίες 3-4 μέρες maca 2000mg την ημέρα με ψευδαργυρο 50mg με ξύπνησε 3-4 η ώρα το τελευταίο βράδυ μια μουδιασμενη θα την έλεγα στυση, όχι καταναγκη να χύσω που έπρεπε να προβώ με το ζορι σε χειρομαλαξη μπας και μου πέσει για να ηρεμήσω γιατί μου προκαλούσε δυσφορία, νομίζω πριαπισμός λέγεται, δεν ξέρω πώς και τι συνεργάστηκαν μεταξύ τους και μου προκάλεσε αυτό αλλά τέτοιες δοσολογιες και συνδυασμοι μεταξύ των θέλει προσοχη
 

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
530
Κριτικές
5
Like
904
Πόντοι
86
Επειδή τα εχω ψάξει, το maca αυξάνει την λίμπιντο, οχι τη στύση και θέλει τουλάχιστον 1 μήνα για να δεις αποτέλεσμα, οχι 4 μέρες, και ο ψευδάργυρος ίσως σου ανεβασει λίγο την τεστοστερόνη, αν και μονο αν είχες έλλειψη πριν,οπότε αυτά που ένιωσες δεν έχουν σχέση με τα συμπληρώματα.
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.588
Like
2.452
Πόντοι
506
Αυτό το cialis σε έμενα ειναι μουφα τελείως.Οπότε το εχω παρει με γκόμενά, με εχει κρεμάσει. Το εχω δοκιμάσει καμποσες φορές στη μέγιστη δόση και ειναι σαν να μην πηρα τίποτα. Το viagra με πιάνει καλά αλλα μονο αν ειμαι νηστικός. Με το cialis έχει και άλλος τέτοια εμπειρία;
Το Βιάγκρα θέλει 2 ωρες μετά το φαΐ αυστηρά
 

dimmanos

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2015
Μηνύματα
138
Like
103
Πόντοι
1
Αυτό το cialis σε έμενα ειναι μουφα τελείως.Οπότε το εχω παρει με γκόμενά, με εχει κρεμάσει. Το εχω δοκιμάσει καμποσες φορές στη μέγιστη δόση και ειναι σαν να μην πηρα τίποτα. Το viagra με πιάνει καλά αλλα μονο αν ειμαι νηστικός. Με το cialis έχει και άλλος τέτοια εμπειρία;
εμενα λειτουργουσε αψογα αλλα τις τελευταιες 3 φορες κατι δεν μου πηγαινε καλα!!Για αυτο ρωτησα για την δοσολογια του καθε χαπιου πιο πανω!!Ισως να ημουν βεβαια και πολυ κουρασμενος απο την συνεχη εργασια μου.Τι να πω.....
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
εμενα λειτουργουσε αψογα αλλα τις τελευταιες 3 φορες κατι δεν μου πηγαινε καλα!!Για αυτο ρωτησα για την δοσολογια του καθε χαπιου πιο πανω!!Ισως να ημουν βεβαια και πολυ κουρασμενος απο την συνεχη εργασια μου.Τι να πω.....
Τα χάπια δεν θα σε ξεκουράσουν, δεν θα ανεβάσουν την λίμπιντο, δεν θα δεις την άσχημη κουκλάρα, δεν θα βάλεις +20 κιλά στην μπάρα, δεν είναι αγχολυτικά .....εκεί που θες να πηδήξεις και την έχεις 60-70άρα θα την πάει 100ρα και η επανάληψη θα έρθει πιο γρήγορα. Για αυτόν τον λόγο οι νέοι και όσοι δεν έχουν πρόβλημα οργανικό δεν έχουν λόγο να τα παίρνουν
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

pwe401rg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
272
Κριτικές
5
Like
1.047
Πόντοι
361
Καλησπέρα συναγωνιστές... Θα περιγράψω το πρόβλημα μου, μπορεί να έχει τύχει σε κάποιον. Όταν πρόκειται να γαμησω, επειδή τελειώνω γρήγορα, συνήθως τρώγω πολύ ώρα στα προκαταρκτικά. Όμως με το που μπω τελειώνω αμέσως. Πολλές φορές τελειώνω πριν καν μπω. . Όταν ήμουν στην ηλικία μέχρι τα 30 αυτό δεν ήταν πρόβλημα, γιατί μέσα σε λίγα λεπτά είχα πάλι καλή στύση και ο δεύτερος γύρος κρατούσε αρκετά, οπότε και η γκόμενα περνούσε καλά. Τώρα όμως, συνήθως δεν υπάρχει δεύτερος γύρος, γιατί δεν έχω άμεσα στύση. Σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω κάποιο χάπι για τις μέρες που πρόκειται να γαμησω για να έχω διάρκεια και για δεύτερο γύρο. Τί προτείνετε;. Έχει κάποιος άλλος τέτοιο θέμα πρόωρης εκσπερμάτισης; Και πώς το καταπολέμησε; Ευχαριστώ. Καλή χρονιά
Φίλε, να ξέρεις πρώτα απ’ όλα ότι απασχολεί πάρα πολύ κόσμο, απλώς οι περισσότεροι δεν το λένε εύκολα. Ειδικά μετά τα 35–40 είναι από τα πιο συνηθισμένα θέματα που συζητιούνται (έστω και off the record).

Από εμπειρίες που έχουν γραφτεί και δοκιμαστεί από πολλούς:

Δεν είσαι μόνος και δεν έχει σχέση με ανικανότητα. Με την ηλικία απλά μεγαλώνει ο χρόνος αποκατάστασης και πέφτει η ανοχή στην ένταση.
– Τα πολλά προκαταρκτικά καμιά φορά χειροτερεύουν το θέμα, γιατί μπαίνεις ήδη “στο κόκκινο”. Καλύτερα να μπεις νωρίτερα και να ελέγχεις ρυθμό μέσα.
– Το stop–start δουλεύει, αλλά θέλει εξάσκηση. Μόλις νιώσεις ότι πας να φύγεις, σταματάς τελείως για λίγο.
Αναπνοή και χαλάρωση: αν σφίγγεσαι ή κρατάς την αναπνοή σου, τελειώνεις πιο γρήγορα απ’ όσο νομίζεις.
Κρέμες ή σπρέι καθυστέρησης έχουν βοηθήσει αρκετούς, αρκεί να μη γίνει υπερβολή και να σκουπιστούν πριν την επαφή.
– Πολλοί χρησιμοποιούν περιστασιακά χάπι στύσης (όχι μόνιμα) κυρίως για να υπάρχει δεύτερος γύρος χωρίς άγχος. Δεν λύνει το πρόβλημα άμεσα, αλλά βοηθάει πρακτικά.

Το πιο σημαντικό:
Όσο το κάνεις θέμα και πας με άγχος “πάλι θα τελειώσω”, τόσο πιο γρήγορα γίνεται. Είναι φαύλος κύκλος.

Αν επιμένει, ένα τσεκ σε ορμόνες/θυρεοειδή/σάκχαρο δεν είναι κακή ιδέα – σε αρκετούς εκεί κρύβεται το θέμα.
 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2025
Μηνύματα
297
Κριτικές
1
Like
1.203
Πόντοι
201
Ρε φίλε κοροϊδεύεις τον κόσμο. Αμα ήταν να γινομαστε καγκελο με αργινινη και κιτρουλινη δεν θα υπήρχαν τα φάρμακα. Τα εχω δοκιμάσει όλα αυτά. Μονο το βιαγκρα και το λεβιτρα σκοτώνουν. Τα υπόλοιπα απλά δίνουν ενα boost. Λιγο το cialis και σχεδόν τιποτα αυτά τα φυτικά που λες.
τι εννοεις με το...σκοτωνουν?
 

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
530
Κριτικές
5
Like
904
Πόντοι
86

kyknos123

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2016
Μηνύματα
18
Like
19
Πόντοι
0
Παιδιά να ξερετε μερικοί γιατί κάποιες φορές δεν σας πιάνουν ενώ στις αρχές γινόσασταν τούρμπο και αναγκάζεστε να πηγαίνετε σε μεγαλύτερες δοσεις είναι ότι ο οργανισμός σας μετά από διάστημα συνηθίζει τα φάρμακα όπως συμβαίνει με τα αναλγητικά παυσίπονα, σε μερικούς το 500 depon τους έπιανε, αλλά όταν τα κατέβαζαν σαν καραμέλες σε κάθε πονοκέφαλο πάνε στο 1000αρι
 

Nikitas7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2012
Μηνύματα
732
Like
2.631
Πόντοι
446
Epimedium macun μόνο
Ένα 24ωρο ίσως και περισσότερο με το που τον ακουμπάς σηκώνεται
Δουλεύει πάντα ανεξάρτητα άγχους και ψυχολογιας
 

ΤΟΞΟΤΗΣ1965

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2025
Μηνύματα
212
Like
801
Πόντοι
81
Παιδιά να ξερετε μερικοί γιατί κάποιες φορές δεν σας πιάνουν ενώ στις αρχές γινόσασταν τούρμπο και αναγκάζεστε να πηγαίνετε σε μεγαλύτερες δοσεις είναι ότι ο οργανισμός σας μετά από διάστημα συνηθίζει τα φάρμακα όπως συμβαίνει με τα αναλγητικά παυσίπονα, σε μερικούς το 500 depon τους έπιανε, αλλά όταν τα κατέβαζαν σαν καραμέλες σε κάθε πονοκέφαλο πάνε στο 1000αρι
για πρωτη φορα βιαγκρα τι δοση συστηνεις?
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Epimedium macun μόνο
Ένα 24ωρο ίσως και περισσότερο με το που τον ακουμπάς σηκώνεται
Δουλεύει πάντα ανεξάρτητα άγχους και ψυχολογιας
 
  • Like
Αντιδράσεις: free

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Το Sildenafil/Sandoz (Βιάγκρα) ποσο το βρίσκετε παιδια ..? στα 100MG
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konig2

Διαγραμμένο μέλος 130015

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
29 Ιουν 2012
Μηνύματα
837
Κριτικές
117
Like
6.417
Πόντοι
25.430

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom