free
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.369
- Κριτικές
- 155
- Like
- 3.562
- Πόντοι
- 7.625
Εμένα το ανάποδο !Και εμενα το ιδιο φιλε..Το βιαγκρα φουλ.Το σιαλις καθολου.Με επιανε γ 2 με 3 χρονια μετα τιποτα.
Εμένα το ανάποδο !Και εμενα το ιδιο φιλε..Το βιαγκρα φουλ.Το σιαλις καθολου.Με επιανε γ 2 με 3 χρονια μετα τιποτα.
Ο πονοκέφαλος ειναι παρενέργεια, είτε λίγο είτε με έντονο πονοκέφαλο, μου εχουν συμβεί και τα 2Δεν ξέρω δεν με έπεισε και άρχισα να σκέφτομαι ότι όλα είναι μάπα και καθαρά ψυχολογικά, αλλά να που με εντυπωσίασε το elogis forte όταν το ξαναπάρω θα πω ξανά αν έκανε τα ίδια. Το ήπια με 500 γραμμάρια νερό μετά στο τέλος μου πόνεσε λίγο το κεφάλι αλλά μπορεί να ήταν και από την υπερένταση στο σεξ.
Κανονικά όλα τα φαρμακεία έχουν. Δεν υπάρχει κάποιο που να μην έχω βρει.Καλημέρα και Χρόνια Πολλά . Πως μπορώ να αγοράσω γεννόσημα cialis και από που , γιατί στο φαρμακείο που πάω έχει μόνο τα κανονικά και στοιχίζουν 24 ευρώ τα δύο των 20mg .
Σε ευχαριστώ . θα κοιτάξω και σε άλλο φαρμακείοΚανονικά όλα τα φαρμακεία έχουν. Δεν υπάρχει κάποιο που να μην έχω βρει.
Σωστόςκυκλοφορεί στα φαρμακεία, Tadalafil Sandoz, τα διαδικτυακά φαρμακεία δεν πουλάνε φάρμακα.
Την δεύτερη φορά δεν είχα. Στα του αγώνα αποτελέσματα ίδιαΟ πονοκέφαλος ειναι παρενέργεια, είτε λίγο είτε με έντονο πονοκέφαλο, μου εχουν συμβεί και τα 2
Φίλος με τον οποίο συζητούσαμε τις προάλλες μου είπε οτι είχε ακριβώς ό,τι περιγράφεις και εσύ. Θα συμβαίνει με κάποιους οργανισμούς. Πάντως και μενα το υπογλώσσιο levitra μου επέφερε κάποτε αναστάτωση στη καρδιακή περιοχή. Το περίεργο ήταν οτι την συγκεκριμένη παρενέργεια μου την έσκασε την 5η φορά που το πήρα. Τις προηγούμενες 4, δεν είχα απολύτως καμμία παρενέργεια.Καλησπερα!Χρονια πολλα!!Πριν μια δεκαετια δοκιμασα το λεβιτρα..Ενιωθα οτι θα σκασω.Πολυ ταχυπαλμια κ γενικοτερα με εκανε χαλια..Τοτε ξεκινησα cialis μια με δυο φορες την εβδομαδα(οταν το προγμαμα ειχε σεξ all night και οχι ενα στα γρηγορα..Στην αρχη 5mg μετα 10 mg μετα 20 mg..Μετα απο 2με 3 χρονια επαψε να με πιανει..Σαν να μην το πηρα.Μαλλον το εμαθε ο οργανισμος δε ξερω τ ν πω..Εδω και 6 χρονια παιρνω το sandoz σινδεναφιλη(γενοσημο του viagra)..Δεν εχω ανεβασει δοσολογια και εχω παντα κορυφαια αποτελεσματα.
Ειναι αναλογα σε τι κατάσταση σωματική βρισκόμαστε εκείνη την στιγμή που παίρνουμε το χαπιΦίλος με τον οποίο συζητούσαμε τις προάλλες μου είπε οτι είχε ακριβώς ό,τι περιγράφεις και εσύ. Θα συμβαίνει με κάποιους οργανισμούς. Πάντως και μενα το υπογλώσσιο levitra μου επέφερε κάποτε αναστάτωση στη καρδιακή περιοχή. Το περίεργο ήταν οτι την συγκεκριμένη παρενέργεια μου την έσκασε την 5η φορά που το πήρα. Τις προηγούμενες 4, δεν είχα απολύτως καμμία παρενέργεια.
Η προσωπική μου εμπειρία με το Viagra 50mg ήταν άριστη, 2 φορές το έχω δοκιμάσει. Λίγο σου κάνει κεφάλι, σαν να ήπιες κρασάκι. Χαλαρώνεις, όμως η στύση είναι πολύ αποτελεσματική. Ούτε παλμοί, ούτε υπέρταση κλπ. Σχεδιάστηκε για να αντιμετωπίζει την στηθάγχη. Η δυναμική στύση είναι παρενέργεια του φαρμάκου! Το Elogis δεν το ξέρω και θα ήθελα να το δοκιμάσω!έχει ξαναγραφτεί εδώ ότι το Elogis, αν και πωλείται ως συμπλήρωμα διατροφής, το πιθανότερο είναι πως περιέχει βιάγκρα σε άγνωστη δοσολογία. Γι' αυτό κι έχει τα ίδια συμπτώματα με το βιάγκρα.
Εσυ συνεχίζεις να λες ανακρίβειες για το ελογκις...ρώτα κανα φαρμακοποιό πρώτα μιας και τα πωλούν και αυτοιέχει ξαναγραφτεί εδώ ότι το Elogis, αν και πωλείται ως συμπλήρωμα διατροφής, το πιθανότερο είναι πως περιέχει βιάγκρα σε άγνωστη δοσολογία. Γι' αυτό κι έχει τα ίδια συμπτώματα με το βιάγκρα.
Πολλοί λένε το piligry, δεν μπορώ όμως να σου πω πόσο καλά δουλεύει γι αυτό το πρόβλημα, γιατί ποτέ δεν είχα θέμα... Ας διαφωτίσει κάποιος που το έχει χρησιμοποιήσει.Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλα !
Για την πρόωρη εκσπερμάτωση έχετε κάτι να προτείνετε ;;;
ΕυχαριστώΠολλοί λένε το piligry, δεν μπορώ όμως να σου πω πόσο καλά δουλεύει γι αυτό το πρόβλημα, γιατί ποτέ δεν είχα θέμα... Ας διαφωτίσει κάποιος που το έχει χρησιμοποιήσει.
Τίποτα. Άμα το πάρεις, γράψε την εμπειρία σου (αποτελέσματα, πιθανες παρενέργειες κλπ.). Θα χρησιμέψει σίγουρα σε κάποιους.Ευχαριστώ
δεν θα συνεχίσω να το γράφω για να μην επαναλαμβάνομαι, πάντως ήταν άποψη ανδρολόγου, όχι δική μου.Εσυ συνεχίζεις να λες ανακρίβειες για το ελογκις...ρώτα κανα φαρμακοποιό πρώτα μιας και τα πωλούν και αυτοι
Που έκανα παραγγελία Vidalista ,μου είχαν βάλει και 4 Cenforce 100...τι είναι αυτές οι καραμέλες?? Είχε εμπειρία κάνεις με αυτά??