Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

xan4625

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
3 Σεπ 2024
Μηνύματα
4.303
Κριτικές
56
Like
37.326
Πόντοι
22.886
Δλδ για κατι άμεσο (άμα προκύψει κάτι ξαφνικό) και ακίνδυνο τι προτείνετε.
10mg cialis ... αλλά γιατί δεν ρωτάτε έναν γιατρό ή ακόμα κ φαρμακοπειό , δεν τον καταλαβαίνω
 

johnace24

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2022
Μηνύματα
40
Like
165
Πόντοι
0
Για μένα αφού είναι η πρώτη φορά που παίρνεις πάρε τα λιγότερα mg....και μετά βλέπεις....στον κάθε οργανισμό εχει διαφορετικό effect....εμένα δεν με πιάνει καθόλου και παίρνω cialis εάν και εφόσον θεωρώ ότι χρειάζομαι....άμα είμαι ξεκούραστος δεν χρειάζομαι τίποτα....αλλά άμα είμαι τεζα δεν με πιάνει τίποτα....το μόνο που ανασταίνει νεκρούς θεωρώ ότι είναι μόνο το Βιάγκρα
Σωστά κατάλαβες φίλε! Είναι η πρώτη μου φορά που παίρνω. Εχθές γύρισα βασικά σήμερα το πρωί στις 06.00 απο
ξενύχτι και έδωσα δυο γύρους εχθές. Σήμερα το βράδυ πρέπει οπωςδήποτε να σταθώ ΄΄όρθιος ΄΄γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανοτήτα να μην είμαστε 2 (εγω και η δικιά μου) αλλα 3.. Σε κάθε περιπτώση αμα δεν κάτσει θα γίνει κάτι σήμερα έστω με την δικιά μου ξανά..Το θέμα είναι είμαι τόσο αγχωμένος με την σκέψη + φουλ κουρασμένος απο εχθες με το ξενύχτι και τα πάραααα πολλά ποτά που προσπάθησα πριν να πω ένα γεία κάτω στον Jack μου και τίποτα!.... Την γαμήσαμε λέω γι αυτό άφησα εδώ μνμ. Γύρισα πριν 10 λεπτά απο το φαρμακείο και δυστυχώς δεν πρόλαβα να διαβάσω τα μηνύματα σας. Ο Φαρμακοπειός μου είπε οτι το Sandoz δεν βγαίνει πια σε 50 ή γενικά δεν κυκλοφορεί πολύ γιατι μπορείς να πάρεις το κουτί των 100mg και να το κόψεις στην μέση. Του εξήγησα πάνω κάτω τι θέλω και μου είπε οτι όλα είναι στο κεφάλι αφου γενικά είμαι νέος και να μην αγψω... Να το κόψω στην μέση και με τα 50 mg θα είμαι μια χαρά. Στο τέλος μου είπε αρε να ήμουνα και εγώ στα νιάτα σου να ερχόμουν στα πάρτι...χαχα θεούλης ο man :cheesy::cheesy: . Anyway σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση!
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.062
Κριτικές
2
Like
20.590
Πόντοι
5.956
Παιδιά θέλω να πάρω sildenafil Sandoz. Προτείνετε 50mg ή 20mg ;; Και μπορείτε να μου πείτε αμα πρέπει να το κόψω; έχω σήμερα ραντεβού και ήδη είμαι απο εχθες τερμα κουρασμενός και έχω πολυ κακο mood . Θα σας ήμουν πολυ ευγνωμων για μια απάντηση!!
Δεν υπάρχει 20mg, αλλά 50 και 100. Κάποτε έβγαινε και 25, αλλά δε νομίζω να υπάρχει ακόμα (ας μας διαφωτίσει κανένας άλλος μύστης). 25 πάντως κάνεις αν κόψεις το 100άρι στα 4 (έχει εγκοπές).
 

Savvasfirsttime

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2023
Μηνύματα
22
Like
3
Πόντοι
0
Εγώ έχω δοκιμάσει παλαιότερα το netra και ήμουν ευχαριστημένος. Πρόσφατα δοκίμασα το elogis forte και την μια ήμουν μια χαρά ενώ την δεύτερη είχα μέχρι και συχνή επίσκεψη στην τουαλέτα. Βέβαια δεν θυμάμαι αν είχα φάει στα κοντά πριν το πάρω .
Λέτε να ξανά πάρω για boost της elogis ή να πάω σε κανένα φαρμακείο να ζητήσω κάτι σε cialis,levitra ή αν υπάρχει κάτι άλλο δυνατό; Δεν έχω συνταγή γιατρού και αν μιλάμε για φαρμακείο μιλάω για περιοχές Παπάγου, Χολαργό, Ψυχικό μιας και περνάω από εκεί χωρίς να υπάρχει πιθανότητα να γνωρίσει τους/τις φαρμακοποιούς/ες η γυναίκα μου (χαχα) .

Ποια είναι η γνώμη σας ;
 

anestis83

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
410
Like
343
Πόντοι
21
τελικά γνωρίζει κανείς αν παίζει καποιοσ κινδυνος να παρεις elogis με κανα 2 μπυράκια?
 

RadGhost

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2022
Μηνύματα
29
Like
94
Πόντοι
0
Ένας καλός οδηγός που απαντάει πολλές συχνές ερωτήσεις.

Ταδαλαφίλη = Cialis
Σιλδεναφίλη = Viagra
Βαρδεναφίλη = Levitra
Αβαναφίλη = Spedra


ed.jpg
 

Isnaider88d

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2024
Μηνύματα
81
Like
113
Πόντοι
0
Καλημέρα παιδιά γνωρίζει κανείς μήπως για το kamagra? Σε χάπι λένε και καραμέλες βγαίνει , είχε κανείς σας καμία εμπειρία με αυτό; Ευχαριστώ καλημέρα
 

theokal

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2017
Μηνύματα
6
Like
16
Πόντοι
0
Δύο ερωτήσεις
Βαρδεναφίλη = Levitra βρίσκετε ? Παλιότερα που είχα ασχοληθεί, όπου είχα ρωτήσει δεν το είχαν . Εστω γενόσημο του ?
και
Για το κάψιμο στο στομάχι απο το Sildelafil ή τα γενόσημα του, τι παίρνετε ?
 

Johnstef

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Απρ 2022
Μηνύματα
2.310
Κριτικές
96
Like
13.506
Πόντοι
12.436
Για το κάψιμο στο στομάχι απο το Sildelafil ή τα γενόσημα του, τι παίρνετε ?
αν σου προκαλεί καούρα μήπως πρέπει να το αλλάξεις π.χ. με ταδαλαφίλη ή να πάρεις γαστροπροστασία;
Μήπως σε κάθε περίπτωση να ρωτούσες γιατρό; φάρμακα είναι.
 

theokal

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2017
Μηνύματα
6
Like
16
Πόντοι
0
... και Βαρδεναφίλη = Levitra βρίσκετε ? Παλιότερα που είχα ασχοληθεί, όπου είχα ρωτήσει δεν το είχαν . Εστω γενόσημο του ?
 

Delhaupe

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2023
Μηνύματα
45
Like
250
Πόντοι
0
... και Βαρδεναφίλη = Levitra βρίσκετε ? Παλιότερα που είχα ασχοληθεί, όπου είχα ρωτήσει δεν το είχαν . Εστω γενόσημο του ?
Έχει απαντηθεί καμιά 30ριά σελίδες πιο πίσω. Γενικά σε αυτό το thread κανείς δεν κάνει τον κόπο να διαβάσει τα προηγούμενα κι έτσι οι ερωτήσεις επαναλαμβάνονται. Πιστεύω ότι, αν διαβάσει κανείς οποιεσδήποτε 30 σελίδες από το thread, καλύφθηκε για τα πάντα.

- Τί εννοείς, Βίρνα; Μίλα ξεκάθαρα.
- Ναι, λοιπόν, Γιάγκο Δράκο, το Elogis δεν είναι φυτικό, έχει μέσα Viagra.
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625
Έχει απαντηθεί καμιά 30ριά σελίδες πιο πίσω. Γενικά σε αυτό το thread κανείς δεν κάνει τον κόπο να διαβάσει τα προηγούμενα κι έτσι οι ερωτήσεις επαναλαμβάνονται. Πιστεύω ότι, αν διαβάσει κανείς οποιεσδήποτε 30 σελίδες από το thread, καλύφθηκε για τα πάντα.

- Τί εννοείς, Βίρνα; Μίλα ξεκάθαρα.
- Ναι, λοιπόν, Γιάγκο Δράκο, το Elogis δεν είναι φυτικό, έχει μέσα Viagra.
- Έχει βιάγκρα το elogis Βίρνα ?
- Γιάγκο ..., βιάγκρα έχει, ναι !
-Ωστε το φυτικό elogis είναι με βιάγκρα Βίρνα ....
-Ναι Γιάγκο, έχει βιάγκρα
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.624
Like
5.514
Πόντοι
1.056
- Έχει βιάγκρα το elogis Βίρνα ?
- Γιάγκο ..., βιάγκρα έχει, ναι !
-Ωστε το φυτικό elogis είναι με βιάγκρα Βίρνα ....
-Ναι Γιάγκο, έχει βιάγκρα
Δεν νομίζω.....εχει 24 με 36 ώρες διάρκεια
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.062
Κριτικές
2
Like
20.590
Πόντοι
5.956

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom