Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (1 μέλη και 18 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
Καλησπέρα αδέρφια!μια βοήθεια και εδώ κάποιος;;;;;τελευταία η στύση μου είναι λίγο μαλθακή και αυτά τύπου elogis δεν έκαναν τίποτα….κανοα πρόταση κατά προτίμηση χωρίς συνταγή
να ελέγξεις πρώτα το ερέθισμα, ότι και να χαπακώσεις αν δεν σε φτιάχνει μαλθακή θα είναι
 

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
530
Κριτικές
5
Like
904
Πόντοι
86
Ρε μάγκες, το cialis με πιάνει πολυ λίγο σε σχέση με το viagra. Συμβαίνει και σε εσάς; και παίρνω την πλήρη δόση 20mg
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.059
Κριτικές
2
Like
20.576
Πόντοι
5.956
Ρε μάγκες, το cialis δεν με πιάνει πολυ λίγο σε σχέση με το viagra. Συμβαίνει και σε εσάς; και παίρνω την πλήρη δόση 20mg
Ναι, μπορεί να συμβεί από τη στιγμή που πρόκειται για διαφορετική δραστική ουσία. Έχει να κάνει και με τον εκάστοτε οργανισμό και τις ανοχές του.
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.852
Κριτικές
1
Like
3.960
Πόντοι
456
ενας γνωστος μου με εχει πρηξει το Δεκεμβριο που θα παω για 2 μηνες Πουκετ , να του φερω αναβραζοντα, kamagra , εγω στα 59 μου χρονια δεν εχω παρει μεχρι στιγμης τιποτα, αυτα τοση εμονη ,ειναι οντως δραστικα και δεν βλαπτουν οπως αυτος λει?
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
410
Like
343
Πόντοι
21
αν παρω elogis και εχω φαει πιο πριν θα εχω τπ δυσαρεστο μετα η΄στην χειροτερη δεν θα πια΄σει το χαπι? κανονιζω για κυριακη μεσημερι για φαγητο με κοριτσι κ μετα θα εχει ξεσκισμα. το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να αποφυγω το φαγητο...
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.505
Πόντοι
12.436
αν παρω elogis και εχω φαει πιο πριν θα εχω τπ δυσαρεστο μετα η΄στην χειροτερη δεν θα πια΄σει το χαπι? κανονιζω για κυριακη μεσημερι για φαγητο με κοριτσι κ μετα θα εχει ξεσκισμα. το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να αποφυγω το φαγητο...
Ανεξάρτητα από τη λήψη Elogis και τα συναφή, υποτίθεται ότι οι άρρενες είναι προτιμότερο να κάνουν σεξ με άδειο στομάχι.
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.314
Κριτικές
29
Like
3.727
Πόντοι
6.495
Καλησπέρα μάγκες! Θα 'χει απαντηθεί πιο πίσω αλλά για να μην ψάχνω: έχουμε κάναν γιατρό, φαρμακοποιό ή κάποιον που να γνωρίζει εάν τα Cialis 4-5 μήνες μετά τη λήξη τους κρατάνε ακόμα τη δράση τους;
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.314
Κριτικές
29
Like
3.727
Πόντοι
6.495
Αυτό λέω μύστη, αν η δράση τους κρατάει και μετά την ημερομηνία λήξης, μιας και σε κάποια φάρμακα συμβαίνει αυτό
 

teo78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Κριτικές
4
Like
1.393
Πόντοι
206
αν δεν σε πιάνουν τα Viagra κτλ κτλ

Caverject
την έμαθα ως ένεση όταν έκανα Doppler πέους γιατί είχαν σπάσει κάτι μικρα τριχοειδή αγγεία και αυτό δεν το έχω ξανά δει σε θέμα στυσης, χωρίς να κάνεις τίποτα, όχι κάγκελο σαν ατσάλι…
Για πες περισσότερες πληροφορίες φίλε
 

teo78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Κριτικές
4
Like
1.393
Πόντοι
206
Για το caverject
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.059
Κριτικές
2
Like
20.576
Πόντοι
5.956
Caverject της Pfizer έχει την δραστική ουσία ALPROSTADIL

Γίνεται με ένεση (έτοιμη) στο πλαϊνό τμήμα του κορμού του πέους όπως το κοιτάς από πάνω (τσεκάρεις και λίγο την φλεβικότητα, αν και δεν έχει εκεί πολλές)

η ένεση έχει βελόνα (μύτη όπως της ινσουλίνης) , δεν πονάει μια ιδέα είναι και λίγο ο φόβος ποιο πολύ στην αρχή

Προκαλεί υπερβολική στύση χωρίς καμία περαιτέρω διέγερση, μπορείς να παίζεις ξύλο με μπουνιές και να σου είναι κάγκελο χωρίς λόγο και αιτία

Συνήθως ξεκινάει ως test από τα 0.5mcg , 10mcg και 20mcg (mcg όχι mg)

Στο Doppler που έκανα δεν ξέρω πόσο δόση μου έβαλε, ξέρω ότι 2 ώρες ήταν όχι απλά κάγκελο αλλά ατσαλωμένο (σε σημείο να σκεφτώ μήπως μου μείνει έτσι και ποιο πολύ)

Κόστος 12€ και για την δόση των 20mcg

Άνευ συνταγής , ο φαρμακοποιός μου έχει γαμηθει να δίνει μιας και τον ρώτησα μια φορά για την συγκεκριμένη

Φαντάσου προκαλεί στύση όταν έχεις κάνει αφαίρεση προστάτη και όρχεων που δεν έχεις πλέον Τεστοστερόνη

Τα Viagra κτλ κτλ είναι καραμέλες μπροστά του

Στο εξωτερικό υπάρχει και ποιο ισχυρή φόρμουλα το TriMix το οποίο είναι 3 συστατικά το οποίο το 1 είναι αυτό που είναι στο Caverject

πολλοί pornostar βαράνε για τα γυρίσματα, γιατί έχει επιτυχία άνω του 90% και δεν χρειάζεται καθόλου ερεθισμός για να έχεις ακλόνητη στύση

Περαιτέρω δεν ξέρω αλλά αν θες να δοκιμάσεις για να ξεκωλιασεις 2-3 μαζί για όλο το βράδυ
Σε ένα ουρολόγο αν πας σου κάνει εκπαίδευση
Θέλει:

-Εκπαίδευση από εξειδικευμένο γιατρό.
-Πολύ προσοχή σε ποιο σημείο θα χτυπήσεις την ένεση για να αποφύγεις αιμάτωμα.
-Να το κάνεις 15 λεπτά πριν το γαμίσι. Δύσκολο αν δε θες να σε πάρει πρέφα η γκόμενα.
-Να υπολογίσεις ακριβώς τη δοσολογία, ώστε να σε βγάλει καμμία ωρα και να μην μείνεις στη μέση. Ούτε να την υπερβείς γιατί υπάρχει κίνδυνος πριαπισμού.
-Να ξέρεις τι τύπου διαχείριση να κάνεις αν θες να γαμήσεις σε βάθος χρόνου, όχι μια και τέρμα. Σημειωτέον ότι οι επαναληπτικες δόσεις είναι πολύ tricky ως θέμα.

Κατά την άποψή μου, δύσχρηστη λύση και δυσλειτουργική.
 

teo78

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Κριτικές
4
Like
1.393
Πόντοι
206
να μείνεις στην μέση δεν μένεις, μην δεν πέφτει με τίποτα και πρέπει να πας νοσοκομείο ναι…

Δεν ξέρω τι δόση μου έβαλε στο Doppler, ξέρω ότι σε 2 λεπτά ήμουν 15 χρονών και τα χρειάστηκα λίγο μετά μην δεν πέσει.

Το σημείο που γίνεται η ένεση είναι ακριβώς στο πλάι όπως το βλέπεις από πάνω, ναι δεν είναι εύκολο χρήστη ως επιλογή.

Εγώ την ανέφερα ως εναλλακτική λύση με ποσοστό επιτυχίας 90%

Εναλλακτική λύση για ποιο μεγάλο performance (από τον ουρολόγο μου)

ITRACONAZOLE 150mg την προηγούμενη μέρα (πχ θες να γαμας Σάββατο βράδυ ; ;)

πίνεις 1 Sporanox την Παρασκευή το απόγευμα και το Σάββατο το πρωί άλλο 1, συνήθως να έχουν 12 ώρες διαφορά

Αυτό θα καθυστερήσει την διάσπαση σε όλα τα χάπια (Viagra , Levitra , Cialis) λόγο CYP3A4 στο ήπαρ.

Αλλά το ξανά τονίζω, τα χάπια δεν έχουν την ίδια δύναμη με το Caverject λόγο ότι η αδρεναλίνη μπορεί να μην σε αφήνει να έχεις στύση (αν έχει κάποιος άγχος…)

Δεν προμοτάρω τίποτα, απλά το ανέφερα με αυτό που είδα.
Όπως επίσης επειδή ρώτησα ουρολόγο η ένεση είναι εντελώς ακίνδυνη σε σχέση με τα χάπια και τις παρενέργειες τους καθώς δεν μεταβολίζεται όπως τα φάρμακα στο αίμα αλλά δρουν τοπικά στο πεος
 

GspotLover

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2025
Μηνύματα
19
Κριτικές
13
Like
641
Πόντοι
990
Πρώτη χρήση Elogis, πολύ αποτελεσματικό για μερικές ώρες, σκληρός σαν πέτρα αλλά μόλις το πήρα τα έβλεπα όλα μπλε για κανένα μισάωρο και ανέβασα λίγο θερμοκρασία στο πρόσωπο. Αξίζει για το αποτέλεσμα που δίνει και είχε και πλάκα να τους βλέπεις όλους στρουμφάκια.. Όλα αυτά επειδή είχα διαβάσει για παρενέργειες και ήμουν προετοιμασμένος. Νομίζω είναι ιδανικό για μια βραδιά.
 

kyknos123

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2016
Μηνύματα
18
Like
19
Πόντοι
0
Προσοχη στο elogis ορισμενοι γιατι πρεπει να περιεχει σιλδεναφιλη πραγμα που δεν το αναφερει μεσα, εγω περιστασιακα που το χρησιμοποιησα με 4 καψουλες που τις εσπαγα σε μικρες δοσεις μου προκαλουσε πονο στους μυς του λαιμου τα οποια τα πεταξα τις τελευταιες 2 φορες που χρησιμοποιησα και ειχα βηχα, εψαξα για παρενεργειες σιλδεναφιλης και αναφερει σε ορισμενους προκαλει αλλεργια λοιμωξεις αναπνευστικου βουλωμενη μυτη, καταρροη πονολαιμο βηχα και επισταξη
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.505
Πόντοι
12.436
Προσοχη στο elogis ορισμενοι γιατι πρεπει να περιεχει σιλδεναφιλη πραγμα που δεν το αναφερει μεσα, εγω περιστασιακα που το χρησιμοποιησα με 4 καψουλες που τις εσπαγα σε μικρες δοσεις μου προκαλουσε πονο στους μυς του λαιμου τα οποια τα πεταξα τις τελευταιες 2 φορες που χρησιμοποιησα και ειχα βηχα, εψαξα για παρενεργειες σιλδεναφιλης και αναφερει σε ορισμενους προκαλει αλλεργια λοιμωξεις αναπνευστικου βουλωμενη μυτη, καταρροη πονολαιμο βηχα και επισταξη
όντως, το έχουμε ξαναγράψει εδώ. Μου το έχει πει και ο ανδρολόγος.
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
410
Like
343
Πόντοι
21
λοιπον πηγα προχθες σε καρδιολογο για ενα γενικο τσεκαρισμα για πρωτη φορα στην ζωη μου. δεν εχω καποιο θεμα αλλα ειμαι 42 και πηγα τον πατερα μου και λεω ευκαιρια ειναι να δει κ εμενα μιας και μπαινουμε σε ηλικια που θαρχισουμε σιγα σιγα να τα ψαχνουμε ολα αυτα. ειχα κανει κ αιματολογικες πριν μια βδομαδα οποτε εκατσε η φαση κομπλε.
τσιγαρο κομμενο εδω και 7 χρόνια, διατροφη φυσιολογικη και γυμναστηριο ουτε απεξω, οτι εξεταση μου εκανε ημουν αριστα. μου λεει θα σε βλεπω μια φορα τον χρονο το πολυ μονο κ μονο για ενα απλο τσεκαρισμα αν δεν εχω καποιο αλλο θεμα. δεν ειχα δλδ κατι να ψαξει παραπανω, συγκεκριμενα μου ειπε ''η καρδουλα σου φιλε μου ειναι υγειης, πανε σπιτι σου.
ημουν με τον πατερα και ντραπηκα να του πω οτι ξες γιατρε μερικες φορες βαραω κανα elogis γιατι μαρεσει να περναω καλα...
πιστευετε μετα απο αυτο το τσεκαπ ειμαι καλυμμενος με την χρήση του χαπιου ή θα πρεπει να το ψαξω παραπανω με πιο ειδικες εξετασεις?
μου εκανε καρδιογραφημα, παλμους τσεκ, οξυγονο τσεκ, υπερηχογραφημα τσεκ.
μονο τεστ κοπωσεως δεν εκανα.
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.624
Like
5.514
Πόντοι
1.056
λοιπον πηγα προχθες σε καρδιολογο για ενα γενικο τσεκαρισμα για πρωτη φορα στην ζωη μου. δεν εχω καποιο θεμα αλλα ειμαι 42 και πηγα τον πατερα μου και λεω ευκαιρια ειναι να δει κ εμενα μιας και μπαινουμε σε ηλικια που θαρχισουμε σιγα σιγα να τα ψαχνουμε ολα αυτα. ειχα κανει κ αιματολογικες πριν μια βδομαδα οποτε εκατσε η φαση κομπλε.
τσιγαρο κομμενο εδω και 7 χρόνια, διατροφη φυσιολογικη και γυμναστηριο ουτε απεξω, οτι εξεταση μου εκανε ημουν αριστα. μου λεει θα σε βλεπω μια φορα τον χρονο το πολυ μονο κ μονο για ενα απλο τσεκαρισμα αν δεν εχω καποιο αλλο θεμα. δεν ειχα δλδ κατι να ψαξει παραπανω, συγκεκριμενα μου ειπε ''η καρδουλα σου φιλε μου ειναι υγειης, πανε σπιτι σου.
ημουν με τον πατερα και ντραπηκα να του πω οτι ξες γιατρε μερικες φορες βαραω κανα elogis γιατι μαρεσει να περναω καλα...
πιστευετε μετα απο αυτο το τσεκαπ ειμαι καλυμμενος με την χρήση του χαπιου ή θα πρεπει να το ψαξω παραπανω με πιο ειδικες εξετασεις?
μου εκανε καρδιογραφημα, παλμους τσεκ, οξυγονο τσεκ, υπερηχογραφημα τσεκ.
μονο τεστ κοπωσεως δεν εκανα.
Δεν είμαστε γιατροί....
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.302
Κριτικές
56
Like
37.293
Πόντοι
22.886
Ένας έλεγχος αιματολογικός μάγκες να ξέρετε ότι λέει πολλά, ειδικά για 35+ , και επίσης καταλαβαίνεις αν θα σε πιάνουν τα φάρμακα σωστά.

Ελεύθερη Τεστοστερόνη
Ολική Τεστοστερόνη
SHBG
Προλακτινη
LH
FSH
DHEA-S
Οιστραδιολη Ε2
HbA1c
PSA προστάτη
Θυρεοειδής μαζί με αντισώματα
Χοληστερίνη (ολική , κακή και κακή)

Και αν δεν ντρέπεστε ένα Doppler πέους για τα αγγεία

Δεν είναι τόσο κόστος να σας τις γράψει ο ιατρός και να τις κάνετε

Να ξέρετε ότι η εξωτερική χρήση Τεστοστερόνης τους κόβει μπιζνα δισεκατομυριων
...το σάκχαρο .. ίσως πιο σημαντικό από όλα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom