Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

amilo

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2010
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
355
Πόντοι
21
Πήρα τα SILDENAFIL / SANDOZ των 100mg μου έδωσε την συσκευασία με κόκκινο χρώμα δεν ξέρω αν παίζει ρολό, αλλά βρε μύστες είπα να δοκιμάσω να δω το αποτέλεσμα πριν κάνω ραντεβού το Σάββατο, δεν ξέρω αν πρέπει να υπάρχει σύντροφος για να δουλέψει, σε μένα μετά την λήψη του χαπιού σπασμενο 1/4 και παρόλο που πέρασε 2 ώρες από την στιγμή που πήρα δεν έβλεπα κανένα αποτέλεσμα ούτε και με αισθητικές ταινίες. Αντίθετα με τα Elogis μέσα σε 30 λεπτά γινόταν πύραυλος.
 

Rock

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2019
Μηνύματα
118
Κριτικές
3
Like
125
Πόντοι
1
Δεν πάει καλά η πουτσα μου όμως. Πόσο θα περιμένω να φτάσω σε καλό επίπεδο; Μόνο όταν θα με ξεκούραστος θα πηδαω;
 

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
56
Like
37.326
Πόντοι
22.886
Εμένα ουρολογος στα 33 που είχα πάει μου είπε να μην πάρω,είναι ψυχολογικό το θέμα και δεν θα ήθελε να μπω από τότε στα χάπια
Μου είπε κάτω από 45 ετών δεν τα προτείνω
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ψυχολογικό παίζει να έχεις.
Πόσο χρονών είσαι?
κ πολύ καλά σου είπε . πάντως πρώτα γιατρό , οπωσδήποτε.... δεν είναι καραμέλες
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
Δεν πάει καλά η πουτσα μου όμως. Πόσο θα περιμένω να φτάσω σε καλό επίπεδο; Μόνο όταν θα με ξεκούραστος θα πηδαω;
Ναι . Το χάπι βοηθάει την ασθενή στύση που έχει προέλθει από οργανικά αίτια να διατηρηθεί ή φέρνει τον 2ο γύρο πιο γρήγορα. Εχω πάρει χάπι που έχει πάει άπατο. Πάνω από όλα η επιθυμία.
 

NickGeek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
1.485
Κριτικές
6
Like
1.148
Πόντοι
216
Εγω οταν δεν εχω πολύ όρεξη θα πάρω ενα ταδαλαφιλ των 10 και θα παίξω και δεύτερο και τρίτο ημίχρονο άνετα. Αυτό μόνο. Κατά τα άλλα όμως μια χαρά γαμάω και χωρίς απλά όταν δνε εχω πολύ όρεξη με βοηθάει γιατί αλλιώς ανγχωνομαι μη δεν γαμήσω 3 γύρους και γκρινιάζει το μωρό
 

Nikolas2

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Ιαν 2024
Μηνύματα
738
Κριτικές
5
Like
6.554
Πόντοι
1.326
Αν η γυναίκα σέ φτιάχνει δεν χρειάζεται κανένα χάπι καί ιδικά χωρίς ιατρική συμβουλή ούτε για αστείο η χρήση στις μέρες μας τόσο νέος Κόσμος φεύγει από καρδιά δεν χρειάζονται τέτοιου είδους πειράματα
 

Gino_Low

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2023
Μηνύματα
27
Like
555
Πόντοι
80
έχοντας περάσει τα 50, με απασχολεί τελευταία πολύ έντονα το θέμα της...υποβοήθησης. πρόσφατα, σε περιπέτεια που προέκυψε ενώ μπήκα πολύ δυνατά στον στίβο με ισχυρή στύση, στην πορεία και κατά την διάρκεια των προοκαταρκτικών, με εγκατέλειψε και μάλιστα την χειρότερη στιγμή. Ευτυχώς, μετά από λίγο επανήλθε η "διάθεση" αλλά όχι με τόση ένταση όπως ξεκινησε. Ολοκληρώθηκε η πράξη με επιτυχία, όμως το πλήγμα στον ψυχισμό ήταν μεγάλο. ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ¨αδύναμος" και δεν ήταν καθόλου ευχάριστη η αίσθηση. Ίσως να δοκιμάσω άμεσα κάποιο χάπι και κατά πάσα πιθανότηα το Cialis, το οποίο δεν προβληματίζει και τον καρδιολόγο μου. Είναι σκληρό πάντως, να έχει το κεφάλι όλη την ορμή τηςς νιοτης, αλλά το σώμα να διστάζει..
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.506
Πόντοι
12.436
έχοντας περάσει τα 50, με απασχολεί τελευταία πολύ έντονα το θέμα της...υποβοήθησης. πρόσφατα, σε περιπέτεια που προέκυψε ενώ μπήκα πολύ δυνατά στον στίβο με ισχυρή στύση, στην πορεία και κατά την διάρκεια των προοκαταρκτικών, με εγκατέλειψε και μάλιστα την χειρότερη στιγμή. Ευτυχώς, μετά από λίγο επανήλθε η "διάθεση" αλλά όχι με τόση ένταση όπως ξεκινησε. Ολοκληρώθηκε η πράξη με επιτυχία, όμως το πλήγμα στον ψυχισμό ήταν μεγάλο. ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ¨αδύναμος" και δεν ήταν καθόλου ευχάριστη η αίσθηση. Ίσως να δοκιμάσω άμεσα κάποιο χάπι και κατά πάσα πιθανότηα το Cialis, το οποίο δεν προβληματίζει και τον καρδιολόγο μου. Είναι σκληρό πάντως, να έχει το κεφάλι όλη την ορμή τηςς νιοτης, αλλά το σώμα να διστάζει..
α) επισκέψου ανδρολόγο. Ό,τι και να πούμε εμείς οι ...γιατροί του διαδικτύου, δεν θα είναι το ίδιο έγκυρο.
β) ο ψυχολογικός παράγων είναι πολύ σημαντικός "το πλήγμα στον ψυχισμό ήταν μεγάλο. ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ¨αδύναμος". Εάν επηρεαστείς και πας με την ψυχολογία ότι θα σου πέσει, το πιθανότερο είναι να σου πέσει. Το χαπάκι μπορεί να βοηθήσει σε τέτοια περίπτωση αλλά εν μέρει, δεν σημαίνει ότι θα σου γίνει πέτρα ανεξάρτητα αν έχεις θετική διάθεση ή όχι.
γ) το πουλάκι μετά τα 50 εξακολουθεί να δουλεύει αλλά όχι το ίδιο όπως στα 25. Αποδέξου το, κάνε όσο μπορείς καλή ζωή για να είσαι σε καλή κατάσταση γενικά και μην αφήσεις να σε πάρει από κάτω ότι δεν έχεις τις επιδόσεις που είχες στα 25. Στο κάτω-κάτω κι εμείς οι μπαρμπάδες έχουμε τη χάρη μας :P
 

greekfeet

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
16
Like
1.674
Πόντοι
3.425
Το προβλημα ειναι πως ακομα και αν δεν παρεις ντοπα εσυ, πλεον 9/10 γαμανε ντοπαρισμενοι, και ο πηχης εχει ανεβει. Αν πας εσυ νορμαλ και να τα δωσεις ολα, παιζει ο πρωην ή ο προηγουμενος τελος παντων να την ειχε ξεκωλιασει τοσο, που δεν εχεις ελπιδα
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.575
Like
14.336
Πόντοι
3.506
Το προβλημα ειναι πως ακομα και αν δεν παρεις ντοπα εσυ, πλεον 9/10 γαμανε ντοπαρισμενοι, και ο πηχης εχει ανεβει. Αν πας εσυ νορμαλ και να τα δωσεις ολα, παιζει ο πρωην ή ο προηγουμενος τελος παντων να την ειχε ξεκωλιασει τοσο, που δεν εχεις ελπιδα
Με τους όρους της αγοράς αυτό λέγεται αθέμιτος ανταγωνισμός
 
Εγγρ.
29 Ιουν 2025
Μηνύματα
41
Κριτικές
5
Like
133
Πόντοι
0
elogis θελέι να ΜΗΝ εχεις φαει
και θέλει και αρκετο νερό
Καλησπέρα, αύριο λέω να κλείσω μια ώρα ραντεβού με μια κορασίδα και να δοκιμάσω μισό (αν και δεν ξέρω πως μπορώ να το μοιράσω εφόσον είναι κάψουλα). Μετά έχω ένα επαγγελματικό ραντεβού, θα μπορώ να είμαι οκ ή δεν θα με χωράει ο τόπος;
 

ARIS einai re

Μέγας
Εγγρ.
14 Ιουν 2024
Μηνύματα
4.575
Like
14.336
Πόντοι
3.506
Καλησπέρα, αύριο λέω να κλείσω μια ώρα ραντεβού με μια κορασίδα και να δοκιμάσω μισό (αν και δεν ξέρω πως μπορώ να το μοιράσω εφόσον είναι κάψουλα). Μετά έχω ένα επαγγελματικό ραντεβού, θα μπορώ να είμαι οκ ή δεν θα με χωράει ο τόπος;
Το πολύ πολύ να πηδήξεις και το επαγγελματικό ραντεβού
 

Πιπινάκι

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2023
Μηνύματα
1.284
Like
2.053
Πόντοι
456
αργινινη βοηθαει καθολου για πιο ισχυρη στυση??εχει δοκιμασει κανεις?
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
Καλησπέρα, αύριο λέω να κλείσω μια ώρα ραντεβού με μια κορασίδα και να δοκιμάσω μισό (αν και δεν ξέρω πως μπορώ να το μοιράσω εφόσον είναι κάψουλα). Μετά έχω ένα επαγγελματικό ραντεβού, θα μπορώ να είμαι οκ ή δεν θα με χωράει ο τόπος;
σε δοκιμές να παίρνω το μισό παρατήρησα διαφορά στην απόδοση του. κατέληξα ότι μόνο ολόκληρο σε εξασφαλίζει ...όμως θα πηδάς 48 ώρες
 

Γιαννιος420

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2024
Μηνύματα
975
Like
4.227
Πόντοι
456
σε δοκιμές να παίρνω το μισό παρατήρησα διαφορά στην απόδοση του. κατέληξα ότι μόνο ολόκληρο σε εξασφαλίζει ...όμως θα πηδάς 48 ώρες
το εχω δοκιμασει για αρκετο διαστημα,ναι θελει ολοκληρο μια ωρα νωριτερα οπως το λες νηστικος κ τουλαχιστο ενα ποτηρι νερο,αν εχεις φαει αργει πολυ περισσοτερο να δρασει
κανει δουλεια αλλα οχι τοσο που λες,στο 2ο-3ο χυσιμο το εχεις αποβαλει απο τον οργανισμο σου
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
το εχω δοκιμασει για αρκετο διαστημα,ναι θελει ολοκληρο μια ωρα νωριτερα οπως το λες νηστικος κ τουλαχιστο ενα ποτηρι νερο,αν εχεις φαει αργει πολυ περισσοτερο να δρασει
κανει δουλεια αλλα οχι τοσο που λες,στο 2ο-3ο χυσιμο το εχεις αποβαλει απο τον οργανισμο σου
ολόκληρο που το πήρα μου κράταγε μία υπεραιμία εκεί κάτω για 2 μέρες
 

Γιαννιος420

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2024
Μηνύματα
975
Like
4.227
Πόντοι
456
ολόκληρο που το πήρα μου κράταγε μία υπεραιμία εκεί κάτω για 2 μέρες
οργανισμος με οργανισμο διαφερει,εγω οταν το επαιρνα κρατουσε 2-3 ωρες περιπου κ πανω κατω μεχρι να χυσω 2-3 το πολυ 4 φορες...
μετα οχι οτι ηταν νεκρο αλλα τη νιωθεις τη διαφορα
το μονο σιγουρο οτι δεν ειναι φυτικο οπως λενε καποιοι απαντεωνες κ αν σε πιανει πονοκεφαλος μεγαλος δεν ειναι για σενα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom