λοιπον πηγα προχθες σε καρδιολογο για ενα γενικο τσεκαρισμα για πρωτη φορα στην ζωη μου. δεν εχω καποιο θεμα αλλα ειμαι 42 και πηγα τον πατερα μου και λεω ευκαιρια ειναι να δει κ εμενα μιας και μπαινουμε σε ηλικια που θαρχισουμε σιγα σιγα να τα ψαχνουμε ολα αυτα. ειχα κανει κ αιματολογικες πριν μια βδομαδα οποτε εκατσε η φαση κομπλε.
τσιγαρο κομμενο εδω και 7 χρόνια, διατροφη φυσιολογικη και γυμναστηριο ουτε απεξω, οτι εξεταση μου εκανε ημουν αριστα. μου λεει θα σε βλεπω μια φορα τον χρονο το πολυ μονο κ μονο για ενα απλο τσεκαρισμα αν δεν εχω καποιο αλλο θεμα. δεν ειχα δλδ κατι να ψαξει παραπανω, συγκεκριμενα μου ειπε ''η καρδουλα σου φιλε μου ειναι υγειης, πανε σπιτι σου.
ημουν με τον πατερα και ντραπηκα να του πω οτι ξες γιατρε μερικες φορες βαραω κανα elogis γιατι μαρεσει να περναω καλα...
πιστευετε μετα απο αυτο το τσεκαπ ειμαι καλυμμενος με την χρήση του χαπιου ή θα πρεπει να το ψαξω παραπανω με πιο ειδικες εξετασεις?
μου εκανε καρδιογραφημα, παλμους τσεκ, οξυγονο τσεκ, υπερηχογραφημα τσεκ.
μονο τεστ κοπωσεως δεν εκανα.